Stránka 2 z 4
Napsal: 17 srp 2012, 16:18
od Point
Co sa tyka vykonu krasny aj krutak..
A co sa tyka grafu tak priebeh nie celkom dobry su tam dost velke skoky..A hlavne v krutaku..Ale ja som neni odbornik a urcite to.nechcem sudit.Auticko musi ist krasne!

Napsal: 18 srp 2012, 22:50
od Vici
u Fiata máš kliku že vůbec jede....
jinak u VW obecně plat, že pokud je motor v ok stavu tak by měl vždy nabrzdit o něco víc, než se deklaruje papírově...
Celkem se mi to potvrdilo, krom aut z Itálie (Golfy, myslím že tři ) , ty krámy bez řádné údržby měly s bídou to co by papírově mely mít....
A pak u AZV které mělo verzi softu u které byl schválně stáhlý krouťák, asi kvůli dsg?
Napsal: 18 srp 2012, 22:59
od TDI tech
U VW pumpaca mas stastie ze vobec ide. Na Fiaty mi nekidaj, vymakanejsie auta pod slnkom niesu. A vo vseobecnosti plati ze kazdemu sa nieco podari a a tiez nepodari. To co fiat bezne pouzival uz pred x rokmi u ostatnych autach je to dnes este len novinka. Takze asi tak. Ale take nieco povie len ten co fiata nikdy nemal.
Napsal: 18 srp 2012, 23:01
od Vici
A ve vší úctě ani nikdy mít nebudu....
PD zas není taková hrůza, jezdí jich hodně, a zdaleka ne se všema je problém. Základ je, aby to nebylo dovezené z Itálie a aby to nebylo nejlépe ani auto servisované v česku... (= aby byla šance, že tomu i někdy vyměnili olej..)
Je fakt že ani koncernu se nepodařilo dost věcí, to máš pravdu...
Napsal: 18 srp 2012, 23:06
od TDI tech
Praveze mam najradsej VW ked su dovoz z IT. Su najzachovalejsie. Az nato ze namaju vyhrievane sedadla a predohrv motora

Napsal: 18 srp 2012, 23:45
od turbo kamna power
Vici píše:.... Základ je, aby to nebylo dovezené z Itálie ...
k čemu ti bude zachovalej motor, když budeš mít vyhnilou kastli
osobně preferuju auta z Itálie, jestli mají o pár koní míň mě fakt netrápí (pokud vůbec???), důležitý je, že je kastle ok. Motor se dá vyměnit vždycky.
...ale to už jsem dost OT

Napsal: 19 srp 2012, 08:29
od MiroMNE
hele ten passat je from italia

, moje octa je from italia a taky ukazala vic (101hp, a je to 66kw), proste je to tim jak se rozumis do auta co si koupys, gdzy se poradne vyznas v tom tak ucite koupys kram, vsechno se pozna

Napsal: 19 srp 2012, 21:15
od Point
TDI tech píše:U VW pumpaca mas stastie ze vobec ide. Na Fiaty mi nekidaj, vymakanejsie auta pod slnkom niesu. A vo vseobecnosti plati ze kazdemu sa nieco podari a a tiez nepodari. To co fiat bezne pouzival uz pred x rokmi u ostatnych autach je to dnes este len novinka. Takze asi tak. Ale take nieco povie len ten co fiata nikdy nemal.
tak ako pises

ved Fiat predal Boschu system CommonRail
Napsal: 19 srp 2012, 21:59
od Forest
TDI tech píše:Praveze mam najradsej VW ked su dovoz z IT. Su najzachovalejsie. Az nato ze namaju vyhrievane sedadla a predohrv motora

TDItechu, to snad nemyslis vazne

Predem se omlouvam za tak silna slova ale: tak vylitany sracky jako znami vozili z Italie (byly jich desitky, pak to prestali vozit) nejsou snad nikde. Na servis nezridka kaslou a ta sul co dokaze je neuveritelne. V prubehu te rozpravy jsem se dozvedel i to, ze dotahnout si cokoliv preplnovaneho z Italie je vetsinou sebevrazda protoze nejake zahrivani a dochlazovani jim nic nerika - holt, "horke hlavy". Je dodali, ze pak prestali a radeji tahaji auta z A, D ale prevazne z CH, tam jsou dle jejich zkusenosti nejlepsi auta.
Point píše:ved Fiat predal Boschu system CommonRail
A v te dobe, kdy mu to prodal - jaky byl maximalni dosazitelny tlak? Ja jen, ze PD system znamy jiz od pred prelomem tisicileti dosahoval hodne dlouhou dobu vyssich vstrikovacich tlaku a zajimalo by me, zda maji zasluhy na prevzeti tohoto titulu pracovnici z Fiatu nebo Bosch ... tedy opet Nemci.
Napsal: 19 srp 2012, 22:04
od Vici
Tak nějak.. většina aut je z horní části itálie... a tam je pěkná zima v zimě, možná horší než u nás.... z jihu se vozí málo, je to daleko a drahá doprava...
Napsal: 19 srp 2012, 23:23
od turbo kamna power
Pánové... samozřejmě v Itálii je spousta vraků, ale to je stejně tak u nás nebo v Říši

