palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

co znamena zima? kolko stupnova nafta?
predpokladam ze na teplotu motora to nemoze mat vplyv
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

toby66kw píše:Takle to chtěla příroda.
Obrázek
vlastně to samé,jen jsem propojil hadice hned u filtru.
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

netopier píše:co znamena zima? kolko stupnova nafta?
predpokladam ze na teplotu motora to nemoze mat vplyv
Na teplotu motoru to má fatální dopad, nafta na PD má velkej průtok...
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

toby66kw:
Takže v zimě nemáš problém na rotačce bez toho ventilu a na zpátečce máš jen zpětný ventil, aby nepadala nafta?
A zkoumal jsi třeba teplotu paliva?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

arlie píše:toby66kw:
Takže v zimě nemáš problém na rotačce bez toho ventilu a na zpátečce máš jen zpětný ventil, aby nepadala nafta?
A zkoumal jsi třeba teplotu paliva?
Žádnej ventil tam nemám , teplota mě netankuje , nafta teče.

Má to tak hafo rotaček v mém okolí.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

toby66kw píše: Žádnej ventil tam nemám , teplota mě netankuje , nafta teče.

Má to tak hafo rotaček v mém okolí.
No já to asi vyzkouším. předpokládám, že se filtr dá něčím ucpat místo toho ventilku. Hadice dám na spojku a porovnám teplotu nafty.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

toby66kw píše:
arlie píše:toby66kw:
Takže v zimě nemáš problém na rotačce bez toho ventilu a na zpátečce máš jen zpětný ventil, aby nepadala nafta?
A zkoumal jsi třeba teplotu paliva?
Žádnej ventil tam nemám , teplota mě netankuje , nafta teče.

Má to tak hafo rotaček v mém okolí.
taky to to tak mam, ale cerpadlo v nadrzi je trocha upraveno pro pripad selhani a to tak ze to poznam :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

tom ventilu na filtru jsem se dočetl toto (platí pro afn):
při teplotě pod +15 °C: průtok do palivového filtru je otevřen
při teplotě nad +31 °C: průtok do palivového filtru je uzavřen

Takže mezi těma teplotama to asi proudí tam i tam. Takže zkusím vymyslet řešení na zimu. A dám tam něco jako T a nafta si může vybrat kam poteče. A dokonce se tak nemůže stát, že by se přetlakoval systém. Teorie.
:?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

tak to tečko na tem filtru vrtni zkrz a maš to sam to tak mam a no problem
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak jsem dneska ten ventil vyndal a zjistil jsem, že pravděpodobně neproupouštěl do filtru. Byl cca 20min v mrazáku, pak jsem ho zkusil prostřiknout sprejem na kontakty, pač dechem bych to asi ohřál. A bylo to do filtru ucpaný a šlo to skrz do nádrže. To samí i při ohřátí ventilu. Takže jsem ho podle Lupino provrtal ze všech stran a teď to fouká všude. Takže ten ohřev nafty asi stejně nefungoval.
Nafta se ohřívá jen aby nebyla hustá a šlo to nastartovat? Čerpadlo to nijak kurvit nebude? Používám VIF (zimní i letní) a v zimě dávám 2xvíce.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak už asi měsíc jezdím a stále nic nevystřelilo (noteeth) a taky už jsem si asi 3x ověřil, že s vypnutým podávacím čerpadlem se moc daleko jen nedá a pak je problém to nastartovat :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
vwgolfgti16v
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 23 led 2013, 15:33
Odpovědi: 0

podávačka

Příspěvek od vwgolfgti16v »

Mám dotaz, přiřadím ho sem. Můžu do O1 použít podávací čerpadlo z POLO 74kW PD rok 2003 ? Bude sedět výškově do nádrže? Bude ukazovat správně palivák ? Dík
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Re: podávačka

Příspěvek od r.martinec »

vwgolfgti16v píše:Mám dotaz, přiřadím ho sem. Můžu do O1 použít podávací čerpadlo z POLO 74kW PD rok 2003 ? Bude sedět výškově do nádrže? Bude ukazovat správně palivák ? Dík
přehodíš plovák.
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Nemá nekdo radu jaky čerpadlo narvat do golfa 3? Když jsem mel z PD tak neukazuje palivoměr takže jsem vymyslel že bud dám z golfa 3 benzín a nebo to co mám z PD zkusim nejak složit do mojeho jen sacího koše??? Nemáte nekdo zkušenost? Dík
svaly
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 18 bře 2007, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od svaly »

nemá někdo zkušenost z čerpadlem které dává 0.25b staci to???
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“