Stránka 2 z 4

Napsal: 17 srp 2012, 16:18
od Point
Co sa tyka vykonu krasny aj krutak..
A co sa tyka grafu tak priebeh nie celkom dobry su tam dost velke skoky..A hlavne v krutaku..Ale ja som neni odbornik a urcite to.nechcem sudit.Auticko musi ist krasne! :)

Napsal: 18 srp 2012, 22:50
od Vici
u Fiata máš kliku že vůbec jede.... :roll:

jinak u VW obecně plat, že pokud je motor v ok stavu tak by měl vždy nabrzdit o něco víc, než se deklaruje papírově...

Celkem se mi to potvrdilo, krom aut z Itálie (Golfy, myslím že tři ) , ty krámy bez řádné údržby měly s bídou to co by papírově mely mít....
A pak u AZV které mělo verzi softu u které byl schválně stáhlý krouťák, asi kvůli dsg?

Napsal: 18 srp 2012, 22:59
od TDI tech
U VW pumpaca mas stastie ze vobec ide. Na Fiaty mi nekidaj, vymakanejsie auta pod slnkom niesu. A vo vseobecnosti plati ze kazdemu sa nieco podari a a tiez nepodari. To co fiat bezne pouzival uz pred x rokmi u ostatnych autach je to dnes este len novinka. Takze asi tak. Ale take nieco povie len ten co fiata nikdy nemal.

Napsal: 18 srp 2012, 23:01
od Vici
A ve vší úctě ani nikdy mít nebudu....

PD zas není taková hrůza, jezdí jich hodně, a zdaleka ne se všema je problém. Základ je, aby to nebylo dovezené z Itálie a aby to nebylo nejlépe ani auto servisované v česku... (= aby byla šance, že tomu i někdy vyměnili olej..)

Je fakt že ani koncernu se nepodařilo dost věcí, to máš pravdu...

Napsal: 18 srp 2012, 23:06
od TDI tech
Praveze mam najradsej VW ked su dovoz z IT. Su najzachovalejsie. Az nato ze namaju vyhrievane sedadla a predohrv motora :(

Napsal: 18 srp 2012, 23:45
od turbo kamna power
Vici píše:.... Základ je, aby to nebylo dovezené z Itálie ...
k čemu ti bude zachovalej motor, když budeš mít vyhnilou kastli :?

osobně preferuju auta z Itálie, jestli mají o pár koní míň mě fakt netrápí (pokud vůbec???), důležitý je, že je kastle ok. Motor se dá vyměnit vždycky.

...ale to už jsem dost OT (offtopic)

Napsal: 19 srp 2012, 08:29
od MiroMNE
hele ten passat je from italia (noteeth) , moje octa je from italia a taky ukazala vic (101hp, a je to 66kw), proste je to tim jak se rozumis do auta co si koupys, gdzy se poradne vyznas v tom tak ucite koupys kram, vsechno se pozna ;)

Napsal: 19 srp 2012, 21:15
od Point
TDI tech píše:U VW pumpaca mas stastie ze vobec ide. Na Fiaty mi nekidaj, vymakanejsie auta pod slnkom niesu. A vo vseobecnosti plati ze kazdemu sa nieco podari a a tiez nepodari. To co fiat bezne pouzival uz pred x rokmi u ostatnych autach je to dnes este len novinka. Takze asi tak. Ale take nieco povie len ten co fiata nikdy nemal.
tak ako pises :) ved Fiat predal Boschu system CommonRail

Napsal: 19 srp 2012, 21:59
od Forest
TDI tech píše:Praveze mam najradsej VW ked su dovoz z IT. Su najzachovalejsie. Az nato ze namaju vyhrievane sedadla a predohrv motora :(
TDItechu, to snad nemyslis vazne (LOL) Predem se omlouvam za tak silna slova ale: tak vylitany sracky jako znami vozili z Italie (byly jich desitky, pak to prestali vozit) nejsou snad nikde. Na servis nezridka kaslou a ta sul co dokaze je neuveritelne. V prubehu te rozpravy jsem se dozvedel i to, ze dotahnout si cokoliv preplnovaneho z Italie je vetsinou sebevrazda protoze nejake zahrivani a dochlazovani jim nic nerika - holt, "horke hlavy". Je dodali, ze pak prestali a radeji tahaji auta z A, D ale prevazne z CH, tam jsou dle jejich zkusenosti nejlepsi auta.
Point píše:ved Fiat predal Boschu system CommonRail
A v te dobe, kdy mu to prodal - jaky byl maximalni dosazitelny tlak? Ja jen, ze PD system znamy jiz od pred prelomem tisicileti dosahoval hodne dlouhou dobu vyssich vstrikovacich tlaku a zajimalo by me, zda maji zasluhy na prevzeti tohoto titulu pracovnici z Fiatu nebo Bosch ... tedy opet Nemci.

