Stránka 10 z 11
Napsal: 23 dub 2011, 20:50
od Manhaus
jak říká forest... komu není rady, tomu není pomoci... ono to není jenom o aktuálním množství vstřikované nafty, ale i o tlaku turba atd.. ale je pravda že je důležitější že to pocitově líp jede, a stálo mě to jenom dvěpade ty jo

Napsal: 24 dub 2011, 00:18
od Golf-GT
milda píše:ano za jizdy.Nespálená nafta=černý kouř,že?Už jsem viděl hodně čiplych aut a měly řádně začouzený zadky.Bohužel je to divný,ale čoudí mi to jako serie.Už se svezlo více lidí a taky se divily

.Kámoš má čiplý frs od cimbu a když mu dá,tak si řádně počoudí.Za 7tis je to i s měřením na válcích?Nejsem elektrikář,tak jsem mu 250 dal.Kolik máš max dávku vstřikovaného paliva po čipu?Já s pb 40mg.
nevím podle čeho počítá dávku paliva vag, ale powerbox prodlužuje dobu vstřiku
cimbu? to bude možná lepší ten slavný powerbox

nevím jak jede ten za 250, měl jsem 2 powerboxy, jeden pučenej a druhej svůj a musím uznat že to byl žádnej rozdíl výkonově, ale i kouřem

na motoru nic neodešlo a to najezdil pár těch tisíc KM
Napsal: 24 dub 2011, 06:25
od milda
Máš pravdu o čipu,že ten je o více parametrech.Když porovnám pb a sport.trysky,výsledek je stejný,nacpeš tam víc nafty.Každé auto z výroby pracuje s přebytkem vzduchu,tak mu víc nafty nemůže vadit

.Mám nepřepisovatelnou jednotku a nenechám nějakého troubu v ní pájet.tak kde dělají čip za 7tis na starétdi ahf?
Napsal: 24 dub 2011, 06:48
od Manhaus
předtím to byl PB vs chip, ted je to PB vs trysky.. samozřejmě když to srovnáš s tryskama tak je to jenom o nafte... proto se vetsinou prikoupi vetsich trysek prizpusobuje soft aby se te davce nafty prizpusobil i vzduch atd... A co se týče kvalitního čipu tak :
http://www.tdifun.cz/cenik/
Napsal: 24 dub 2011, 19:38
od borelli
milda píše:...Mám nepřepisovatelnou jednotku a nenechám nějakého troubu v ní pájet.tak kde dělají čip za 7tis na starétdi ahf?
No třeba v nabídce Dieselpower to mají za 7080 Kč s DPH jako variantu ekonom. Vidím to jako ty, někteří jelimani provedou chip tak, že hold přehrají soft bez nějakého dalšího ladění a časem se uvidí, co to udělá... Na druhou stranu pokud je to úprava na míru auta tak to je věc jiná a taky logicky dražší. Taky bych rád chip ale na míru, mám dost nalítáno a spokojil bych se s navýšením z 110hp tak na ~130hp... Pak je otázka, jestli +20 hp má smysl...
Napsal: 24 dub 2011, 21:04
od Manhaus
hoši to není ale jenom o koních.. Ačkoliv reklamu jsem už udělal, opakovat se nebudu, ani nebudu hanit práci ostatních, ale i kvalitní chip se dá pořídit za rozumný peníz, s lazením na míru, odbržděním atp...
Napsal: 24 dub 2011, 22:56
od Forest
borelli píše:Pak je otázka, jestli +20 hp má smysl...
... nepsane pravidlo v tuningu: "Kun do litru se vyplati"

... takze co budes delat s tema 13 zbyvajicima?

Napsal: 25 dub 2011, 12:11
od milda
Myslím si,že když má motor neznámo najeto a neznám jeho minulost,tak si nechat dělat kvalitní čip je pěkná hovadina,né????Co myslíte?
Napsal: 25 dub 2011, 17:15
od borelli
O to mě jde... Na tachu mám sice 170tisíc ale co jsem se bavil s mechanikem tak ten to odhadl tak na 300-400 tisíc

