Stránka 92 z 132
Napsal: 24 úno 2016, 03:04
od šulda
To se přece ví a je tu už dávno psáno že problém je v šálách od TH a nedávali se do všech v těch krizovejch ročnících. Tam kde jsou z Kolbenky je to OK.
Napsal: 24 úno 2016, 16:02
od gabo00000
aco tak BLS z 2008 ? mam moznost kupit pekneho golfa z nemecka z 230 000 km
Napsal: 24 úno 2016, 17:07
od Jarda S.
tak ho kup a vyměn šály to nejni problém ne ?

Napsal: 24 úno 2016, 17:51
od touranek13
Ví někdo jaké jsou šály pod klikovou hřídelí 2006-2009–také TH

Napsal: 01 bře 2016, 08:47
od mj
mám BLS 2009, momentálne 114 tis. km.
ísť do tej výmeny šálov a šrúb...? neviete o niekom, kto to urobí 100% - ideálne východné Slovensko? (som z KE)
Napsal: 05 bře 2016, 19:13
od kraaken
Napsal: 06 bře 2016, 12:29
od signoregiorgio
Zdravím všechny

, po koupi O2 tdi 77kw v domnění že je to supr motor jsem někde zaslechl o praskajicích ojnicích. Přitom v praci za 4 roky co tam jsem nepřijel ani jeden motor rozlítlej a na netu toho je kvantum. Tak jsem zde našel tohle vlakno a snažil jsem se přečíst všech 91 stranek

. Mám O2 najeto 396 a byl tam motor BKC na 380 prdla klika(bylo mi řečeno) a dal se nějaký motor BXE z vrakače. Nevim jakej rok a najeto psali lihačem na víku 133

což mužu napsat na jakej koliv motor

. No a zda jsem to pochopil dobře praskaji přetažene šrouby a tim se uvolni ojnice a rozmlatí se to. Pak jsem se dočetl že jsou dva druhy ojničních ložisek. Takže eliminovat to aby se to nerozletlo by mělo stacit dat nové šrouby a ložiska ? Jelikož jsem pak videl foto že třeba praskli pist jak je čep a třeba v pulce ojnice a tak díky za radu. Nebo se vratit k O1?

Napsal: 06 bře 2016, 19:02
od dolar100
sroby niesu pricinou ako sme si v pociatkoch predpokladali. ale ojnicne loziska, respektive ich seria... vymen loziska a samozrejme sroby
Napsal: 06 bře 2016, 19:06
od signoregiorgio
Takže tím bych měl eliminovat rozletnuní motoru ? A jakou značku ložisek koupit ? Jestli dobře čtu tak značku Kolbenky ?
týká se zmíněný problém i motorů BKC ?
Napsal: 13 bře 2016, 06:55
od fingerol
Zdravím, týká se tento problém i motorů BK, nebo to že se signoregiorgiovi jak psal na té ochcávce rozlítla klika byla zase jiná příčina ?
Napsal: 13 bře 2016, 09:37
od marian.marcin
To Kraken:Toto je príklad kvalitných šálok ktoré by vydržali.
Napsal: 26 bře 2016, 19:24
od passion
Octavia II prelom 2007/2008 BLS, dovezená z Holandska, 162tis km:
Hore horné, dole dolné.

Napsal: 26 bře 2016, 19:27
od Petr K.
passion píše:Octavia II prelom 2007/2008 BLS, dovezená z Holandska, 162tis km:
Hore horné, dole dolné.

a jaký je výrobce těch šál
Napsal: 26 bře 2016, 19:34
od passion
TH.....

Napsal: 26 bře 2016, 23:26
od arielohv
Dneska jsem si na svý octavii BXE (výroba 10.2006, modelový rok 2007) preventivně šály překontroloval - rozloup sem jen jednu ojnici a byly tam KS indexy B a C. Šály v krásným stavu. Vrátil jsem je tam zpátky. Dělal jsem to při výměně oleje, a co mi kurva překvapilo, kolik oleje zůstalo ve vaně po odsátí. Už pár let to odsávám čerpadílkem pomocí železný trubky stržený místo měrky. Ta trubka jasně dosedá až na dno, to je cítit. Olej sem odsál, pak sundal vanu, a zbylý olej z vany nalil do odměrky - bylo tam 0,9 L. Takže za mě jsem s odsávání skončil.
přikládám fotky šálek - levá horní, pravá spodní.
