Problém s ESP - asi vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
simirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 29 led 2008, 01:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbor

Příspěvek od simirek »

Zkontroluj si v měřených hodnotách rychlost jednotlivých kol,podle toho určíš další postupy.
Měl jsem podobný problém na OII,a bylo to nakonec tím,že jsem měnil přední náboj,bohužel byl špatný ABS kroužek na něm,takže reklamace a teď je to ok. ;)
EX-Bora AJM=>ARL,FMIC,194PS,430Nm,soft TDIfun
OII Combi 4X4 BXE+VB,181ps 406Nm,soft TDIfun
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

no ve středu se do toho po práci pustím. čidla abs jsem nezkoušel. díky
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

Ještě se potřetí zeptam dokud mě někdo neodpoví (LOL) . Lze přesadit ten volant o zub a nastavit nulovou hodnotu snímače natočení volantu? nebo je bezpodmínečně nutný aby se to doladilo geometrií a pak nastavilo VAGEM? Díky za odpoved
ALES
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 26 úno 2006, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od ALES »

O zub to můžeš dát ale počítám že ti to nic nepomůže kromě toho že budeš mít volant rovně. Jednou mě udělali geošu a nezapřeli před tím volant byl hodně nakřivo a ESP se chovalo uplně stejně jak před tím. Ještě ale musíš dát pozor na to aby ti to vracelo blinkr na obě strany stejně. Když přesazuješ tak u některejch aut to pak nechce vracet po malým zatočení na jednu stranu a na jednu stranu máš větší rejd.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

Tak jsem udělal základní nastavení snímače příčného zrychlení, kouknul na otáčky jednotlivých kol. Při základním nastavení snímače úhlu volantu mi to hodilo chybu (viz . obrázek). Jinak volant při přímém směru ukazje přesně 0,0 stupňů. Všechno je bez chyb, ale auto pořád v levotočivé zatáčce aktivuje ESP, přibržďuje pravé přední kolo. Tak už nevím co s tím :(

Obrázek
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

To opravdu nikdo neví proč nejde udělat základní nastavení snímače natočení volantu? (wallbash)
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

filipos píše:To opravdu nikdo neví proč nejde udělat základní nastavení snímače natočení volantu? (wallbash)
myslim si, že dokavad bude uložená někde chyba, tak u ničeho nejde udělat spravně základní nastaveni, musí být všechno v poho a bez chyby aby to šlo, taky by si běžel hůř maraton bez jedný nohy než s oběma, to přesazení volantu si myslim že má vliv jen na ty blinkry, jinak kroužek natočení volantu je na hřídeli řízení, tušim že bude něco s nějakym čidlem na kole při tom režimu kdy se to aktivuje brzo
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

chybovej kod to žádnej nevyhazuje ale když chci udelat základní nastavení 060 tak to vyhodí chybu viz obrázek. no zítra to zkusim projet s kamarádem aby držel notebook a koukal na to co to bude delat az pojedu zatáčkou a zasáhne ESP (LOL)
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

vis píše pomocí odblokování základního nastavení login 40168
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

no dělal jsem to přesně podle VISU, zítra na to budu mít celej den tak snad něco vykoumam (LOL)
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

tak jsem to dneska několikrát projel, čidla na abs ukazují otáčky stejně, čidlo příčnýho zrychlení taky měří jak má ale do levý zatáčky to při rychlejší jízdě spustí esp (wallbash)
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

tak to nemusí měřit jak má to č příčného zrychlení, chybu to nehodí ale dělá si to co chce, zkusit to z něčeho zkusit přehodit, a jak si poznal, že čidla ukazují jak mají?při zatáčení ukazuje každé jinak, jedině je porovnat při stejný rychlosti s natočenym volantem do stejný levý i pravý polohy a porovnat levou proti pravý straně, zkontrolovat vzdálenost čidel od kroužků,nebo snímač polohy volantu jestli ukazuje jak má, správná kapalina jestli tam, nevim jinak
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

no to přehození bude asi jediná možnost, holt se to bude muset vylučovací metodou. ted jen sehnat někoho kdo mi to na zkoušku půjčí :D
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

no to je složitější, zkus prohodit čidla abs levou za pravou stranu, tim bych začal, ale myslim si , že to bude mít co dělat s tim snímačem příč zrychlení anebo kroužek pozice natočení kol, a jeste neco, neni možný, že by to někdo pootočil dole na kloubku řízení?jestli ho nekdo celý neměnil, nevim už co[/code]
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

ale tam by to mělo být asi jedno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“