Stewa píše:Výfrit po ránu potřebuje minutu, minutu a půl než se nahřeje, do té doby motor kope a nemá plynulý chod. Výkon nižší, spotřeba vyšší. Smrad za autem kupodivu méně aromatický. Hustota hodně medová. Řežu ho cca 1:10 s naftou. Motor viz profil
Od jara do podzimu nemám problém, ráno studené auto nahodím krásně a stejně na naftu jako na 100% vyfrit.
Na volnoběh s olejem běží vždy tišeji a klidněji, na naftu cca +100ot/min víc.
Včera jsem napěchoval prázdnou nádrž slunečnicí z Globusu a najel 300km po dálnici. Při zastavení na benzině a dochlazování turba byl motor nějak divně tichý s menším volnoběhem než obvykle, jenže bylo vedro a klima byla zapnutá v předu i v třetí řadě sedadel, takže odběr výkonu na volnoběh značný...
(Ssangyong Rexton 2,9TD - motor v něm je starý Mercedes 2,9TD 88kw)