BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zase ale počítej s tím, že je to předkomůrka a jak měl ten na youtube gt32 tak tam měl na tlaku 2,2baru 280hp a necelých 500Nm takže to asi nebude tak vysoké jak u tebedawe2706 píše:na 300ps by mělo být už víc než 600Nm.. Beru to podle svého...ale to by měla ukázat brzda..
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Voda do sání!mev1 píše:ok, jinak Oldo pořád přemýšlím nad jednou věcí co se používala už někdy v první nebo druhé světové o které sme už kdysi mluviliaspon by to třeba tak nedýmilo


BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
Nepůjde tady o dieselgas?! Máte s tím někdo nějaké praktické zkušenosti, ať nevymýšlím vymyšlené? LPG jsem zavrhl kvůli složitému řízení (aby nedocházelo k detonacím). No a jelikož doma topím erdgasem, měl jsem v hlavě ideu, že když už jsem musel vyhodit kompresor klimatizace, tento využít ke stlačování CNG do staré bomby na LPG (8kg). Při těch cca 30barech bych do té flašky byl schopen dostat cca 2-3kg, pokud jsem se nesekl o řád. Pomocnou analogovou ŘJ mám docela v hlavě, jelikož by brala v potaz pouze MAP, EGT a napětí potenciometru plynového pedálu. V tomto případě by mohly být čachry s pumpou bezpředmětné, jelikož pokud počítám správně, na 12mm překopané čerpátko dodá max o 44% více nafty než 10mm. Tudíž pokud bych byl schopen dodat s CNG o 70% více energie do spalovacího prostoru, byla by to jiná šupa. Nehledě na konec černočené stopy, dohledatelné i z družice.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
oo s vodou do sání to není u turbovýho motoru jen tak, ono v celkovým výsledku se nedá tvrdit že to ten výkon zvedne. Za valky se to používalo spíš ke chlazení motoru než za učelem zvyšování výkonu. U turbovýho motoru je problém v tom že když se moc tou vodou ochladěj spaliny tak ti poklesne učinost turba. Takže vše má své pro a protipicimuri píše:Voda do sání!mev1 píše:ok, jinak Oldo pořád přemýšlím nad jednou věcí co se používala už někdy v první nebo druhé světové o které sme už kdysi mluviliaspon by to třeba tak nedýmilo
Když se to smíchá s metanolem je to ještě větší bordel
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jenže jak to vstříknout do válce? Do sáni to nepujde to by ti to začalo chytat moc brzo asi hned na začátku zdvihu pístu, musel by jsi to tam vstřikovat přimo do komurkyNapuram píše:Nepůjde tady o dieselgas?! Máte s tím někdo nějaké praktické zkušenosti, ať nevymýšlím vymyšlené? LPG jsem zavrhl kvůli složitému řízení (aby nedocházelo k detonacím). No a jelikož doma topím erdgasem, měl jsem v hlavě ideu, že když už jsem musel vyhodit kompresor klimatizace, tento využít ke stlačování CNG do staré bomby na LPG (8kg). Při těch cca 30barech bych do té flašky byl schopen dostat cca 2-3kg, pokud jsem se nesekl o řád. Pomocnou analogovou ŘJ mám docela v hlavě, jelikož by brala v potaz pouze MAP, EGT a napětí potenciometru plynového pedálu. V tomto případě by mohly být čachry s pumpou bezpředmětné, jelikož pokud počítám správně, na 12mm překopané čerpátko dodá max o 44% více nafty než 10mm. Tudíž pokud bych byl schopen dodat s CNG o 70% více energie do spalovacího prostoru, byla by to jiná šupa. Nehledě na konec černočené stopy, dohledatelné i z družice.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Právě proto bych volil CNG, ten jenom tak nechytne, oproti LPG, to je sračka s malou výhřevností a chytne na diesel moc snadně. CNG se prostě jen tak nevznítí , dokud tam nestříkne nafta. Cetanové číslo tuším 133. Je pravda, že nejlepší by byl vodík, nebo acetylén, ale to už by postrádalo smysl. Ale právě proto by mě zajímaly nějaké zkušenosti, jelikož zatím čerpám pouze z tabulek a jiných teoretických úvah.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
