Stránka 2 z 4

Napsal: 01 kvě 2012, 19:34
od geo
co se všechno překopalo impulzní kola jsou stejný?

Napsal: 01 kvě 2012, 19:36
od slovacek.milos
já co vím tak jestli dáš počátek vstřiku 5O nebo sto u rotačky tak to mí vlicv na chod motoru ale že by se rojily čoudy z výkfuku ja píšeš to ne,


čoudy dou tak ktyž skočí čerpadlo o čtyři zuby a to řj ani nemumí změřit jen že je mimo toleranci a ukazuje max 2OO

Napsal: 01 kvě 2012, 19:44
od hansdob
jde dle mne o čidlo otáček motoru a jeho kolo proto se ptám jak to řešili.

Napsal: 01 kvě 2012, 19:45
od Tomas.cz
Ale kdyby impulsní kolo bylo z PD tak to ani nepůjde natočit ne?

Napsal: 01 kvě 2012, 19:47
od Smoke
jo, psal jsem to hned na začátku, měnil se pouze blok s pístama, jinak vše původní+ new těsnění atd....
proto se ptám čím by to mohlo být, vše jsem zkontroloval ale předvstřik nestíhá.
impulzní kolo na klice je z rotačky, snímač taky.

Napsal: 01 kvě 2012, 19:48
od pokornasek.pepan
když dá spodek ASZ na AHF tak to chodí OK bez problému.rozvody jsou na 100pro správně??

Napsal: 01 kvě 2012, 21:01
od TomasAGR
Čaute já mám stejný problém jako SMOKE...

mám AGR, GT1749VA, S764, jednohmotu...

Při jednom sprintu to cuklo začalo hulit jako kráva a nejelo to. Tak sem dal podávací čerpadlo do nádrže novej filtr, vstřikovací čerpadlo a su stále na stejném bodě. Bodě 0. Autu padá předvstřik a nevím čím to je...

Můžou to být trysky? Špatnej otevírací tlak? Podpálený ventil?

Napsal: 02 kvě 2012, 15:33
od Smoke
trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?

Napsal: 02 kvě 2012, 16:29
od slovacek.milos
Smoke píše:trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
v tom holendru bývá váleček s pružinkou a kalibrovaný otvor vyšroubuj a zapni klíček měla by pak valit nafta,

a co třeba takový test že do prázdné nádrže dáš čisté husté meřo pokud se závada s počátkem vstřiku nebude opakovat tak je vydřený dole pístek na čerpadle

Napsal: 08 kvě 2012, 12:09
od Smoke
po vyšroubování toho holendru nafta valila proudem
výměnil jsem vstřik čerpadlo ale bezezměny
ve vagu od 3000 ot je předvstřik na 13st a víc už nestoupá, požadavek až do 18st a čerpadlo na 96%
nemůže třeba podávačka dávat malej tlak, třeba když by odcházela nebo by nejela vůbec?
fakt už nevím

Napsal: 08 kvě 2012, 18:31
od slovacek.milos
Smoke píše:po vyšroubování toho holendru nafta valila proudem
výměnil jsem vstřik čerpadlo ale bezezměny
ve vagu od 3000 ot je předvstřik na 13st a víc už nestoupá, požadavek až do 18st a čerpadlo na 96%
nemůže třeba podávačka dávat malej tlak, třeba když by odcházela nebo by nejela vůbec?
fakt už nevím
a nečetl jsi příspěvky i fotkama jak je vydřený dole ten píst, tak padá počátek vstřiku? pokud se ti to nepříčí natanku meřo u unicornu a uvidíš
oslov čerpadláře ti řekne ;)

Napsal: 08 kvě 2012, 19:20
od Smoke
když do výměny ok? a pak nepomohla ani změna čerpadla s málo km?
měřo tam fakt lit nebudu, musí to jezdit na normální naftu.

Napsal: 08 kvě 2012, 19:32
od slovacek.milos
Smoke píše:když do výměny ok? a pak nepomohla ani změna čerpadla s málo km?
měřo tam fakt lit nebudu, musí to jezdit na normální naftu.
tím že vyměníš čerpadlo a závada je stejná nic neřeší,

nové jsi tam nedal a u nového ještě třeba myslet na poučku že problém treba hladat už v nocom diely,

když nechceš meřo vytáhni čerpadlo a zanes k čerpadlářovi, míš nějakého? a kde bydlíš :?

Napsal: 08 kvě 2012, 19:46
od Smoke
jo, o jednom vím. ale ještě zkusím poslední věc a to dat mu cucnout přímo z flašky. uvidime

Napsal: 09 kvě 2012, 11:21
od Smoke
dnes test, bumbal přímo z flaše a stále bezezměny. zkusil i jiný stopventil a taky nic.
napadla mě poslední věc, má zexel 12mm hlava taky vlastní sítko? může být ucpaný?