palivové čerpadlo z PD na rotačku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
r.martinec
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
Žádnej ventil tam nemám , teplota mě netankuje , nafta teče.arlie píše:toby66kw:
Takže v zimě nemáš problém na rotačce bez toho ventilu a na zpátečce máš jen zpětný ventil, aby nepadala nafta?
A zkoumal jsi třeba teplotu paliva?
Má to tak hafo rotaček v mém okolí.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
taky to to tak mam, ale cerpadlo v nadrzi je trocha upraveno pro pripad selhani a to tak ze to poznamtoby66kw píše:Žádnej ventil tam nemám , teplota mě netankuje , nafta teče.arlie píše:toby66kw:
Takže v zimě nemáš problém na rotačce bez toho ventilu a na zpátečce máš jen zpětný ventil, aby nepadala nafta?
A zkoumal jsi třeba teplotu paliva?
Má to tak hafo rotaček v mém okolí.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tom ventilu na filtru jsem se dočetl toto (platí pro afn):
při teplotě pod +15 °C: průtok do palivového filtru je otevřen
při teplotě nad +31 °C: průtok do palivového filtru je uzavřen
Takže mezi těma teplotama to asi proudí tam i tam. Takže zkusím vymyslet řešení na zimu. A dám tam něco jako T a nafta si může vybrat kam poteče. A dokonce se tak nemůže stát, že by se přetlakoval systém. Teorie.

při teplotě pod +15 °C: průtok do palivového filtru je otevřen
při teplotě nad +31 °C: průtok do palivového filtru je uzavřen
Takže mezi těma teplotama to asi proudí tam i tam. Takže zkusím vymyslet řešení na zimu. A dám tam něco jako T a nafta si může vybrat kam poteče. A dokonce se tak nemůže stát, že by se přetlakoval systém. Teorie.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Tak jsem dneska ten ventil vyndal a zjistil jsem, že pravděpodobně neproupouštěl do filtru. Byl cca 20min v mrazáku, pak jsem ho zkusil prostřiknout sprejem na kontakty, pač dechem bych to asi ohřál. A bylo to do filtru ucpaný a šlo to skrz do nádrže. To samí i při ohřátí ventilu. Takže jsem ho podle Lupino provrtal ze všech stran a teď to fouká všude. Takže ten ohřev nafty asi stejně nefungoval.
Nafta se ohřívá jen aby nebyla hustá a šlo to nastartovat? Čerpadlo to nijak kurvit nebude? Používám VIF (zimní i letní) a v zimě dávám 2xvíce.
Nafta se ohřívá jen aby nebyla hustá a šlo to nastartovat? Čerpadlo to nijak kurvit nebude? Používám VIF (zimní i letní) a v zimě dávám 2xvíce.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
tak už asi měsíc jezdím a stále nic nevystřelilo
a taky už jsem si asi 3x ověřil, že s vypnutým podávacím čerpadlem se moc daleko jen nedá a pak je problém to nastartovat 
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
-
vwgolfgti16v
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23 led 2013, 15:33
podávačka
Mám dotaz, přiřadím ho sem. Můžu do O1 použít podávací čerpadlo z POLO 74kW PD rok 2003 ? Bude sedět výškově do nádrže? Bude ukazovat správně palivák ? Dík
-
r.martinec
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
Re: podávačka
přehodíš plovák.vwgolfgti16v píše:Mám dotaz, přiřadím ho sem. Můžu do O1 použít podávací čerpadlo z POLO 74kW PD rok 2003 ? Bude sedět výškově do nádrže? Bude ukazovat správně palivák ? Dík
