Stránka 9 z 9
Napsal: 12 črc 2015, 19:45
od Prochy605
Musim-li se pridat k negativnimu hodnoceni k firme Powertec... Skoda vyhozenych 8500,- myslel jsem si, ze kdyz je to znackova firma tak budou vedet co delaji ale vymluvy typu mate maly prumer vyfuku, tudiz nedostatecny odvod spalin a s vykonem nemuzeme jit nahoru, jsou opravdu smesne...lounch control otom ani nemluvim... nastaveny uplne spatne... lituji toho ze jsem neuvazoval lepe dat auto upravci, ktery tomu rozumi a ne tem co jsou znackovy..
Napsal: 20 črc 2015, 11:16
od Forest
... a nejsmutnejsi je, kdyz pak vidite sanitku a na ni, ze vozidlo bylo upraveno temito "profiky" ... to aby se pripadny pacient bal o svuj zdravotni stav dvojnasob!
Smutne je, ze pred X lety jsem se pokousel podobnou zakazku zajistit pro Dieselpower a tehdy o tom nechteli ani slyset, navzdory tomu, ze jsem jim prislibil mereni ruznych velicin (EGT, lambda) ... a ted, kdyz vidim takovou sanitku s timto tak je mi na zvraceni.
Napsal: 20 črc 2015, 11:23
od swenak
Problém je, že si nemůžeš být jist u žádného úpravce a to ani u toho, kdo je obecně doporučován. Ono totiž může být něco špatně, ale není to zjevné na projev, takže o tom nevíš. A jak se zdá, většina si nechá upravit auto, ale nějak nevyužijí ten potenciál a pak taky nemůžou zjistit, že je něco špatně.
Napsal: 20 črc 2015, 11:26
od Forest
@swenak: graf a diagnostika pred upravou vetsinou problem odhali ... a co neodhali pred tak v drtive vetsine po
Napsal: 20 črc 2015, 11:34
od swenak
Jo, graf třeba neodhalí problém a palivem, na to musíš logovat, abys zjistil třeba chudou směs a ani to nemusí stačit, problém totiž je, že hodnotám taky musí úpravce rozumět, resp. s nima pak pracovat a žel mám vlastní zkušenost, že ač dlouhodobě všechno ukazuje na jasný problém, úpravce se bude kasat, že je to OK. Až budu mít čas a další data, tak to sepíšu podrobněji.