Stránka 83 z 124

Napsal: 28 říj 2013, 11:31
od oldaf
Napuram píše:A jak máš řešené to původní provedení? Ono zvětšit průměr talíře o 2mm udělá mordu v celkovém průtoku...ale stejně tak zdvih vačky. Ale jak bys´ toho dosáhnul? Ono ventil z lokomotivy je velmi variabilní věc, dá se z něho vytočit ledasco. Zdvih vačky jedině navařením původní, a to teda už jsem viděl vystrouhaných vaček v tomto provedení. Asi se hloupě ptám, ale máš zahlazené všechny hrany u všech přírub? S plastelínou, dremlem a nekonečným mořem času člověk zvládne i s původním vyplachováním udělat divy.
Právě že opačně, navařovat vačku je nesmysl, dělá se to podbroušením původní vačky, s tím už jsem laboroval před 10-ti rokama na motoru M30 a M21. Vačku z M30 mám ještě dodnes uloženou. Změní se tím úplně celá charakteristika motoru, chová se to pak úplně jinak než sériovej motor. Slícování všech přechodů je základ, Dokonce i na spoje gumových hadic mám vysoustružené trubky do úhlu aby se tam vzduch nevířil.

Napsal: 28 říj 2013, 12:08
od dawe2706
mev1 píše:
dawe2706 píše:na 300ps by mělo být už víc než 600Nm.. Beru to podle svého...ale to by měla ukázat brzda..
zase ale počítej s tím, že je to předkomůrka a jak měl ten na youtube gt32 tak tam měl na tlaku 2,2baru 280hp a necelých 500Nm takže to asi nebude tak vysoké jak u tebe
No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.

Napsal: 28 říj 2013, 13:20
od mev1
no co se týče dávky paliva tak třeba Olda je už téměř na max takže by nebylo špatné ještě přidat, ale z 12mm hlavy už víc nedostane a co se týče vzduchu tam je pořád co dohánět, ale tlakem na turbu už to taky nepůjde přece jen pokoušet to přez 3bary je blbost takže je poslední možnost a to množství kyslíku takže to chce nasáváný vzduch za turbem ochlazovat... jinak co se týče hlavy ventylů a vačky tak doufám, že to finance dovolí a udělám to stejně jak planuje tds king Olda :-)

Napsal: 28 říj 2013, 13:23
od mev1
dawe2706 píše:
mev1 píše:
dawe2706 píše:na 300ps by mělo být už víc než 600Nm.. Beru to podle svého...ale to by měla ukázat brzda..
zase ale počítej s tím, že je to předkomůrka a jak měl ten na youtube gt32 tak tam měl na tlaku 2,2baru 280hp a necelých 500Nm takže to asi nebude tak vysoké jak u tebe
No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.
mě by docela zajímaly parametry mojí e36ky jak sme ji doladily s 2260kou a byla v nejlepší formě to znamená konec roku 2012 myslím, že tam musel ten krouták byt dost zajímavý byla to fakt lokomotiva od 2000rpm

Napsal: 28 říj 2013, 13:32
od dawe2706
mev1 píše:
dawe2706 píše:
mev1 píše: zase ale počítej s tím, že je to předkomůrka a jak měl ten na youtube gt32 tak tam měl na tlaku 2,2baru 280hp a necelých 500Nm takže to asi nebude tak vysoké jak u tebe
No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.
mě by docela zajímaly parametry mojí e36ky jak sme ji doladily s 2260kou a byla v nejlepší formě to znamená konec roku 2012 myslím, že tam musel ten krouták byt dost zajímavý byla to fakt lokomotiva od 2000rpm
jj to tlačilo dobře do sedačky. Byl tam hodně znát ten váhovej rozdíl mezi Omegou a E36..hlavně na těch časech. Škoda toho Olomouce.Tam vím,že je každej rok stejná časomíra i dráha (né jako ve Vyškově) a tak i když jsem už Omegu neměl,tak by se daly porovnat časy.

