vibrace do volantu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Co to bylo za auto, nepřimazal si náhodou při výměně vnitřní klouby?
nepropadat panice...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

jericho-3 píše:Co to bylo za auto, nepřimazal si náhodou při výměně vnitřní klouby?
Ahoj,

moje octa ASV, v loni jsem daval nove origo poloosy....primazani pomohlo pouze na chvíli proto ten nakup....... Jen se te zeptam na tvoji zkusenost s primazavanim?...
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

vůli v unašeči snad poznáš ne,když kontroluješ poloosy? Ja vždycky měním komplet manžetu i s tukem a kloub rozebírám a vymejvám. Protože třeba pravej vnitřní kloub vysychá teplem od výfuku a do toho uhlí co v něm je nemázneš nic..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Biimbo píše:vůli v unašeči snad poznáš ne,když kontroluješ poloosy? Ja vždycky měním komplet manžetu i s tukem a kloub rozebírám a vymejvám. Protože třeba pravej vnitřní kloub vysychá teplem od výfuku a do toho uhlí co v něm je nemázneš nic..
Vuli v unaseci samo ze poznam.... ale pred cca rokem bez vule, pak nove poloosy rok klid nedavno loziska v prednich kolech, pak vibrace ... hledani az nakonec unasece.... Jsem na vlastni oci videl na TDI 81kW diru v diferaku... ..Bohuzel pán jezdil neresil az dojezdil...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, setkal jsem se s golfem, který najednou zamlátil volantem tak, že jsem spadl málem do strouhy..Klouby u převodovky se přidíraly. Pak jsem povolil poloosy a jen jsem na každou stranu dal půl dlaně frafitové vazelíny a jezdí dodnes...VELKou vůli unašečů by provázela i hlučnost, ne?
nepropadat panice...
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Hlučné to bylo... hluk jsem prisuzoval puvodnim loziskum v kolech... Ty unasece a jejich vule byla teprve v samem zacatku nic hrozneho... nekdo by s takovou prevodovkou dal jezdil....a zesilil si naplno radio.. :D Po výmene lozisek hluk neustal... Ale protoze mam uz dost nalitano na zimakach myslem jsem si ze to dela i oskakany vzorek a ono to bylo uplne jinak...
7even2nd
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 22 úno 2007, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia TT kraj

Příspěvek od 7even2nd »

pridam sa aj ja... po vymene komplet brzd z O1RS na moju F1RS a nabehani asi 700km sa zacali prejavovat vibracie vo volante (brzdy komplet kotuce a desky zimmerman nové predok i zadok... kolesa X krat prevazene na "nulu", vibracie od 90, potom 110 , zmena pneu za nové a vibracie neustali... stale pretrvávajú.... podla kontroly vole volne zaveseneho kolesa na zdvihaku je to ok (ziadne klepanie, nic)... premyslam o zvlnení resp tuknutých diskoch ale zeby boli tuknuté vsetky ??? (gumy 205/45 R16) nejake napady? vdaka za kazdu radu...

update...
4 rozne servisy napc... jeden vyriesil vyvazenost... sqeleeee... bolo by dobre keby ludia vedeli obsluhovať vyvažovačky... howk
este treba brzd dat "preblesknut".... PROCUT to istí... a dufam ze bude po probleme...
F1RS FMIC, TSF180, egr off, chip, brakes from O1RS - front & rear, 4me - daily car
previous: O2 1.9 TDi chip
F1 Sport 1.4 16V 101ps
Favo
Skoda positive...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“