Napsal: 19 srp 2012, 22:04
od Vici
Tak nějak.. většina aut je z horní části itálie... a tam je pěkná zima v zimě, možná horší než u nás.... z jihu se vozí málo, je to daleko a drahá doprava...

Napsal: 19 srp 2012, 23:23
od turbo kamna power
Pánové... samozřejmě v Itálii je spousta vraků, ale to je stejně tak u nás nebo v Říši :) ale pěknejch kousků je tam taky hromada, i když často mají obouchaný nárazníky (což má ale 80% aut z Prahy taky). Viděl jsem nedávno dva dotažený čtyřky golfy, jeden z De, jeden z It, oba zdánlivě TOP, ale po shlédnutí spodku bych si auto z De nevybral...

Napsal: 19 srp 2012, 23:32
od Thomy
Haha opet Forest, ktery mel jistojiste auta ze vsech koutu Evropy a mel jich alespon 50 z kazde zeme, aby mohl porovnavat.. Zase se tu globalizuje, co Ital to prase.. Obe auta, co jsou v podpisu jsou dotazene z Italie, nebudu rikat, ze to jezdi bez investic, protoze to nejezdi zadne auto s 250tkm. Jsem ale absolutne spokojeny, nikde ani znamka rzi, Felicie ma posilovac rizeni, klimatizaci a dokonce predni okna v elektrice. Za celou dobu co ji mam (120tkm az 210tkm), se menila spojka a delalo se tesneni pod hlavou + klasika spotrebni veci jako svicky, olej blabla.. K te octavce - tu mam od 125tkm, nyni ma 220tkm. 14 dni zpatky se davalo nove turbo a to hlavne kvuli dovolene preventivne - to stare lehce papalo olej a obcas nouzak. Jeste se delala spojka a to je asi tak vse. :) Asi mam hold stesti na nejake hodne Italy (noteeth)

Napsal: 20 srp 2012, 07:30
od Forest
@Thomy: Ne, musim Te zklamat, Tva domnenka je licha - dlouhodobe jsem jezdil jen s auty VW koncernu, ktera byla zakoupena v CR jako nova. Prumerny Ital je prase (pojem prumer v tomto pripade chapej spis jako modus), ktere auto povazuje za spotrebni zbozi. V Italii jsem byl, divil jsem se v jak hroznem stavu tam jezdi i relativne nova auta - moje osobni zkusenost, kterou mi pomohla dokreslit debata se znamymi, kteri se zabyvaji dovozem aut ze zahranici.

Co se nemeckych aut tyce, tak v Nemecku se to stale vice micha, takze tam pomer opravdovych Nemcu na celkovy pocet obyvatel Nemecka vstkutku rapidne klesa, tudiz klesa i kvalita dotazenych vozu. Dalsi problem (souvisejici s timto je), ze obchodem s ojetymi auty se dost casto zabyvaji nepuvodni obyvatele (predevsim, co jsem slysel, tak Turci apod.).

A tato pro nekoho domnenka jen tak mimochodem potvrzuji zkusenosti onech znamych, kteri tahaji predevsim ze Svycarska. Ve Svycarsku jsem byl vice, nezli desetkrat a vzdy jsem se podivoval nad tim, v jak dobrem stavu tam maji i stara auta - tam je to proste absolutne jina mentalita :roll:

Napsal: 20 srp 2012, 07:34
od MiroMNE
Jeste jednou s Italskema autama mame dobre zkusenosti,

treba passat je z italska a ma predhriv motoru, ma najeto pres 250tkm a je ze severu, ani stopka po rzi, jak rika pan doktor TDI Fun motor je v podezrele dobrem stavu ... a furt to maka ... takze ono to neni v tom odkud to auto je ale jak se k nemu chovalo predtim :D

To ze negdo chce vydelat hodne a pak doveze kram ktereho potpm nalesti a proda ho za cenu Nemeckeho auta ne znamena ze jsou v Italiji spatne auta

Napsal: 20 srp 2012, 07:48
od Forest
@MiroMNE: Jasny, ja Ti to nevyvracim, jen jsem chtel rict, ze v prumeru je auto, ktere je na prodej v Italii v horsim stavu, nezli v A, D nebo CH. Nesnazil jsem se rict, ze v Italii neexistuji jeta auta v dobrem stavu.