ale pěknejch kousků je tam taky hromada, i když často mají obouchaný nárazníky (což má ale 80% aut z Prahy taky). Viděl jsem nedávno dva dotažený čtyřky golfy, jeden z De, jeden z It, oba zdánlivě TOP, ale po shlédnutí spodku bych si auto z De nevybral...
Napsal: 19 srp 2012, 23:32
od Thomy
Haha opet Forest, ktery mel jistojiste auta ze vsech koutu Evropy a mel jich alespon 50 z kazde zeme, aby mohl porovnavat.. Zase se tu globalizuje, co Ital to prase.. Obe auta, co jsou v podpisu jsou dotazene z Italie, nebudu rikat, ze to jezdi bez investic, protoze to nejezdi zadne auto s 250tkm. Jsem ale absolutne spokojeny, nikde ani znamka rzi, Felicie ma posilovac rizeni, klimatizaci a dokonce predni okna v elektrice. Za celou dobu co ji mam (120tkm az 210tkm), se menila spojka a delalo se tesneni pod hlavou + klasika spotrebni veci jako svicky, olej blabla.. K te octavce - tu mam od 125tkm, nyni ma 220tkm. 14 dni zpatky se davalo nove turbo a to hlavne kvuli dovolene preventivne - to stare lehce papalo olej a obcas nouzak. Jeste se delala spojka a to je asi tak vse.

Asi mam hold stesti na nejake hodne Italy

Napsal: 20 srp 2012, 07:30
od Forest
@Thomy: Ne, musim Te zklamat, Tva domnenka je licha - dlouhodobe jsem jezdil jen s auty VW koncernu, ktera byla zakoupena v CR jako nova. Prumerny Ital je prase (pojem prumer v tomto pripade chapej spis jako modus), ktere auto povazuje za spotrebni zbozi. V Italii jsem byl, divil jsem se v jak hroznem stavu tam jezdi i relativne nova auta - moje osobni zkusenost, kterou mi pomohla dokreslit debata se znamymi, kteri se zabyvaji dovozem aut ze zahranici.
Co se nemeckych aut tyce, tak v Nemecku se to stale vice micha, takze tam pomer opravdovych Nemcu na celkovy pocet obyvatel Nemecka vstkutku rapidne klesa, tudiz klesa i kvalita dotazenych vozu. Dalsi problem (souvisejici s timto je), ze obchodem s ojetymi auty se dost casto zabyvaji nepuvodni obyvatele (predevsim, co jsem slysel, tak Turci apod.).
A tato pro nekoho domnenka jen tak mimochodem potvrzuji zkusenosti onech znamych, kteri tahaji predevsim ze Svycarska. Ve Svycarsku jsem byl vice, nezli desetkrat a vzdy jsem se podivoval nad tim, v jak dobrem stavu tam maji i stara auta - tam je to proste absolutne jina mentalita

Napsal: 20 srp 2012, 07:34
od MiroMNE
Jeste jednou s Italskema autama mame dobre zkusenosti,
treba passat je z italska a ma predhriv motoru, ma najeto pres 250tkm a je ze severu, ani stopka po rzi, jak rika pan doktor TDI Fun motor je v podezrele dobrem stavu ... a furt to maka ... takze ono to neni v tom odkud to auto je ale jak se k nemu chovalo predtim
To ze negdo chce vydelat hodne a pak doveze kram ktereho potpm nalesti a proda ho za cenu Nemeckeho auta ne znamena ze jsou v Italiji spatne auta
Napsal: 20 srp 2012, 07:48
od Forest
@MiroMNE: Jasny, ja Ti to nevyvracim, jen jsem chtel rict, ze v prumeru je auto, ktere je na prodej v Italii v horsim stavu, nezli v A, D nebo CH. Nesnazil jsem se rict, ze v Italii neexistuji jeta auta v dobrem stavu.