VSTŘIKY FIAT STILO JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

frinta píše:to téčko koupíš v Boschi za cca 30kč,koupíš tam i tu hadici s omotávkou cca 50kč za 1metr.Beztak u přepadu je to celkem jedno pokud ti vyloženě nevytejká nafta tam neni žádnej velkej tlak.Vstřiky prostříkni shoraWDčkem a po pár dnech by měli jít ven v poho,jinak se na to používají takový vidle,ale většinou to jde pomalu vykroutit vytáčenim.
sikin1987 píše:
frinta píše:na setrvák bych to neviděl,DRV s tím u JTD většinou nic nebejvá anebo stačí jen vyndat a pootočit klíčkem aby se pohlo čerpadlo a vyplivlo to nečistoty z čerpadla.Spíš bych to viděl na to čerpadlo anebo vadnej nějakej vstřik.Pokud je to ale v létě je OK,tak čerpadlo,vždyt i píšeš ,že kolísá dle diagnostiky tak paliva-ten tam dodává právě to čerpadlo.To přetěsnění stojí v Boschi jak píšeš,ale pokud najdeš v okolí někoho kdo se tím zabejvá ,tak to bude asi levnější,za přetěsňovcí sadu chtějí cca 1800kč,pak je tam jen práce.
Prave se nekdy stava,ze motor temer nevibruje a meni se to s tim co natankuju a jak moc je motor zahraty. DRV jsem chtel vytahnout,ale ani zaboha se mi to nepodarilo povolit je tam malo mista i na moji malou ruku.Laborovali jseme s tim,ze se zavzdusnuje palivovy system.
Prisli na to,ze netesni jedno to prepadove Tcko a kdyz se na nej zatalci a utensi s eto,tak se motor uklicni. Koupil jsem original ve afiatu a nic se nestalo,tak jsem byl nehorzane nasrany ze sem vyhodil 600 za nic,ale na vrakaci za to chteli neskutecnych 1000 kc za pouzity hajzlove.
Ty vstriky bych rad rozebral,ale kdyz nejdou vsechyn vytahnout je to naprd. Ten prvni byl ale krasny a mel nezapecene dirky,ale ty 3 ostatni mozou byt take KO i kdyz tomu bych neveril. Ted po chipu klesla spotreba a vykon to ma
Tak to si me nepotesil,ale co uz nadelam. Normalne ja volal na 2 vrakace a rikal ze za jedno to tecko chce 300 ja rikam jestli je normalni,ze se to prodava jako komplet za 600,tak rekl 200:D
Ted mi ten stary prepad lezi doma je mi lito to vyhodit.
Raci uz ty vstriky vytahovat nebudu. Nejak prezuju zimu a snad jeste neco auto najede. Kazdoapdne nova baterie me nemine,protoze jak sem startoval na 4X tus tarou jsem vybil a ta 42jka tu bych musle porad nabijet.Jo jeste sem zapomel rict ze me ani tak neserou vibrace na volnobeh jak rozjezdy na 1 a razeni 2. Kdzy nedam dost plynu. Je pravda,ze davam max 1500 otacek,tak se auto rozvibruje jako blazen. kdyz pridam na 2500 a dam spojku do zaberu je to pohoda,al emusim proste vic vytocit motor. Dal uz to je OK. Tohle muez byt setrvak? ja si mylsim ze to souvisi se vstriknutym palivem,protoze setrvak se ozyva jinak az kdyz dam plny nejvice nastavenem kroutaku coz ze 2100-2400
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Jeste by me zajimalo jestli kdyz vam tam prijede vibrujici JTD tak zacnete hend menit jednu vec za druhou nebo prvni zkousite jak rikas vytahnout DRV vycistit, dat ten cistic atd. Tenhle pristup jsme totiz jeste v zadnem servise nevidel. Vsude jen meni vstriky, cerpadla, ruzne cidla, setrvaky,ale ale nesnazi se snicim piplat. Je mi to jasne maji marzi z dilu,ale potom tam takovy clovek jako ja v zivote neprijde
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

no samo že se s tim takhle nebabráme,i když bych to neměl řikat,je to dáno příkazy shora,měnit,měnit,měnit, ale to je ve všech autorizákách.pokud se např. přijde na to,že problémy dělala zaoxidovaná kostra,tak by na tom servis nic nevydělal,takže se zákazníkovi naúčtuje např. výměna spínací skříňky.proto všem důrazně doporučuju!!! ihned po opravě chtějte vaše původní staré díly,možná se budete divit,že budou v pořádku,jinak zmizí v rukou mechaniků. nebo když se jistí,že je špatnej jeden vstřik,tak se zákazníkovi nakáže vyměnit všechny atd..

sikin1987 píše:Jeste by me zajimalo jestli kdyz vam tam prijede vibrujici JTD tak zacnete hend menit jednu vec za druhou nebo prvni zkousite jak rikas vytahnout DRV vycistit, dat ten cistic atd. Tenhle pristup jsme totiz jeste v zadnem servise nevidel. Vsude jen meni vstriky, cerpadla, ruzne cidla, setrvaky,ale ale nesnazi se snicim piplat. Je mi to jasne maji marzi z dilu,ale potom tam takovy clovek jako ja v zivote neprijde
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Chlapci,trosku rozumnejsie pouzivat citaciu by nezaskodilo. Zachvilu tu budu tak 3 prispevky na stranke.

A k tomu cerpadlu. Neda sa nahodou jeho kondicia zistit startovacim tlakom?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak to je teda postup....já bych se styděl vyměnit dobrou věc za dobrou..A když ty součástky zákazník nechce, tak si je někdo vezme domů? A zeshora to je šéf servisu..doufám a nevěřím tomu, že to je firma.../ta by si kálela do vlastního hnízda/..
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Kluci nevite nekdo jake je cislo tesniciho krouzku DRV na JTD 105? Nebo kde to sehnat? Mozna ze bych ho zkusil perec jen vytahnout a profouknout.
Spatny urcite neni,protoze mi to nidky do nouzaku nespadlo a s tlakem problemy nemam,ale uz sem cetl spoustu prispevku ze na startovani vliv ma
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Neautorizovaný servis má tu výhodu, že nemá nařízené postupy a když to nejsou zloději, začínají od nejlevnějších a nejsnažších závad..Začnou přepadovou zkouškou /já to dělám než jedu na mašinu/ a díky tomu, že nemají servisní vybavení jsou ochotni proměřovat elekt. systém,jak píše Autickar..Ale zásada je, postupovat od nejlevnějších a nejsnažších věcí k nejdražším a nejsložitějším...Tím nechci tvrdit, že to nemůže být naopak...Ale upadlé kolo pozná každý vůl... :)
nepropadat panice...
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1541
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

kolik je tolerance Bosch střiku na přepad v ml. a za jakou dobu.
je tam nějaké dané rozmezí u všech střiků bosch .
Dík za info.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“