Zástavba TDI do G2 a pod.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ahoj, mám v G1 motor 1,6 TD z dvojky a příští rok chci mTDI, má tdi blok stejný úchyty jako TD? Přemýšlím, že bych vyměnil jen holý motor, turbo bych nechal to co je (kvůli výfuku... jinak je tam K14 z 1,9), čerpadlo bych dal z ducata, a spojku a převodovku bych nechal co je (je tam z G3 GTD), nechci nahánět koně, stačí mi 66kw, jen chci lepší motor, ten 1,6 TD už toho má dost za sebou... myslíte, že by to takhle šlo?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
A držáky na kastli ještě nemáš upravované? Ten držák silentbloku a zároveň vstř. čerpadla z G1 se bude myslím motat do rozvodů...
Ten rozhodně bude potřeba upravit- držák čerpadla musíš dát z TDI.
Zbytek bude sedět.
A mám na mysli starší TDI s plechovým víkem.
Ten rozhodně bude potřeba upravit- držák čerpadla musíš dát z TDI.
Zbytek bude sedět.
A mám na mysli starší TDI s plechovým víkem.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
-
cernohousmartin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Ahoj všem.Mam v golfu 2 motor 1.9mtdi...je to základ 66kW,jen vstřiky jsou 81 a turbo taky z 81kW octavky(afn).Mam v plánu dát dopředu před chladič velký IC,probém je ten že ted tam mam seriový chladič vody přes celý předek,ale mam doma ještě jeden chladič,taky z golfa,ten je ale menší.Když sem to tu procházel tak sem viděl že BOĎA tam má taky ten menší,tak se chci zeptat jestli ho tam mužu v klidu dát.Mam totiž strach že když necham velký tak tam nenarvu IC,ale zas když dam malý tak se to bude přehřívat.Prosím o názory popřípadě rady.Předem děkuji.
asi moc ne protože když se chce všechno jde v G1 jsem viděl i R32 z GVA6TDI píše:Chci se zeptat - jak moc složitý (možný ) je dát Tdi (PD) do G1
jen na okraj protože mi na půdě zbyly nějaký karosářský věci po GTi
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
cernohousmartin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08 úno 2009, 22:06
dik moc za radu.Ještě bych se rád zeptal jestli se dá poznat jak velkou mam rozdělovací hlavu na čerpadlu,protože já o tom motoru nic nevím,už sem to tak koupil komplet a byl bych rád kdybych o tom něco zjistil.Bóďa píše:cernohousmartin: TDI nepotřebuje tak velký chladič, jako komůrkáč 1.6TD.
Klidně tam dej menší. Mně se nikdy nepřehříval a nějaké koně jsem tam měl.
projde takovýhle auto nějakým způsobem technickou? Mám doma kastli z Astry G...
...a kdyby byla aspoň nějaká šance tam ten motor zprovoznit, tak...
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
by mě zajímalo kdo by tohle povolilLadas píše:neprojde pokud nemá ofi povolení k přepisu
Tak bych měl taky dotázek,jestli by někdo mohl napsat co vše je potřeba koupit na zástavbu PD do GII nebo GIII?
komplet motor s převodovkou
poloosy
řazení s lanovody
Ř.J.+2xkabel.svazek
plynovej pedál
budiky
Zapoměl jsem na něco?
komplet motor s převodovkou
poloosy
řazení s lanovody
Ř.J.+2xkabel.svazek
plynovej pedál
budiky
Zapoměl jsem na něco?
Naposledy upravil(a) CATDAVID dne 19 čer 2010, 21:43, celkem upraveno 1 x.