Stránka 9 z 10
Napsal: 18 bře 2021, 20:05
od Pepíček
Pokud spotřeba stoupá a není výkon, nenapadá mě nic jineho než špatný vstřiky. Spořeba se vypočítává z délky otevření vstřiku. Když je vstřik špatný, nafta jde do přepadu ale započítává se jako spotřebovaná.
Mohla by napovědět skupina 23 (BIP) jestli nepřekračuje hodnoty 100 a -100
Ještě mě napadlo, koukni na teplotu paliva. Čidlo dost ovlivňuje výkon motoru a ai i spotřebu na displeji.
Napsal: 18 bře 2021, 21:44
od chyba404
Pokud by šla do přepadu, tak se ale "vrátí" do nádrže, ne? Tím pádem by neubývalo jestli dobře chápu.
Jo, to zítra zkontroluji a dám vědět.
Napsal: 19 bře 2021, 15:10
od chyba404
Zkontrolováno po zahřátí, cca 30 km jízda.
skupina 23:
teplota paliva:
Nevím jestli to takhle stačí?

Napsal: 19 bře 2021, 22:16
od Pepíček
To je taky v pořádku. Tak fakt nevím.
Napsal: 20 bře 2021, 13:35
od chyba404
Pepíček píše:To je taky v pořádku. Tak fakt nevím.
Pokud jsem to teda udělal správně - po zahřátí a zaznamenáno na volnoběh.
Ale i tak díky za radu.

Napsal: 20 bře 2021, 20:54
od optimista
Teraz fakt blba otazka neostali tam stare podložky pod vstrekmi? A na nich su nove?
Napsal: 07 dub 2021, 19:10
od chyba404
Optimista: nene nezůstali...
novinky...: vstřiky na stolici - prej dávaly sotva půlku paliva než mají.
Tak jsme tam dali druhé (údajně mají být ok) a úplně to stejné... Auto v nízkých otáčkách bez krouťáku, u 2500 ot. se jaks taks chytne a zatáhne.
Taká blbost: tím jak se zarovnala hlava + blok a je nižší těsnění -> nemůže to dělat problémy?
Napsal: 07 dub 2021, 20:23
od sky59
chyba404 píše:Optimista: nene nezůstali...
novinky...: vstřiky na stolici - prej dávaly sotva půlku paliva než mají.
Tak jsme tam dali druhé (údajně mají být ok) a úplně to stejné... Auto v nízkých otáčkách bez krouťáku, u 2500 ot. se jaks taks chytne a zatáhne.
Taká blbost: tím jak se zarovnala hlava + blok a je nižší těsnění -> nemůže to dělat problémy?
Tak auto muselo mat polovicnu spotrebu...?
Napsal: 08 dub 2021, 06:06
od favo
chyba404 píše:Optimista: nene nezůstali...
novinky...: vstřiky na stolici - prej dávaly sotva půlku paliva než mají.
Tak jsme tam dali druhé (údajně mají být ok) a úplně to stejné... Auto v nízkých otáčkách bez krouťáku, u 2500 ot. se jaks taks chytne a zatáhne.
Taká blbost: tím jak se zarovnala hlava + blok a je nižší těsnění -> nemůže to dělat problémy?
Asi blbost, ale nemělo by těsnění potom všem být naopak vyšší ?
Napsal: 08 dub 2021, 06:09
od Jarda S.
Technicky mělo, podle přesahu pístů
Napsal: 08 dub 2021, 06:21
od tiguan2
Jasně že mělo byt silnější, píše to člověk který to nedělal.
Napsal: 08 dub 2021, 07:11
od chyba404
Přesahy pístů po změření (1,07) dle dílenské p. odpovídaly těsnění které jsme tam dali (dvě díry).
Hlava se srovnávala - odebrání 0,15mm a to by neměl být přece problém.
Napsal: 08 dub 2021, 19:56
od chyba404
Ještě aktuální log (_novevstriky) s jinýma vstřikama + váhou
https://uloz.to/folder/reWKBr1hokvT
Ještě je tam log z ford (galaxy) se stejným motorem asz. I přes tu větší váhu auta jde poznat ten rozdíl ve výkonu.
+ vyčištěno podávací čerpadlo a taky nic.
Kdyby někoho něco napadlo, budu jen rád... díky...

Napsal: 10 dub 2021, 10:38
od prka
Jak jsem Ti již odpovídal do "SZ" na tvůj dotaz /nedošla mi totiž do emailu žádná informace o dalším příspěvku v Tvém tématu/, tak akcelerace s "novými" vstřikovači a "silnější" váhou je jen o jednu desetinu sekundy rychlejší než se starými v rozsahu ot. 2100-3700. Když to bylo na stejném úseku a nefoukal protivítr, který by člověku neumožňoval chůzi vpřed, tak ty "nové" vstřiky za moc nestojí a já bych je prodejci vrátil, když podle jejich testu na stolici byli Tvé špatné.
Napsal: 10 dub 2021, 10:46
od chyba404
prka: do SZ jsem ti poslal odkaz na protokol těch "dobrých" a zároveň protokol těch mých starých.
Staré (testováno jinde než byli kupovány druhý):
