zkušenosti s Fordem sem s nimi :-))
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 dub 2006, 21:11
- Bydliště: Ostrava
Máš v pořádku žhavení??? Zkontroluj si všechny žhavičky a i kdyby jedna byla špatná, tak to po výměně dělá zázraky.silver píše:Tak chlapi zas nejazdím, ale tentokrát to nie je čerpadlom (myslím), lebo keď ma niekto potiahne tak motor naskočí. Len problém je v tom že nemôžem ráno naštartovať, ale potom keď jazdím tak to chytá bez problémov. Keď to vychladne tak znova nechytí (na naftu). Vyzná sa niekto aj v diagnózach? Ahoj
Ford Sierra 2.3DX, r.v.87 a jedna 21053
tak jsem přišel na problémek. Tahám z hlavní nádrže 100% rostliňák a nějak mi to přestalo jet. Mělo to příznaky ucpanýho filtru, tak jsem ho vyměnil a pořád to bylo to samý. Jel jsem s naprdlým vozejkem z Hradce do Prahy a po dálnici nic moc. Přepnout na naftu a pak hned na olej. Chvíli to jelo a pak se to zase dusilo. No celkem strastiplná cesta už jsem nevěděl co vymyslet. Vypojil jsem filtr ruzně jsem s tím laboroval po cestě a pak mně napadlo odpojit LPG ventil kterej je na okruhu z hlavní nádrže a problém byl vyřešenej. Zatím jezdím s odpojeným ventilem a jede to zase jak má. Když přepnu na naftu pro propláchnutí tak si jí to bere protože je to cesta menšího odporu. Ještě jsem ten Ventil nevytahoval a neprohlížel co se stalo jestli je ucpanej a nebo přidřenej ale jen pokudby jste měl někdo stejný příznaky mrkněte nejprve na jeho dobrou průchodnost
. Nepomohl mi ani ten šroubek ze spoda jak ho s ním otevřu na tvrdo. No musím se na to co nejdřív mrknout at to zase můžu napojit zpátky

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
tady jsem načrtl schéma zapojení mojí přestavby v Escortu 1,8 TD. Zatím to funguje. Teď když je teplo ani moc neproplachuju. Když jo tak zhruba 1-2 km před skončením jízdy. Ráno jak to chytne hned přepnu na olej a jede to. Samo že po ránu je volnoběh neklidnej ale to asi tak zhruba 3 - 5 minut. pak je to ok.



Naposledy upravil(a) dvorky1 dne 07 kvě 2008, 18:38, celkem upraveno 1 x.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
jestli proplachuješ se šluslou zpátečkou, tak toho na 2km moc nepropláchneš. Olej se ti tam furt točí dokola, akorát ho doplníš trochou nafty místo oleje, kterej na těch 2km projedeš (ca. 1 dcl) Jestli má čerpadlo vnitřní objem ca. 0.5l (já to neměřil, ale někdo to tu říkal) tak to naředíš ze 20%. Ale jak vidim, ty to bereš stylem startuje-dobrý.
Já když pořádně nepropláchnu, tak ráno nevodjedu
A i s teplým motorem (ca. po hodině stání) je to startování dost dramatický. Čim to je - nevim 

Já když pořádně nepropláchnu, tak ráno nevodjedu


VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Vyplachnuti cerpadla
Cau. Kdyz jsem ted rozdelaval vstrik. cerpadlo a videl jak po chvilce stani olej v licovanych castech zatuhl, ze s nima nebylo mozny pohnout je opravdu nutny cerpadlo poradne proplachnout naftou. Nastartuje mi to sice i za studena v pohode na cisty R.O. ale neni to dobry. Tot muj nazor
- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
zdravim...aj mne sa to stava, je to z toho ze nie je dobre preplachnute cerpadlo, aj trysky si nevedia poradit s tak viskoznym palivom, takze nerozprasuju tak dobre ako by mali...ja nastartujem na prvykrat, ale motor ide ako keby na dva valce
takze pani, PORIANDE PREPLACHUJME
[/PORIADNY PREPLACH !!! ... z ucty k motoru

