Napsal: 23 led 2013, 22:00
ako su na tom spojky pri tychto CRkach, pri tych NM?
Auta, auta, auta..
https://dieselpower.cz/forum/
PROFITUNER píše:Tak Vam skusim objasnit tieto zmenyPája 19 píše:To je zase nějakej koncernovej podfuk, ne? Vypadá to, jako kdyby se dělalo víc výkonovejch verzí se stejnym hárdvérem.
Jinak pěkně namalovanej graf. Je vidět, že ten motor poslouchá, přesně jak Richard píská...
1.CAAA 2,0TDI CR 84 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
2..CAAB 2,0TDI CR 102 PS 5kvalt spojka 260mm - bezpecny vykon 175PS a 365NM
3..CAAC 2,0TDI CR 140 PS 6kvalt spojka 280mm - bezpecny vykon 175PS a 420NM
Vsetky tri motory su hardwerovo identicke, rozdiel je iba v prevodovke a spojke.( posledne 4crte pismeno podla noveho znacenia vo VAGU znamena väcsinou "iba" soft. verziu) Mame upravenych niekolko desiatok mototrov CAAA/B na 170-175PS, do teraz bez ziadneho problemu.
Ak sa upravi doftware aj v DSG tak ano. Inac by som tak do 410NM je bezpecne aj bez DSG softuPaja TDI píše:Ahoj , chci se zeptat zda tato uprava je vhodná i pro DSG převodovku ???
To sú čísla strieľané od brucha alebo dokázané min.100 000 km v reále ?JasteR píše:DSG 6g vydri bezne do 450nm v pohode..pak uz to bude problem, 7g jsou jeste horsi..
450NM su tabulkove cisla. Ja som sem napisal, ze 410NM je bezpecna uprava. Tak robime naozaj velky pcet aut a jazdia bezne aj cez 100 000km bez nejakych problemov. Tak asi tolko. Na nasej starnke najdes desiatky grafov 2,0 TDI CR DSG. Staci len hladatMartin.D píše:To sú čísla strieľané od brucha alebo dokázané min.100 000 km v reále ?JasteR píše:DSG 6g vydri bezne do 450nm v pohode..pak uz to bude problem, 7g jsou jeste horsi..
Pretože aj dvojhmota na 5 st. tdi vydrží bez problémov 330 NM + - ale do kedy ?![]()
Nešťúrtam len sa pýtam. Neaký graf s DSG + 450 nm ?
PROFITUNER píše:Ak sa upravi doftware aj v DSG tak ano. Inac by som tak do 410NM je bezpecne aj bez DSG softuPaja TDI píše:Ahoj , chci se zeptat zda tato uprava je vhodná i pro DSG převodovku ???
Znamej co dela ve skodovce v Cesane na vyvojaku tak O2RS 2.0TDI CR 125kw DSG meli s jejich internim SW 220HP / 440Nm a na testy to pry snaselo dobreMartin.D píše:To sú čísla strieľané od brucha alebo dokázané min.100 000 km v reále ?JasteR píše:DSG 6g vydri bezne do 450nm v pohode..pak uz to bude problem, 7g jsou jeste horsi..
Pretože aj dvojhmota na 5 st. tdi vydrží bez problémov 330 NM + - ale do kedy ?![]()
Nešťúrtam len sa pýtam. Neaký graf s DSG + 450 nm ?