Napsal: 28 říj 2013, 13:35
od oldaf
mev1 píše:no co se týče dávky paliva tak třeba Olda je už téměř na max takže by nebylo špatné ještě přidat, ale z 12mm hlavy už víc nedostane a co se týče vzduchu tam je pořád co dohánět, ale tlakem na turbu už to taky nepůjde přece jen pokoušet to přez 3bary je blbost takže je poslední možnost a to množství kyslíku takže to chce nasáváný vzduch za turbem ochlazovat... jinak co se týče hlavy ventylů a vačky tak doufám, že to finance dovolí a udělám to stejně jak planuje tds king Olda :-)
Max paliva tam ještě zdaleka není :D rezerva tam furt je ale nedá se to v tom motoru využít pokud se nezlepší vyplachování motoru. Musím udělat ještě to sání (víš jaký, už na něj mám materiál a příruby) A pak už jen to zrychlit okolo ventilů, aby to šlo rychleji dovnitř i ven :D A cenově to ani nevyjde na raketu, na to kolik se do toho už nacpalo je to maličkost, vždyť to znáš i u sebe :D

Napsal: 28 říj 2013, 13:39
od dawe2706
oldaf píše:
mev1 píše:no co se týče dávky paliva tak třeba Olda je už téměř na max takže by nebylo špatné ještě přidat, ale z 12mm hlavy už víc nedostane a co se týče vzduchu tam je pořád co dohánět, ale tlakem na turbu už to taky nepůjde přece jen pokoušet to přez 3bary je blbost takže je poslední možnost a to množství kyslíku takže to chce nasáváný vzduch za turbem ochlazovat... jinak co se týče hlavy ventylů a vačky tak doufám, že to finance dovolí a udělám to stejně jak planuje tds king Olda :-)
Max paliva tam ještě zdaleka není :D rezerva tam furt je ale nedá se to v tom motoru využít pokud se nezlepší vyplachování motoru. Musím udělat ještě to sání (víš jaký, už na něj mám materiál a příruby) A pak už jen to zrychlit okolo ventilů, aby to šlo rychleji dovnitř i ven :D A cenově to ani nevyjde na raketu, na to kolik se do toho už nacpalo je to maličkost, vždyť to znáš i u sebe :D
Já jsem do Omega nasypal 100000,- (LOL) a to jsem zdaleka nebyl tak daleko,jak jste teť (rofl)

Napsal: 28 říj 2013, 13:42
od oldaf
dawe2706 píše:
mev1 píše:
dawe2706 píše: No ,ale třeba na Omeze jsem měl 209ps a 429Nm...Zase je fakt,že tam nebylo obtokový turbo.
mě by docela zajímaly parametry mojí e36ky jak sme ji doladily s 2260kou a byla v nejlepší formě to znamená konec roku 2012 myslím, že tam musel ten krouták byt dost zajímavý byla to fakt lokomotiva od 2000rpm
jj to tlačilo dobře do sedačky. Byl tam hodně znát ten váhovej rozdíl mezi Omegou a E36..hlavně na těch časech. Škoda toho Olomouce.Tam vím,že je každej rok stejná časomíra i dráha (né jako ve Vyškově) a tak i když jsem už Omegu neměl,tak by se daly porovnat časy.
Jojo, E36 má výhodu v tý váze, když jsem testoval při ladění Buenovu E36 tak jsem si po chvilce řekl že už na to kašlu , nebo to někde rozsekám. Už na tom nebylo poznat jestli to po nějakým zásahu jede líp nebo hůř, jelo to jak sviň furt :D

Napsal: 28 říj 2013, 14:04
od Napuram
Dawe ale Tobě zase nikdo neupře, že jsi v ČR vznítil prapor TDS. Spousty lidí, co se do podobných volovin pouštějí, jsi inspiroval svou Omegou. Takže investice neinvestice, pokud děcka nežerou trávu, tak děkuji.