[/PORIADNY PREPLACH !!! ... z ucty k motoru

Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
jo to je fakt, ale mám tady rozebraný asi ještě dva motory a zatím to delší dobu funguje takže zkouším co vydrží v extrémních podmínkách a nebo spíš jsem žid na prachy a co kupovat nemusím to nekupuju ( drahou naftu
) né ale zatím to jde normálně. To proplachování je trošku znát i když je to jen lehce naředěný. Jinak ty ruční ventily na zpátečce mám pro případ totálního zavzdušnění systému. nemám tam totiž samoodvzdušňovák a když měním palivový filtr, nebo se šťourám v potrubý, tak by obíhal jen vzduch a nedokáže to nasát palivo. Tak to jen růčo přepnu a nechám vzduch vypustit do nádrže. V zimně po startu se to taky dost zavzdušňovalo ale teď když je teplo tak to skoro nepoužívám. Plánuju tam hodit dva LPG ventily el. i vypínač mám připravenou ale je to trochu leností
). Jinak dva výměníky jsou lepší pač jsou to jen po domácku vyráběný. Jeden je pro lepší průchod přes filtr a druhej je pro teplejší olej do čerpadla a v případě přepnutí na naftu tak aby ten druhej ( menší ) naftu aspoň trochu předehřál pro jistotu před případným šokem studený nafty do rozehřátýho čerpadla, ale to spíš v zimně. 



Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
chlapi tak uz mi zase konecne ford jezdi ale tak jezdi nejezdi... studeny start chcipe pokud se neproslapne plyn a kdyz uz udrzi volnobeh tak ma strasne nepravidelny chod a pak kdyz uz se to ohreje tak jako jo bezi to ale prijde mi podle chodu motoru jak kdyby to vzdy na jeden valec sem tam obcas vynechalo a co je hlavni netáhne od spodu auto se musi roztocit pak tahne pekne le ty rozjezdy no hruza a des nevite nekdo co by s tim mohlo byt? cerpadlo bylo venku je komplet vycistene a pretesnene a zatim jen nafta je v nadrzi. mam podezreni jestli netecou vstriky co myslite? za kazdou radu budu jen a jen rad
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
rozhodne si daj pozriet vstriky, odmerat a nastavit tlaky......ja som mal trysky nastavene na 12, 9, 8, a 10 MPa ta co mala 8 len chcila, a po starte to kourilo na sedo, a nech Ti hned pozru aj zhavice, nech to mas kompletmynames píše:chlapi tak uz mi zase konecne ford jezdi ale tak jezdi nejezdi... studeny start chcipe pokud se neproslapne plyn a kdyz uz udrzi volnobeh tak ma strasne nepravidelny chod a pak kdyz uz se to ohreje tak jako jo bezi to ale prijde mi podle chodu motoru jak kdyby to vzdy na jeden valec sem tam obcas vynechalo a co je hlavni netáhne od spodu auto se musi roztocit pak tahne pekne le ty rozjezdy no hruza a des nevite nekdo co by s tim mohlo byt? cerpadlo bylo venku je komplet vycistene a pretesnene a zatim jen nafta je v nadrzi. mam podezreni jestli netecou vstriky co myslite? za kazdou radu budu jen a jen rad
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
nech si změřit tlaky pokud je to na jednom válci velkej rozdíl může být i prasklý sedloventilu. Hlava dolu, vyměnit sedlo a nebo radsi jinou hlavumynames píše:chlapi tak uz mi zase konecne ford jezdi ale tak jezdi nejezdi... studeny start chcipe pokud se neproslapne plyn a kdyz uz udrzi volnobeh tak ma strasne nepravidelny chod a pak kdyz uz se to ohreje tak jako jo bezi to ale prijde mi podle chodu motoru jak kdyby to vzdy na jeden valec sem tam obcas vynechalo a co je hlavni netáhne od spodu auto se musi roztocit pak tahne pekne le ty rozjezdy no hruza a des nevite nekdo co by s tim mohlo byt? cerpadlo bylo venku je komplet vycistene a pretesnene a zatim jen nafta je v nadrzi. mam podezreni jestli netecou vstriky co myslite? za kazdou radu budu jen a jen rad
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
FORD 1.8D - čerpadlo???
zdravim, Mam forda escorta 1,8D z 92 roku a nevim jak poznat co tam mam za čerpadlo. Nevíte jak to zjistit?? Dík
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D