Stránka 9 z 10
Napsal: 11 čer 2009, 10:13
od TDIPOWER
Markus01 píše:Tak tady bych si dovolil oponovat s tou tvojí černou. Pokud vim tak černá teplo pohlcuje a světlejší barvy ho odráží. A k tej vyšší tepelnej vodivosti bych řek, že je na škodu pouze za předpokladu, že okolí ve kterym ta trubka je, je teplejší než vzduch v tý trubce. Takže se to týká nejspíš jenom motorovýho prostoru (za chladičema). Sílu stěny bych řešil jenom z hlediska hmotnosti.

Hehe....z černé myslel, že je to klasická ocel bez povrchové ochrany, ne jakou má barvu....

Napsal: 11 čer 2009, 10:58
od Branislav Farkaš
Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Napsal: 11 čer 2009, 19:16
od miš
Branislav Farkaš píše:Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Hele nad tí jsem uvažoval, přece jenom mi přijde za motorem trochu těsno a vedro...

Napsal: 12 čer 2009, 09:12
od flekyc
Branislav Farkaš píše:Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Tak to udelej obdobne jako to ma treba Subaru, jako vylozene diru bych tam asi nenechal, pro jistotu.
Napsal: 12 čer 2009, 11:56
od puci
ešte jedná otázka k tomu IC z avie. skúšal si zrátať prierez kanálov v tom Aviackom IC, či to má dostatočný prietok. Komošove Avia IC má 16 kanálikov a hrúbka kanálu ja necelé 4 cm, výšku kanálika som nemeral, no povedzme, nech má 3 mm. skús to vyrátať a porovnať so sériovým IC, či to má aspoň taký prietok, lebo sa mi to nezdá. teplota totiž nieje všetko.neviem aký maš ty, kedže tu bola reč o tom, že Avia používala viacero druhov. dosť by ma to zaujímalo.
Skúšal som ho pchať do Octy I, ale keby mal byť pod maskou, tak nevlezie medzi svetlá a dole v nárazníku by museli ísť hadice popod chladiče a to je moc na rane. hlavne u Octávky. tým pádom som to zavrhol a neskúmal som prietok oproti octaviackemu IC.
Napsal: 13 čer 2009, 15:53
od TDIPOWER
Branislav Farkaš píše:Smoke píše:při takovém průtoku se ta trubka ohřívat od chladiče nemůže. já mám přeba alu sací parohy nad turbem, a když zastavím, jsou studené (až cca po 5min jsou horké).
Ja mám sacie parohy horúce ešte viac, ako výstup z turba, keď zastanem. Chcem vyrezať dieru do kapoty, aby to chladilo parohy, resp.turbo aj motor.
Nebude vadiť, keď bude z toho otvoru fŕkať trochu vody na motor? Mám tam náduch.
Turbo bych moc nechladil. Potřebuje svoji teplotu pro max účinnost.
Napsal: 15 čer 2009, 20:58
od Branislav Farkaš
tak nasávač v kapote zas tak strašne turbo navychladí nie? Myslím, že je tam dosť veľká teplota.
Napsal: 16 čer 2009, 09:33
od TDIPOWER
Co to je myslím???????
Napsal: 16 čer 2009, 09:49
od subz3ro_tdi
Vzduchom by som na EM nechladil fakt nic....... lebo v zime bude to auto lenochod kvoli tomu, ako pise TDIPower, ze budes mat problem pri kratsej jazde dosiahnut optimalne EGT a budes musiet riesit ako to zakryt.....
Ked uz chladit, tak rovno kupit kit vstrekovania vody do sania, s programovatelnou jednotkou... to ti este aj prida par koni naviac

Napsal: 16 čer 2009, 13:38
od Branislav Farkaš
Ako potom jazdia tí, čo majú vyvedené turbo z kapoty???
Napsal: 16 čer 2009, 13:50
od TDIPOWER
No je to nic moc pro tu turbínu. Zvlášť když začne pršet. Dá se to samozřejmě upravit softem (EGT). Ale třeba u Hanze nebo Čajíčka je to z nedostatku místa. Určitě ne pro chlazení turba.
Ochladíš turbo, zmenšíš objem plynů, snížíš účinnost a tím výkon. Svody se naopak omotávají termopáskou, aby výfukové plyny před turbem nechladly!!
Napsal: 16 čer 2009, 17:10
od turboa3
já díru v kapotě mam ,aby se mi chladilo sani a nestoupala tolik teplota když mu topím. je to pro muj dobrý pocit.

Napsal: 16 čer 2009, 21:42
od Markus01
Kdyby chtěl bejt někdo fajnšmekr tak si oddělí turbo od sání přepážkou...

Napsal: 06 dub 2013, 01:29
od mr.freezer
nazdar.. precital som to vsetko tu... poslednych par stran trochu mimo topic... mam ibizu r.v. 2000... bez klimi... malo by este nieco zavazdat, ked budem chciet vyrovnat chladic??
Napsal: 08 dub 2013, 20:56
od mr.freezer
nikto nic...