Stránka 10 z 19
Napsal: 01 zář 2013, 23:17
od Fulltank
jo je
motor
Napsal: 02 zář 2013, 06:43
od sarincz
No proste pro japonciky upravil VW motor BKD a oznacil ho asi aby se rozeznaly dodavky jako BSY. Ja kdyz jdu kupovat filtry nebo cokoliv na motor tak reknu ze mam 16V BKD a zatim vse sedelo.
Napsal: 02 zář 2013, 07:18
od jirka1221
Tak super! Dík za dobré zprávy! Přeji všem pěkný den.
Napsal: 02 zář 2013, 21:31
od Kornout
sharik4x4 píše:U motorů CR k protočení hřídelky nedochází.Takže neřešit.
BKP ale problém má,takže řešit včas ,jinak turbo KO a pak motor KO.

Tam ho nemaj všehny, ne? Třeba v T5 ho má ta dvouturbová verze a první 140PS, pak ž to je prý jinak řešený? Přesně nevím.
Napsal: 02 zář 2013, 22:02
od skopka
caute octavia 2 facelift 1,6 tdi cr 77kW CAYC ma tiež tu hriadelku na olejove cerpadlo ?
Napsal: 03 zář 2013, 07:38
od sharik4x4
T5 GP to má podle typu motoru a výbavy.V motorech 2,0TDI 132KW to je stopro.U 103kw záleží na ko´du motoru.
Octávie nic takovýho nemá ani neměla.
Napsal: 09 zář 2013, 12:21
od black.luigi
Tady je seznam motorizací, kterých se výměna týká
Zasažené jsou tedy následující motorizace:
1.9 TDi BKC 1896 77
1.9 TDi BXE 1896 77
1.9 TDi DPF BLS 1896 77
2.0 16V TDi BKP 1968 103
2.0 16V TDi BMA 1968 100
2.0 16V TDi BVE 1968 90
2.0 16V TDi BWV 1968 88
2.0 16V TDi DPF BUZ 1968 120
2.0 16V TDi DPF BMR 1968 125
2.0 8V TDi DPF BMP 1968 103
Novější generace motorů common-rail (CR) má již problémovou část modulu olejového čerpadla upravenou, přesto je lepší si v rámci výměny oleje modul se všemi komponentami zkontrolovat.[/b]
Napsal: 09 zář 2013, 14:20
od eazy20
black.luigi píše:Tady je seznam motorizací, kterých se výměna týká
Zasažené jsou tedy následující motorizace:
1.9 TDi BKC 1896 77
1.9 TDi BXE 1896 77
1.9 TDi DPF BLS 1896 77
2.0 16V TDi BKP 1968 103
2.0 16V TDi BMA 1968 100
2.0 16V TDi BVE 1968 90
2.0 16V TDi BWV 1968 88
2.0 16V TDi DPF BUZ 1968 120
2.0 16V TDi DPF BMR 1968 125
2.0 8V TDi DPF BMP 1968 103
Novější generace motorů common-rail (CR) má již problémovou část modulu olejového čerpadla upravenou, přesto je lepší si v rámci výměny oleje modul se všemi komponentami zkontrolovat.[/b]
si si tym isty? tie 1,9tdi maju klasicke olejove cerpadlo ako je na obrazku

Napsal: 09 zář 2013, 18:43
od black.luigi
si si tym isty? tie 1,9tdi maju klasicke olejove cerpadlo ako je na obrazku
Máš pravdu, čerpal jsem z článku, který byl prezentován tento rok, ale asi je tam opravdu chyba, protože motory 1,9TDI 77KW kody BXE,BLS nemají vyvažováky,mají klasický pohon olejového čerpadla-bezproblémový. Díky za opravu.

Napsal: 22 zář 2013, 21:48
od jcipa
Prosím nevíte zda motor z passata B5 2.0tdi 100kw s DPF typ motoru BGW, r.v. 2005 má také problematický pohon čerpadla? Moc dík.

(mám najeto 225tis.)
Napsal: 22 zář 2013, 23:04
od Jirka.
jcipa: Ne nemá
Napsal: 23 zář 2013, 18:28
od Aiworry
jak je na tom caga u audi 2010?
Vydrzi kolik km?CCA?
Napsal: 24 zář 2013, 13:38
od juras0
chlapi je stejná hridelka naBKP(05) jak na BMP (07) diik
Napsal: 24 zář 2013, 13:59
od Jirka.
juras0 píše:chlapi je stejná hridelka naBKP(05) jak na BMP (07) diik
BMP a BKP stejný, ale snad od modelovýho roku 2008 je tam délka místo 77mm prodloužená na 100mm, ale kup klidně obě a pak dej tu správnou, dyk to stojí 100 kč nový
Napsal: 24 zář 2013, 14:12
od juras0
Takže já Bkp nám 77mm? Jde mi o to ze jsem kupoval na bmp tady ve skodovce ale Bkp nebyl schopnej mi dohledat....