O výkon tam jde, ale až ve druhý řadě. Dělá se to proto, jak jsi zmínil, ke snížení EGT (teplota vejfukevejch spalin). Když už do toho motoru cpeš tolik nafty že ti EGT přerůstá přes bezpečný teploty (u evropskejch nafťáku se říká že je to kolem 900°C) tak si tím můžeš EGT snížit a to ti dovoluje do toho motoru pustit víc paliva bez strachu že se ti roztečou lopatky na turbu a pod... To je třeba důvod proč se VGT turba nedávaj na benzíny.. Maj totiž moc horký spaliny ( pár benzinů VGT má ale tam budou materiály uplne na jiný urovni) Nad touhle věcí se má smysl zamejšlet když ten motor je provozovanej nějákou delší dobu na plný zatížení. Například okruh, nebo jakýkoliv jiný závody. Na silnici se dosáhne jen chvilkovýho přehřátí což nemívá žádný následky...oldaf píše:oo s vodou do sání to není u turbovýho motoru jen tak, ono v celkovým výsledku se nedá tvrdit že to ten výkon zvedne. Za valky se to používalo spíš ke chlazení motoru než za učelem zvyšování výkonu. U turbovýho motoru je problém v tom že když se moc tou vodou ochladěj spaliny tak ti poklesne učinost turba. Takže vše má své pro a protipicimuri píše:Voda do sání!mev1 píše:ok, jinak Oldo pořád přemýšlím nad jednou věcí co se používala už někdy v první nebo druhé světové o které sme už kdysi mluviliaspon by to třeba tak nedýmilo
Když se to smíchá s metanolem je to ještě větší bordel
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
Já jsem to pochopil tak, že pokud tam mám katalyzátor (v tomto případě CNG), který způsobí že směs vyhoří ve spalovacím prostoru, nikoliv na ventilech, svodech a na lopatkách dmychadla, dosáhnu nižšího EGT, uchráním motor před podpalováním ventilů, zato expanzní tlak může narůstat příliš rychle. Ale to už je zase jiná pohádka.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Ja už mám paliva v motoru dost a ještě mám možnost dávku zvednout. huli mi to i při tlaku přes 3bary:-) takže o to jak dostat do motoru vic paliva u mě ani tak nejde. Ted spíš řeším jak zlepšit vyplachování motoru, proto stavím novej motor protože momentalně si myslím že jsem na maximu co se z toho motoru dá dostat. Ješte mě brzdí sání, ale to použiju až na novým motoru. Štve mě že na tomhle motoru neni možnost zvětšit ventily, oba jsou bliízko od stěn válce takže by šly zvětšit tak o 2mm. Budu to muset řešit vačkou s vyšším zdvihem
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
A jakou máš teplotu nasávanýho vzduchu?oldaf píše:Ja už mám paliva v motoru dost a ještě mám možnost dávku zvednout. huli mi to i při tlaku přes 3bary:-) takže o to jak dostat do motoru vic paliva u mě ani tak nejde. Ted spíš řeším jak zlepšit vyplachování motoru, proto stavím novej motor protože momentalně si myslím že jsem na maximu co se z toho motoru dá dostat. Ješte mě brzdí sání, ale to použiju až na novým motoru. Štve mě že na tomhle motoru neni možnost zvětšit ventily, oba jsou bliízko od stěn válce takže by šly zvětšit tak o 2mm. Budu to muset řešit vačkou s vyšším zdvihem
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
A jak máš řešené to původní provedení? Ono zvětšit průměr talíře o 2mm udělá mordu v celkovém průtoku...ale stejně tak zdvih vačky. Ale jak bys´ toho dosáhnul? Ono ventil z lokomotivy je velmi variabilní věc, dá se z něho vytočit ledasco. Zdvih vačky jedině navařením původní, a to teda už jsem viděl vystrouhaných vaček v tomto provedení. Asi se hloupě ptám, ale máš zahlazené všechny hrany u všech přírub? S plastelínou, dremlem a nekonečným mořem času člověk zvládne i s původním vyplachováním udělat divy.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.