Stránka 10 z 13
Napsal: 27 lis 2018, 09:29
od Rayx
S tím kotlem je to správnej příměr, co je platný, že ty motůrky maj dnes výkon a krouťák, když to všichni většinu času jízdy šudlaj a výrobce jim ještě podsune rádce řazení nebo "DSG" se sedmi a více kvalty ...
Výsledek práce interního EGR na CDAB, slabší verze od známého CDAA 1.8TSI, sací kanál. MPI vstřik by to sice omýval (kdyby tam byl), ale jde o to, jak často by ho ECU pustila k práci, poslední motory řady EA888 ho už stejně zase nemaj jako všechny ostatní ...

Napsal: 01 pro 2018, 09:40
od Rayx
mecano píše: Z vlastní zkušenosti, hlavně z problémových motorů PSA 1.6 Vti ED6, je lepší montovat stírací kroužky skládané, pokud je ta možnost. Jak už tady někdo uváděl a dával foto.... Líp kopírují válec a nezalepí se tak rychle karbonem. Stírací kroužky montované do některých těchto 1.6 Vti motorů jsou tragédie...jsou lisované z jednoho kusu plechu a nasekané po obvodě, pružinku mají ve venkovním prolisu a ta je stahuje na píst!!!
To snad ani není možný, to by bylo na svolávačku, takovej stírací kroužek nemůže žádný výrobce standardně montovat ... Viděls to jednou nebo vícekrát? Nemáš nějaký foto?
http://www.auto.cz/motory-1-4-a-1-6-vti ... vih-105912
Napsal: 02 pro 2018, 17:23
od jericho-3
Vyzkoušel už někdo přísadu do oleje BISHOPS pro dekarbonizaci motoru? Údajně tohle funguje, pokud se přísada začne používat včas...
Napsal: 06 pro 2018, 20:31
od Huml
Napsal: 06 pro 2018, 21:57
od Jarda-k
Ty nový písty mají kolem prvního kroužku odolnější materiál? Nebo to jen tak vypadá?
Napsal: 06 pro 2018, 21:58
od Jarda-k
Ty nový písty mají kolem prvního kroužku odolnější materiál? Nebo to jen tak vypadá?
Napsal: 06 pro 2018, 22:41
od Huml
taky jsem na to koukal, vypadá to, že jo, ale neškrabal jsem do toho
Napsal: 07 pro 2018, 08:09
od Rayx
To maj i ty původní, ne, jen to není pod karbonem vidět, že? Jde nejen o to, jak masivní ten nosič je ... Na 1.8/2.0 je to běžně, jde o tzv.
piston ring carrier, převzato z dieslů
The pistons are specially shaped FSI casting pistons with a cast-in ring carrier for the upper piston ring. The ring carrier technology is typical of high-stress passenger-car diesel engines. This technology was used for the first time in a petrol engine in the 2.0 litre TFSI. Thanks to the lightweight design concept, the ring carrier and a coated skirt, the pistons are highly durable and operate very smoothly with minimal friction losses.
No jestli to původní na 1.4 nemaj, tak se není čemu divit, ale ono si asi nevyberete viz vývoj u 1.8/2.0 ... 2.0TSI 174kW CNCB EA888 Gen3 po 80tkm, nosič vrchního kruhu v pístu nepomohl ...
https://youtu.be/0f--RSGJdvY?t=10102
furt se to točí dokola, chudá směs, vysoká teplota hoření, vysoký tlaky umocněný přeplňováním, takže je jedno, jestli je to diesel nebo benzín, oboje má stejný problémy a všude to nyní dusí kvůli NOx a ceně jiných protiopatření než je EGR technika ...
Napsal: 07 pro 2018, 09:16
od dist01
Hlavne vidim že ty novy pisty už mají skladany stěrák
Napsal: 07 pro 2018, 21:25
od kanin
Napsal: 10 pro 2018, 11:10
od dist01
Hlavne by pomohlo ubrat na predstihu a malinko obohatit a prestalo by to detonovat
Napsal: 10 pro 2018, 11:15
od roman1648
No, písty krásný, ale i ta cena

Napsal: 10 pro 2018, 11:39
od Fire
Co ty písty stojí cca?
Napsal: 10 pro 2018, 12:06
od adrian_B
70€
Napsal: 10 pro 2018, 21:32
od Huml
no ja tam vidím 766e, za ty Wiseco