Takže mezi námi děvčaty jsem jeden z těch, koho v bazaru pěkně vojebali... Ojetinu bych si koupil zase ale tentokrát už jen prověřenou a hlavně s někým kdo by to auto prolezl skrz na skrz byť bych mu dal 2 tisíce do kapsy... I když ono je to vždycky kupování zajíce v pytli.
Je mě jasné, že to není jen o koních, těch +20hp jsem tak plácnul z lítosti nad tím, v jakem stavu je a hlavně co by mohl snést motor... I když v dnešním provozu bych raději +20Nm než 20hp... předjíždět souvislé kolony již není možné.
Napsal: 25 dub 2011, 20:41
od Forest
No vida, a odpoved na sebe nenechala dlouho cekat. Ted uz vite, do ceho investovat zbyvajicich 13 tisic
Ja mam treba dva zalozni motory pripravene pro "strycka Prihodu". Jak rikam, neni nad kvalitni spanek.
passat AFN
Napsal: 25 dub 2011, 21:59
od robuch
nevedel by mi niekto z fotodokumentovat montaz odporu pre zvysenie vykonu u passata B5 AFN? viem ze sa to dava kdesi medzi PIN 2-3, ale ja radsej konkretne na foto,ako by som to mal zapojit zle.
Dakujem.
Napsal: 26 dub 2011, 06:03
od Manhaus
hoši já nechápu co pořád brečíte. A co že má auto nalítané 3 kila? U diesla? to je k smíchu... já mám najeté 290 tisíc a brečím tady? dal jsem trysky, čip a auto jede prefektně. to co jsem mohl a zvládl jsem vyměnil a motor si spokojeně brumlá. Když máte strach že motor pohřbíte chipem tak si pořiďte plato vajec na zadní sedák a jezděte s tím jako s hovnama než se Vám to rozpadne... co na to jiného říct. Tak jak se k tomu autu budete chovat, tak dlouho Vám vydřží. To že má nalítané 3 kila je nic... i kdyby měl půl mega tak bych do toho šel znovu... motory se dneska dají sehnat za rozumné peníze takže bych to vůbec neřešil
Napsal: 26 dub 2011, 06:51
od milda
Děkujeme za rady,že ke kvalitnímu čipu si máme připravit náhr. motory(pro klidný spánek).Na to ,abych vyměnil špatné nahr. díly na motoru plus časem za spojku plus za čip,to musíš být boháč!!!A když ti odejde motor,tak znova na doladění,že????Ono je 300 tis a 300tis,záleží i na majitelých,atd.Přeju ti mnoho spokojených km.Víš kolik aut jezdí s pb?Určitě dost,možná stejně jako čiplých.Problémem je to,že si tu lidi píší přes sz,aby nevypadali blbě.Měl jsi pb,že to tom může mluvit?Lidi říkaj a voda teče :::----)))
Napsal: 26 dub 2011, 10:17
od borelli
Manhaus píše:hoši já nechápu co pořád brečíte. A co že má auto nalítané 3 kila? U diesla? to je k smíchu... já mám najeté 290 tisíc a brečím tady? dal jsem trysky, čip a auto jede prefektně.
No jo, jenže ty jsi asi první majitel tvého auta což u mě neplatí. Když máš k autu řekněme vztah tak se k němu chováš tak, aby vydrželo jenže to jak se k němu choval původní majitel nezjistíš... A nedělám si iluze že to byl u mého auta nějaký šetřílek, byla toto totiž dle techničáku baba

Napsal: 26 dub 2011, 10:47
od Forest
milda píše:Děkujeme za rady,že ke kvalitnímu čipu si máme připravit náhr. motory(pro klidný spánek).
Kvalita chipu at bude jakakoliv, nebude-li aplikovan na alespon relativne zdravy zaklad (nebo nebude-li pri jeho vytvareni tento fakt zohlednen), nema az takovy vliv. Reagoval jsem jen na nektere, kteri maji plne gate z toho, co si koupili za auto a motor v nem. Uvedom si, ze je to jen subjektivni dojem, stejny jako ten nazor, ze motor nezvladne vyrazne vyssi pocet km (s patricnym servisem).
Kdyz se nekdo boji o motor, tak by ho mel rozebrat, mrknout v jakem je objektivnim stavu, pripadne nejak zgeneralkovat nebo jinak opravit, nasledne zmerit patricne veliciny a jede se dal.
Byvaly soused si koupil Audi s rotackou, ktera mel pres 400tkm. Nez ji koupil, sehnal si nahradni motor a bral to jako soucast investic vramci koupe toho vozu. Tento nahradni motor si dal dokupy a ted uz jen ceka, kdy stary motor odslouzi aby mohl tento motor nasledne vymenit. Motor ne a ne zdechnout a nalital na tom uz pres 90tkm (udaj z minuleho roku, uz se odstehoval a nejsme v kontaktu).
A jak by rekl doktor z Vesnicko ma strediskova : Co tam mas dalsiho?
... pokud se Ti to nelibi: „Jeď do Pelhřimova, prohlídni si krematorium, ať víš, do čeho jdeš.“
Jo a Mildo, mel jsem PB a mam zkusenosti s ruznymi chipy, dokonce mam i zkusenost s PB v kombinaci s chipem
borelli píše:...jenže to jak se k němu choval původní majitel nezjistíš...
Ne uplne, nicmene hodne napovi stav spojky, turba, sani potazmo EGR, brzd, podvozku, oleje, kterej vylejes ale i interieru atd. atd.