vstřikovací trysky FIRDS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2013, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od veksll »

tak jak pokračujete s tryskami firds? Objevily se nejake problemy nebo zatim všichni jezdíte v pohodě a s pár koníkama navrch :-)
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Veet
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 říj 2012, 18:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Veet »

veksll píše:tak jak pokračujete s tryskami firds? Objevily se nejake problemy nebo zatim všichni jezdíte v pohodě a s pár koníkama navrch :-)
Stále jezdím a v pohodě. Jen občas ráno dýl točim, ale možná bude problém v slabší baterce.
Seat Toledo 1m 1.9 TDI 81 kW + chip + FIRRD 764
Mazda MX-5 Phoenix
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2013, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od veksll »

a kolik km na nich maš a jaky je s nimy výkon nemáš změřeno i s tím čipem?
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

já nic moc (LOL) mam uz na ne asi 15tisic

startuje to na brnk, volnobeh ok, do 1/4 plynu cca ok. pak to proste nejede a zatim nevim cim to je... turbo mi tlaci max 0,45bar, zatim nevim cim to je.
uz mam ale podlozky tak vstriky pujdou ted v tydnu dolu a pak na zkousku do bosche v plzni.

kdyz to bude ok tak mam asi vybouchly turbo 1,15bar se obtokaci asi moc nelibilo, pripadne mam jenom zasranej WG. to budu resit kdyz se mi potvrdi ze tryskama to neni. no a pak uz je posledni moznost a to je cerpadlo :) olej to nezere, jezdim s tim v tmhle stavu uz pul roku a to turbo tlacilo jenom 0,25 ted se rozjezdilo az na tech pul baru. holt mam sdi, chtel jsem totiz aby se neco vykurvilo totalne a ja udelal poradnou opravu a ono to furt beha, olej nebere, metalizu v oleji nedela, turbo vuli nema (rofl)
Naposledy upravil(a) stres3d dne 06 říj 2013, 13:35, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

Veet píše:
veksll píše:tak jak pokračujete s tryskami firds? Objevily se nejake problemy nebo zatim všichni jezdíte v pohodě a s pár koníkama navrch :-)
Stále jezdím a v pohodě. Jen občas ráno dýl točim, ale možná bude problém v slabší baterce.
taky jsem dyl startoval. stacilo pridat od mnozstvi 20mg v mape cerpadla na prvni radce +300mV (40mg+ klidne 400mV) a auto chyta super na otoceni, za tepla vyslovene na brnknuti. kdyz prijde zima tak to startuje na brnknuti protoze tomu jeste pomuzou zhavicky - zatim ale bylo kolem 0 tak uvidime az bude -10 :-)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2013, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od veksll »

starty jsem včera vyřešil rozebránim a vyčistěním starteru. plus nova pouzdra a komplet uhlíky. Vyčištění promazání a auto startuje za studena hned a za tepla taky studeny starty byly mizerný teplý trvaly dlouho teď vše vyřešeno materiálově asi za 400 kč a k tomu tvému tlaku nemáš v háji obtok uzavira se ti nadoraz. aby ti pořad kousek neodpouštěl
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

veksll píše:starty jsem včera vyřešil rozebránim a vyčistěním starteru. plus nova pouzdra a komplet uhlíky. Vyčištění promazání a auto startuje za studena hned a za tepla taky studeny starty byly mizerný teplý trvaly dlouho teď vše vyřešeno materiálově asi za 400 kč a k tomu tvému tlaku nemáš v háji obtok uzavira se ti nadoraz. aby ti pořad kousek neodpouštěl
to budu kontrolovat po strikach - turbo pujde ven. a uz jsem to psal WG = obtokova klapka. n75 mam rok starej, i po odpojeni to samy
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2013, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od veksll »

odpojeni ti stejne nazajisti že je obtok zavřenej nadoraz na to bych se asi mrknul prvne jestli ti nezustáva viset
.
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

odpojil sem hadicky, pridal predpeti pruziny a nekolikrat prohybal
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

ja uz mam na tryskach 30000 a idu... startujem bez problemov... dymim este menej ako zacala byt zima... proste nemaju chybu zatial.. a aj keby odisli po 30000km.. tak sa oplatilo.. lebo za cenu FB trysiek mam 9 sad od FIRDS..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Zatial mam na nich 10.000 km a auto ide v pohodičke.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

firds se dela jen jako nahrada sprint nebo i jako powerplus?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

pokial viem tak len sprint... aj to len764...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

http://auto.bazos.sk/inzerat/29324055/V ... vykonu.php predáva ich niekto odtialto z fóra? vyskúšal by som len chcem zistit či to nieje niekto odtialto.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

Jaky mam nastavit tlak trysek sprint 764? Nasel sem tu 190 nekde i 220. Tak by me zajimalo jaky tlak by tam mel byt spravny tlak. Jedna se o 1.9 tdi 66kw
Skoda octavia 1.9tdi. Vw golf Country 4x4.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“