Měl jsem podobný problém na OII,a bylo to nakonec tím,že jsem měnil přední náboj,bohužel byl špatný ABS kroužek na něm,takže reklamace a teď je to ok.
Problém s ESP - asi vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkontroluj si v měřených hodnotách rychlost jednotlivých kol,podle toho určíš další postupy.
Měl jsem podobný problém na OII,a bylo to nakonec tím,že jsem měnil přední náboj,bohužel byl špatný ABS kroužek na něm,takže reklamace a teď je to ok.
Měl jsem podobný problém na OII,a bylo to nakonec tím,že jsem měnil přední náboj,bohužel byl špatný ABS kroužek na něm,takže reklamace a teď je to ok.
EX-Bora AJM=>ARL,FMIC,194PS,430Nm,soft TDIfun
OII Combi 4X4 BXE+VB,181ps 406Nm,soft TDIfun
OII Combi 4X4 BXE+VB,181ps 406Nm,soft TDIfun
O zub to můžeš dát ale počítám že ti to nic nepomůže kromě toho že budeš mít volant rovně. Jednou mě udělali geošu a nezapřeli před tím volant byl hodně nakřivo a ESP se chovalo uplně stejně jak před tím. Ještě ale musíš dát pozor na to aby ti to vracelo blinkr na obě strany stejně. Když přesazuješ tak u některejch aut to pak nechce vracet po malým zatočení na jednu stranu a na jednu stranu máš větší rejd.
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
Tak jsem udělal základní nastavení snímače příčného zrychlení, kouknul na otáčky jednotlivých kol. Při základním nastavení snímače úhlu volantu mi to hodilo chybu (viz . obrázek). Jinak volant při přímém směru ukazje přesně 0,0 stupňů. Všechno je bez chyb, ale auto pořád v levotočivé zatáčce aktivuje ESP, přibržďuje pravé přední kolo. Tak už nevím co s tím 


myslim si, že dokavad bude uložená někde chyba, tak u ničeho nejde udělat spravně základní nastaveni, musí být všechno v poho a bez chyby aby to šlo, taky by si běžel hůř maraton bez jedný nohy než s oběma, to přesazení volantu si myslim že má vliv jen na ty blinkry, jinak kroužek natočení volantu je na hřídeli řízení, tušim že bude něco s nějakym čidlem na kole při tom režimu kdy se to aktivuje brzofilipos píše:To opravdu nikdo neví proč nejde udělat základní nastavení snímače natočení volantu?
tak to nemusí měřit jak má to č příčného zrychlení, chybu to nehodí ale dělá si to co chce, zkusit to z něčeho zkusit přehodit, a jak si poznal, že čidla ukazují jak mají?při zatáčení ukazuje každé jinak, jedině je porovnat při stejný rychlosti s natočenym volantem do stejný levý i pravý polohy a porovnat levou proti pravý straně, zkontrolovat vzdálenost čidel od kroužků,nebo snímač polohy volantu jestli ukazuje jak má, správná kapalina jestli tam, nevim jinak
no to je složitější, zkus prohodit čidla abs levou za pravou stranu, tim bych začal, ale myslim si , že to bude mít co dělat s tim snímačem příč zrychlení anebo kroužek pozice natočení kol, a jeste neco, neni možný, že by to někdo pootočil dole na kloubku řízení?jestli ho nekdo celý neměnil, nevim už co[/code]
. Lze přesadit ten volant o zub a nastavit nulovou hodnotu snímače natočení volantu? nebo je bezpodmínečně nutný aby se to doladilo geometrií a pak nastavilo VAGEM? Díky za odpoved