Stránka 2 z 2

Napsal: 03 črc 2012, 14:12
od jaykay
roman1648 píše:to bych ani nesouhlasil, Regaty,Una a podobný šrot - dej s tím pokoj, hlavně ty jejich naftový motory (noteeth)
já myslím tak do modelu 127, to byly letadla ;)
nebejt italu, tak bychom dnes nejezdili v TDI a CR :D

Napsal: 03 črc 2012, 15:51
od jericho-3
Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál... :)

Napsal: 28 črc 2012, 16:40
od FenixINT999
Uplne sem na tohle forum zapomnel :-). Ale aspon se tady rozbehla paradni diskuze, diky moc za rady! S tou naftou je to takovej zvyk, vsechny auta v rodine mame naftovy uz asi 10 let. A nejak si ted nedokazu predstavit, ze bych sel do benzinu, ale popremyslim nad tim :)

Napsal: 28 črc 2012, 17:29
od romanespana
ja delam v autopujcovne, mame cca 50 naftaku a asi 20 benzinaku, tech problemu s naftakama, mne osobne nesmi naftak do baraku, protoze jsou to vsechno krumply, a cim novejsi tim horsi.

Napsal: 28 črc 2012, 18:20
od jurki888
jericho-3 píše:Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál... :)

Napsal: 28 črc 2012, 18:23
od jurki888
jericho-3 píše:Italské diesely tehdejší doby měly jednu nevýhodu, auta se sem vozila utahaná s motory před GO a za hubičku.. Uno diesel 1,3 D za 1000 - 2000 DM pro dovozce a poté reálná cena 100 - 120000 kč. Proto zde bylo hodně podvedených a zklamaných lidí. Ale dobře se ty motory opravovaly, Italská auta jsou ve velké většině chytře udělaná a nepotřebují žádné vyfikundace..Mají horší el. instalaci a celkově Italové jsou trochu nad věcí, což majitele, hlavně cimprlich typy deprimuje.. Ale je to avantgarda, a téměř vše, co je s velkou slávou puštěno do světa, Italové už vyzkoušeli..Jelikož jsem nenáročný a vím, že auto je na ježdění a ne na leštění v garáži, tak mi Fiat vyhovuje a nevzpomínám si, že bych měl s Fiatem nějaký fatální problém...Možná by to chtělo pohovořit majitelé 2.0 TDI s majiteli JTD..Bylo by vidět, kdo by se mračil a kdo smál... :)
tak tak jtd nepozna zadrete turbo zle startyza tepla vadne startere prasknute hlavy zavijajuce turba roztrasene dvohjhmoty a tak dalej ;-)

Napsal: 30 črc 2012, 13:39
od FenixINT999
Aktualne me jeste hodne zaujal Jeep Grand Cherokee 3.0 crd 2006+.
Motor mercedes, 160kW, 510nm ... slusna spotreba. Nenasel sem na tohle auto nic zasadne spatnyho. Vase zkusenosti?