Napsal: 28 říj 2013, 14:35
od dawe2706
Napuram píše:Dawe ale Tobě zase nikdo neupře, že jsi v ČR vznítil prapor TDS. Spousty lidí, co se do podobných volovin pouštějí, jsi inspiroval svou Omegou. Takže investice neinvestice, pokud děcka nežerou trávu, tak děkuji.
On ještě předemnou byl Oldaf,ale na sprinty nejezdil a tak nebyl tolik "vidět" myslím, bych ani nespočítal,kolik emailů jsme si vyměnily (LOL)
Ale jo.. svým způsobem TDS nikdo neladil,protože jim přeci praskají hlavy (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Posun a znovuzrození se stalo až ve chvíli,kdy byla sehnatelná 12mm hlava. Pak se to rozjeo a fičí to pořád. 8)

Napsal: 28 říj 2013, 16:23
od mev1
dawe2706 píše:
Napuram píše:Dawe ale Tobě zase nikdo neupře, že jsi v ČR vznítil prapor TDS. Spousty lidí, co se do podobných volovin pouštějí, jsi inspiroval svou Omegou. Takže investice neinvestice, pokud děcka nežerou trávu, tak děkuji.
On ještě předemnou byl Oldaf,ale na sprinty nejezdil a tak nebyl tolik "vidět" myslím, bych ani nespočítal,kolik emailů jsme si vyměnily (LOL)
Ale jo.. svým způsobem TDS nikdo neladil,protože jim přeci praskají hlavy (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
Posun a znovuzrození se stalo až ve chvíli,kdy byla sehnatelná 12mm hlava. Pak se to rozjeo a fičí to pořád. 8)
Dawe ale výš dobře, že nebýt tebe tak ted nejsem tam kde sem, tobě vděčím za moc, ty jsi mě dostal na ty závody a díky tobě mělo tds tento rok malem titul mistra čr jen škoda, že jsem pak urval na olomouci ten motor... pak jsem to rozkuchnul a od te doby to moc ani nejelo, ale pokud buh da na jaře jsem zase na závodní dráze a to se budou teprv dít věci, ja toho FUNA jednou dostanu :-D to jsem si odpřísahl :-D a to bud normalně nebo šahnu zas po nitru, tentokrat natvrdo bez trysky :-D jinak Oldo ohledně toho sani budeš to dělat teda s toho nerezu jak sme se bavili nebo hlinik?

Napsal: 28 říj 2013, 17:00
od oldaf
Nerez:-)

Napsal: 28 říj 2013, 17:08
od mev1
oldaf píše:Nerez:-)
jak budeš mit chvilku poslal bys mi ty fotky s toho hliniku jak sme se bavili zkusim tu druhou možnost :-)

Napsal: 29 říj 2013, 10:17
od Tony1988
mev1 píše:No pokud ti staci jen 170koni tak nemusis nijak moc laborovat, to dostanes i ze seriovyho turba pouze chipem, takze podle me pro tebe bude idealka ta GT2056v a myslim ze pokud das cidlo tlaku do 3baru vcetne atmosferickeho tak budes moct jit s tlakem nekde kolem 1.7baru a pokud na to udelas dobry chip na brzde tak tam bude nejspis o dost vic nez jen 170koni... Jinak my jsme to prekopavali na mechaniky kvuli moznosti si to kdykoli preladit, ale pokud udelas jeden setup na kterem zustanes a ten si nechas na brzde upravit a zmenit na nej mapy v ridici jednotce tak nebude problem ani s elektrikou, jinak GT2260v je na seriove cerpadlo s 10mm hlavou i po chipu dost velka a nabeh je pozde, dost to zlepsi vetsi ice a vetsi vedeni vzduchu ale i jak s 12mm hlavou mam ten nabeh kolem 2tis ot takze nic moc, s tou gt2056v to bude uz nekde kolem 1500ot coz je parada... Ja mam gt2260v protoze se honim za vykonem, ale uz je mi i to male a na tlaku 2.1baru mam celkem vysoky EMP...
Zdravím máte někdo zkušenosti s 325tds s elektrickým čerpadlem chtěl bych tam dát větší turbo ale nevím jestli bude stačit plná dávka nafty co se nastaví na řídící jednotce.Nechtěl bych propálit pisty.Chtěl bych tam dát tohle turbo Turbodmychadlo MAN L2000 114kW 53269886206 díky za info

Napsal: 29 říj 2013, 11:10
od oldaf
mev1 píše:
oldaf píše:Nerez:-)
jak budeš mit chvilku poslal bys mi ty fotky s toho hliniku jak sme se bavili zkusim tu druhou možnost :-)
Obrázek