Stránka 9 z 9
Napsal: 31 říj 2010, 22:51
od demik32
zdravím , mne by sa tiež zišla nejaká rada ... páčku mám originálnu bez RES ... kabeláž nemám žiadnu ,,,, jedna sa o passat B5 99" AFN , Automat , cize spinac spojkoveho pedalu a pod veci tam nemám ,,,, je to zložité nainštalovať to na automat ? ... kabeláž by som si najradšej vyrobil sám kedže mam k dispozcii originalne piny a pod veci ...
Napsal: 01 lis 2010, 09:00
od Golf-GT
Zdeněk M píše:Golf-GT píše:bigchip píše:
pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma?

packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.

proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější?

kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly

Napsal: 01 lis 2010, 20:56
od Zdeněk M
Golf-GT píše:Zdeněk M píše:Golf-GT píše:
a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma?

packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.

proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější?

kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly

Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsí

Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty

Napsal: 01 lis 2010, 22:06
od Golf-GT
Zdeněk M píše:Golf-GT píše:Zdeněk M píše: packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.

proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější?

kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly

Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsí

Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty

ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel

nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly nový
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán

Napsal: 01 lis 2010, 22:07
od Golf-GT
Zdeněk M píše:Golf-GT píše:Zdeněk M píše: packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.

proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější?

kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly

Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsí

Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty

ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel

nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly nový
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán
tempomat asi moc v GIII není co? že by se to sehnalo na vrakáči někde?
Napsal: 01 lis 2010, 22:10
od Zdeněk M
Golf-GT píše:Zdeněk M píše:Golf-GT píše:

proč na octavie je levnější než na GIII? když věšina dílů jsou levnější?

kde se dá sehnat? kdysi jsem koukal na golfclub a tam někdo dával schéma zapojení na vento, to bude beztak to samý ne?
kde se dá ta páčka sehnat? cokdybych tam napastil páčky z octy? vypadaj líp, ale nevím jak to výjde držákem a jak by byly páčky od volanu, třeba na oplu astře G jsme dávala kámošovi volant z insignie a museli jsme dát i páčky, protože byla velká mezera a těžko se přepínaly

Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsí

Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty

ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel

nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly nový
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán
tempomat asi moc v GIII není co? že by se to sehnalo na vrakáči někde?
Ty nejsou, kdo ho chce tak kupuje origos páčku, je tu na vrakaci jedna B4 co ho má ,je dost opotřebená na pohled, napisy SET,RES apod vydet nejsou, nevim co bi za to chteli.
Napsal: 01 lis 2010, 22:30
od Golf-GT
Zdeněk M píše:Golf-GT píše:Zdeněk M píše: Na Octu zapomen, jednak ma7 kablu a G3 4kable, je jinej držak a to tam proste nenaplychtís. Je to proto že G3 se už nevyrabí, a na Octu je to zamený na dalsí 4 typy tak je to levnejsí

Kurva tempomat na ty vase zátočiny a rozsekaný cesty

ti dám zátočiny a rozsekaný cesty, byl jsi unás jednou a kdo ví kudy jsi jel

nejsou sice nejlepší ale není to ještě nejhorší a teď nám tu spravovali všechny silnice a 3 dělaly nový
nastavil bych tempomat na 30 a jel bych jako pán
tempomat asi moc v GIII není co? že by se to sehnalo na vrakáči někde?
Ty nejsou, kdo ho chce tak kupuje origos páčku, je tu na vrakaci jedna B4 co ho má ,je dost opotřebená na pohled, napisy SET,RES apod vydet nejsou, nevim co bi za to chteli.
a nezeptal by jsi se prosimtě? ty nápisy bych asi moc neřešil
Napsal: 06 lis 2010, 21:56
od zx6ninja
demik32 píše:zdravím , mne by sa tiež zišla nejaká rada ... páčku mám originálnu bez RES ... kabeláž nemám žiadnu ,,,, jedna sa o passat B5 99" AFN , Automat , cize spinac spojkoveho pedalu a pod veci tam nemám ,,,, je to zložité nainštalovať to na automat ? ... kabeláž by som si najradšej vyrobil sám kedže mam k dispozcii originalne piny a pod veci ...
kabeláž, páčka, nakoduješ a jedeš..
Napsal: 04 zář 2011, 00:00
od michael911
Ahoj, mam seat cordobu s AFN motorom, a chcem nahodit tempomat. Packu nemam, spinace dam do palubky. Mohli by ste mi poradit ktore piny z RJ na ktore spinace? Pripadne nejaka schema. Dik moc.
Napsal: 04 zář 2011, 13:24
od zx6ninja
no to bude vypadat..
Napsal: 27 říj 2011, 13:22
od mcarisma
Hoj mám cordobu 1.9 tdi r.v. 99 AFN org. pačku jsem sehnal z T4. Potřeboval bych poradit kam mám jakej kabel zapojit do řídící jednotky neměl jsem totiž připravu na tempomat, tak to musím udělat já. Je to stará jednotka s potlakovou hadickou. Z tempomatu vedou 4 drátky.
Napsal: 28 říj 2011, 06:31
od dudo02
Schema zapojenia.
