Nicméně předpokládám, že Miloš určitě poradí, jak to přesně řeší ta Avie...
JAK STARTOVAT BEZ ŽHAVÍCÍCH SVÍČEK? --VYŘEŠENO--
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
No hlavně jsou na naftu, bůhví jak budou fungovat na palivo, který ti ničí žhavky. Že by si udělal malou oddělenou nádržku právě pro tuhle žhavku?Slavkov píše:No pokud poteče nafta na nenažhavenou svíčku, tak nic, pak z toho bude zadýmovací zařízení (jako má tank) a pak to možná blafne
Nicméně předpokládám, že Miloš určitě poradí, jak to přesně řeší ta Avie...
Já to vidím tak, že stejnou práci odvede tryska kapesního zapalovače, nebo se mýlím
Mercedes-Benz W210 300D
tohle měly starší motory, funguje to, ale musí se přesně trefit ten okamžik, kdy to blafne. Modernější je ta spirála
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
termostart
Hmm, zajimave. Take jsem zvedav. Priklanel bych se k samostatne nadrzce, stejne jako chci delat pro bufika. Vzdyt staci opravdu mala.
tady: http://www.skarab.cz/cs/hledani?q=termo ... r=FULLTEXT ji maji o 25KC levneji .
Nacpat to tam pujde urcite, zalezi, jak to bude fungovat. Chce to opravdu natrenovat na suchu.
tady: http://www.skarab.cz/cs/hledani?q=termo ... r=FULLTEXT ji maji o 25KC levneji .
Nacpat to tam pujde urcite, zalezi, jak to bude fungovat. Chce to opravdu natrenovat na suchu.
VW Sharan TD66kW
M-B W124 200D
M-B W124 200D
sani
To uz se snad vychyta. Problem by byt nemel. Psali i dobre zkusenosti s malym, skoro zadnym spadem. Co je zajimave, ze druhy typ svicky, co je k dispozici na traktory a je tu na obrazklu, vyjde pres 4 tis Kc.
Zkusim se stavit u mistnich jzdaku, maji tan i prodej ND na Avie,Lizi a trakare a neco vic o tom zjistit.
V aute to urcite pomuze. Parkuji treba cely den v praci na louce a nemam moznost ani elektriky na tu horkovzdusku nebo tepl. vetrak, kdyz je nejhur.
Zkusim se stavit u mistnich jzdaku, maji tan i prodej ND na Avie,Lizi a trakare a neco vic o tom zjistit.
V aute to urcite pomuze. Parkuji treba cely den v praci na louce a nemam moznost ani elektriky na tu horkovzdusku nebo tepl. vetrak, kdyz je nejhur.
VW Sharan TD66kW
M-B W124 200D
M-B W124 200D
Když jsem o tom přemýšlel je to jasný, z toho přepadu to bude složité a v nádobce se bude dělat podtlak a ven to tim pádem poteče až při startování.. Udělám nádobku, zkusim bez čerpadélka at je to co nejjednodušší, a když to nebude fungovat, přidám čerpadélko.. Spád budu mít opravdu malý, uvidíme jak to pofrčí.. Nebo mě napadlo dát nábobku na vracečku aby se nemuselo do nádobky dolévat.. Ikdyž jsem pod kapotou pořád
Dnes jsem si konečně chtěl částečně šlusnout vracečku, aby šel přepad jak do přívodní hadičky, tak i do nádrže, ale nejde to za boha odvzdušnit, asi mi vracečka vede na vršek nádrže a pořád saje vzduch, dám tam zpětnou klapku a snad bude vystaráno..
nadoba
Kolik myslis, ze ta zhavkla za par sekund spali nafty, ze by nestacila na nadobka na brzdovku nebo jina s obsahem ca 2 deci? Zajimave bylo foto, kde mel zhavku z boku sani a nulovy spad.
VW Sharan TD66kW
M-B W124 200D
M-B W124 200D