turbo kamna power píše:WOBe víš o tom hovno, močovina ti redukuje NOx, DPF zachycuje jen pevný částice. Drž se raději azbestovych rukavic
Tak NOx redukuje hlavně AdBlue, které se vstřikuje před SCR kat. Naproti tomu Eloys, nebo Satacen se vstřikují do nafty a zjednodušeně řečeno, snižují teplotu potřebnou ke spálení "sazí" v DPF. Všechno jsou to "močoviny"
Přesně tak Adblue ti redukuje NOx a to ostatní jsou jen aditiva k podpoření DPFka, nikoli jako náhrada
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
no jasně že teď bude zase hlad po opravách hlavně že to přetím kde kdo vyhodil
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zacali sirit po internete reklamu,hlavne,ze doteraz ponukali to iste co konkurencia...odstranenie dpf,teraz prisli s revolucnou novinkou...
Vcera ho vyberali,dnes ti ho tam vratia..hlavne poloz mince na drevo..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
UchoTD píše:Zacali sirit po internete reklamu,hlavne,ze doteraz ponukali to iste co konkurencia...odstranenie dpf,teraz prisli s revolucnou novinkou...
Vcera ho vyberali,dnes ti ho tam vratia..hlavne poloz mince na drevo..
Co si na tyto případy nechat udělat soft? Banku dat k červu a dávku a delku vstříku na minimum. Téměř nouzový režim. Když to bude chtít měřit,tak ať tlak leze třeba k jednomu baru. Neříkám,že to projde,ale i s firady 80% a bez katu to muže naměřit zajímavý hodnoty. Určitě se to bude muset obejít nějak,ale aspoň pro to udělám maximum
Asi jo. To už nikdo nikdy neobejde. Já už vidím jak 30% techto aut pujdou do zběru kvuli ptákovině jménem emise. Emise byl,je a bude vždy jenom o penezích. Je kolem toho akorat medialní humbuk. Edc 15 úplně vpohode. Edc 16 už jsou horší a edc 17 už je moooc chytrá
Traker píše:Asi jo. To už nikdo nikdy neobejde. Já už vidím jak 30% techto aut pujdou do zběru kvuli ptákovině jménem emise. Emise byl,je a bude vždy jenom o penezích. Je kolem toho akorat medialní humbuk. Edc 15 úplně vpohode. Edc 16 už jsou horší a edc 17 už je moooc chytrá
Mas pravdu.Emise byly a jsou jen o penezich,cim vetsi strach majitelu a cim vetsi medialni masaz..tim vetsi investice.
takova zajimavost z FCD ohledne nesplneni kodu pro EGR, koukam, ze v tom bude takovy bordel ze to neni mozne. Vsichni budou mereni v nahradnim postupu asi
Toto je velmi kontroverzní bod nové metodiky.
A) "Nepřetržitě sledované" systémy musí být všechny (tři nebo dva) v nule, jinak je výsledek zkoušky nevyhovující.
B) Pokud jeden nebo více ze "sporadicky sledovaných" systémů nebude v nule (tzn. nedokončen), nařizuje metodika "náhradní postup", který má chybějící NULU v Readiness Code (dále jen RC) nahradit.
Tzn. bude-li RC vypadat takto 011 0000000 pak nevyhovuje, protože na místech nepřetržitě sledovaných systémů MUSÍ být nuly.
Bude-li vypadat takto: 000 01001110, pak může být výsledek emisního testu vyhovující, pokud vozidlo uspěje v náhradním postupu:
D) Postup benzín: Provede se zkouška pendlování lambdasondy.
E) Postup diesel: Provedou se všechny 4 akcelerace.
...a zde je ta kontroverze:
F) Příklad benzín: Jedna z jedniček bude znamenat, že nelze provést test systému zpětného vedení spalin, protože je tento nefunkční (pokud EGR nefunguje nebo je zaslepen, emituje vozidlo několikanásobně vyšší emise oxidů dusíku - nejjedovatější složky plynů, na které se zejména ve městech skutečně ve zvýšené míře umírá). Metodika však i vozidlu s nefunkčním "zpětným vedením spalin" udělí "náhradním postupem" vyhovující protokol, protože bude stačit, že "pendluje" lambdasonda.
G) Příklad diesel: To samé jako u "benzínu" (např. EGR zaslepen), tedy když se dostane k měření emisí diesel s filtrem částic, je možné při všech nulách v RC provést jen jednu akceleraci, když kouřivost bude velmi nízká (např. k = 0,01). Bude-li ale u sporadicky sledovaných systémů na všech místech jednička (např. takto: 000 011011010), nařizuje nová metodika akcelerace všechny čtyři. Takže Vozidlo s filtrem částic bude stále mít stejnou hodnotu kouřivosti u všech čtyřech akcelerací (0,00; 0,01; 0,00; 0,01), čímž je "odčiněno", že vozidlu někdo zaslepil EGR, nebo před SME vymazal všechny závady z paměti apod.. Takové vozidlo může mít funkční jen filtr částic, ale žádný další z emisních systémů, a SME mu díky tomuto "náhradnímu postupu" vystaví vyhovující protokol na další dva roky, i když bude např. při nefunkčním zpětném vedení spalin emitovat až 40 x vyšší emise nejjedovatějších oxidů dusíku NOx!
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm