hadičky - obtokové turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Pajda: No jsou váhy,resp.tubusy pro Euro 2 a Euro 3,ta pro Euro 3 má v tubusu jeste mensí trubku,pro euro 2 ji nemá,ci li je tam jiné proudení vzduchu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Pajda: "Záhada vyřešena... a vůbec to nechápu.Byl jsem dnes s vozem u týpka co se věnuje škodovkám celý život. Chvíli na to koukal projížděl to a konstatoval že auto je mrtvola. Pak ale donesl komplet váhu vzduchu i s tím tubusem a číslo na ní bylo 0 280 217 121 . Jel jsem to projet a vida... auto letělo jak střela."
No vidíš. Takhle to udělej i příště! Ušetříš nám tím spoustu času a nervů. Nevím jak ostatní, ale já Ti už radit nikdy nebudu! Když někdo prostě nechce nebo neumí udělat to, co mu ostatní zkušení radí a také neumí pořádně napsat co vlastně dělal, tak to prostě tak dopadá. Devět stránek o problému a nic.
Pokud shrnu jen krátký výtah z naší komunikace v závěru:

Pajda "Po výměně váhy auto přestalo jet uplně,asi tím že je dobrá tím pádem je teď dodáváno menší(správné) množtví nafty."
"Je ta nová váha vzduchu dobrá, když Ti to na ni jede ještě hůře než na tu starou, jak píšeš? Tak je obě napřed přezkoušej na tom Tvém ALH, opraveném s naší usilovnou pomocí. Ať máš nějakou jistotu."
Normální člověk by povolil dva šroubky u váhy AGR a celou váhu vyndal. To samé by udělal u ALH, které má dobrou váhu /její logy zde byly prezentovány/. Tuto dobrou a prověřenou váhu by strčil do AGR a auto projel. Zjistil by, že jede krásně a vše by bylo jasné.
On však odpoví "Odzkoušena váha ale výsledek stejný."Žádný popis zkoušky, žádný log. Potom bábo raď.

Nebo má rada "Zda klapka správně dosedá kolem obtokového otvoru může napovědět zkouška. Po vytažení táhla z baňky a prudkém uvolnění /jako kdyby mi vyklouzlo/ by se mělo ozvat kovové "cinknutí".
On se však chce přesvědčit takto "rozpůlím to turbo přímo na autě abych viděl na tu klapku ale když jsem viděl ty srouby a matky tak to bude psina to povolit. Autogen snad pomůže ty matky jsou kulaté(sežrané"
Já mu na to "Nevymýšlej a dělej co Ti radím ! Chceš snad urvat nějaký ten štyft ? Radím Ti jak vyzkoušet zda klapka dosedá a Ty zase nic ! Tak si polib a klidně si utrhni třeba všechny ty zarezlé štyfty, abys pak zjistil, že klapka dosedá a nebylo třeba turbo vyndávat."
Je snad třeba ještě něco dodávat ?!
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

prka píše:Pajda: "Záhada vyřešena... a vůbec to nechápu.Byl jsem dnes s vozem u týpka co se věnuje škodovkám celý život. Chvíli na to koukal projížděl to a konstatoval že auto je mrtvola. Pak ale donesl komplet váhu vzduchu i s tím tubusem a číslo na ní bylo 0 280 217 121 . Jel jsem to projet a vida... auto letělo jak střela."
No vidíš. Takhle to udělej i příště! Ušetříš nám tím spoustu času a nervů. Nevím jak ostatní, ale já Ti už radit nikdy nebudu! Když někdo prostě nechce nebo neumí udělat to, co mu ostatní zkušení radí a také neumí pořádně napsat co vlastně dělal, tak to prostě tak dopadá. Devět stránek o problému a nic.
Pokud shrnu jen krátký výtah z naší komunikace v závěru:

Pajda "Po výměně váhy auto přestalo jet uplně,asi tím že je dobrá tím pádem je teď dodáváno menší(správné) množtví nafty."
"Je ta nová váha vzduchu dobrá, když Ti to na ni jede ještě hůře než na tu starou, jak píšeš? Tak je obě napřed přezkoušej na tom Tvém ALH, opraveném s naší usilovnou pomocí. Ať máš nějakou jistotu."
Normální člověk by povolil dva šroubky u váhy AGR a celou váhu vyndal. To samé by udělal u ALH, které má dobrou váhu /její logy zde byly prezentovány/. Tuto dobrou a prověřenou váhu by strčil do AGR a auto projel. Zjistil by, že jede krásně a vše by bylo jasné.
On však odpoví "Odzkoušena váha ale výsledek stejný."Žádný popis zkoušky, žádný log. Potom bábo raď.

Nebo má rada "Zda klapka správně dosedá kolem obtokového otvoru může napovědět zkouška. Po vytažení táhla z baňky a prudkém uvolnění /jako kdyby mi vyklouzlo/ by se mělo ozvat kovové "cinknutí".
On se však chce přesvědčit takto "rozpůlím to turbo přímo na autě abych viděl na tu klapku ale když jsem viděl ty srouby a matky tak to bude psina to povolit. Autogen snad pomůže ty matky jsou kulaté(sežrané"
Já mu na to "Nevymýšlej a dělej co Ti radím ! Chceš snad urvat nějaký ten štyft ? Radím Ti jak vyzkoušet zda klapka dosedá a Ty zase nic ! Tak si polib a klidně si utrhni třeba všechny ty zarezlé štyfty, abys pak zjistil, že klapka dosedá a nebylo třeba turbo vyndávat."
Je snad třeba ještě něco dodávat ?!
O.K. Prka ano psal jsi že mám vyměnit váhu ze svého alh . To že jsi nenapsal celou tak to mě opravdu nenapadlo že i ten kus kam se váha strká že může být poruchová. Na tu klapku jsem ti už odpovídal že jsem jí zkoušel. VŽDY JSEM TĚ POSLOUCHAL A SNAŽIL SE DĚLAT CO JSI MI PORADIL. Že jsem ale něco vymyšlel že udělám navíc znamenalo to je to, že jsem přihodil další možnou věc kterou jsem si myslel že by to mohlo být. I tak TI děkuji PRKA... měj se krásně.
P.S. Však on se najde další lajk a třebas i horší než jsem já!. Třeba si na mě ještě vzpomeneš;-) :-)

VYŘEŠENO: -LOCK- PROSÍM
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“