Stránka 2 z 2

Napsal: 25 bře 2013, 12:20
od BH motor
Vsetci tu riesite ko...ny. Skusal to niekto urobit ? ja garantujem to ze ani pri 330 ps to auto s filtrom dymit nebude. mam to na svojej audinke a nic sa nedeje. lubo mt ma filter castic a uz jazdi dlho ako hovado a vsetko funguje ako ma

Napsal: 25 bře 2013, 17:00
od VolodaZV
marena tdi píše:
kebs píše:
lubomt píše:Nic nie je zbytocne. Ak chce mat cierny zadok auta , nech si to da. Ved moze dat rovno hole rury bez tlmicov. Ja mam filter zachovany a koni mam myslim az az. A je hanba, ked je A6 dymovnica kvoli 10-15k
myslím když sežene dobrý chip sníží se mu kouřivost na minimum... a když člověk jezdí jako prase kouří to tak jako tak
sezene ? co to znamena?
pokud je kvalitni ladic auta nekouri jak s Fapem tak bez nej.
Sezene=slengovy vyraz na slovo zohnat,najst, doniest, vybavy

Napsal: 25 bře 2013, 17:17
od kebs
marena tdi píše:
kebs píše:
lubomt píše:Nic nie je zbytocne. Ak chce mat cierny zadok auta , nech si to da. Ved moze dat rovno hole rury bez tlmicov. Ja mam filter zachovany a koni mam myslim az az. A je hanba, ked je A6 dymovnica kvoli 10-15k
myslím když sežene dobrý chip sníží se mu kouřivost na minimum... a když člověk jezdí jako prase kouří to tak jako tak
sezene ? co to znamena?
pokud je kvalitni ladic auta nekouri jak s Fapem tak bez nej.
jde o konkrétní čip (wallbash) znám chlapa který najezdí za měsíc 30tkm a má auto čipnuté na nižší spotřebu na úkor výkonu.... (crazy)

Napsal: 25 bře 2013, 17:22
od Smoke
Mongo píše:turbo poskladat 2260VK a to co je v 4.2tdi dokopy a mas tzv hybrida... popripade aj vstreky s 4.2 tdi.... spojka... a da sa uvazovat o 315ps.....
si s něčím pleteš ne? 4.2 má 2x gtb1749vk to by asi hybrida moc neudělal...

Napsal: 25 bře 2013, 23:00
od Mongo
Som si istý ze sa nato používa 2260vk + niečo ale niesom si teraz istý ze co .....

Napsal: 25 bře 2013, 23:19
od Forest
Mongo píše:Som si istý ze sa nato používa 2260vk + niečo ale niesom si teraz istý ze co .....
No, dovolim si tu tvoji "jistotu" trochu nabourat fakty:
http://www.turbomaster.info/eng/applica ... cars/audi/

http://www.turbochargers.nl/turboshop/t ... 5005S.html

(obavam se, ze sis to spletl se sestilitrem)

Napsal: 25 bře 2013, 23:45
od lubomt
Neviem, ake vnutro turba tam Braňo dal , ale kazdopadne to je raketa... Cooler mam special hruby 62mm a velky na celu stenu. Zvody kratke z antikoru, cerpadlo special, trysky original, cip od Brana, automat som si osetril sám

Napsal: 25 bře 2013, 23:59
od Stifko
když to budeš mít čím nafouknout a dostatečně to ochladíš,tak vstřiky mají rezervu a DPF Ti ve zvyšování výkonu vadit nebude,tudíž bych se kouře nebál.Pokud výkon motoru nepoženeš do maximálních možnosti osazeného HW.Vždy je lepší mít rezervu a vědět že není vše na full.

Napsal: 26 bře 2013, 00:27
od lubomt
Aj by som ho pohnal, ale uz nieto cím :)

Lubo MT

Napsal: 26 bře 2013, 09:16
od tr-satan
Kde si umiestnil cooler novy ?? a ake ma cca rozmery ??? neumiestonval si ho do stredu narazniku ?? a mas A4 B7 ??? a nemam garet turbo ale KKK

Napsal: 26 bře 2013, 10:00
od lubomt
Pozri si popis dolu - A6. Cooler je velky ako vodny chladic a je hned za hlinikovou vystuhou

Napsal: 26 bře 2013, 10:04
od tr-satan
a dalsia otazocka .. aku ma lubo MT stvorku ??? B7 171KW alebo B8 176 KW ??? ja mam tu 150 KW prvu ale co viem tak tam niesu rozdiely .. akurat turbo a ze 171 a ta novsia 176 maju DPF ale 150 KW nema DPF ma iba katalizator

Napsal: 26 bře 2013, 10:28
od peeeetr
lubomt má A6ku a kouknout můžeš zde.

Snad to lubomt nevadí, že zasílám odkaz:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=91422

Napsal: 26 bře 2013, 21:33
od Sayllo
lubomt píše:Nemas pravdu. Mne to nekouri vubec... Ten filtrr robi divy
VW group dpf skutocne funguju. Phaeton 3,0 145 000 mozem lizat vyfuk neni tam ABSOLUTNE nic CIERNE.

heh, Frantik, C5 60 000 = negria rit (LOL)