presah piestov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rado-diesel píše:noo už som to poskladal a teras objednávam tesnenie a potreboval som nejakú hodnotu že zas neobjednám nejakú prkotinupeterA4 píše:eeeej..niekdo uz sklada ASV-cko...tusim..ako ti to ide chlape...?už to mam len to tesnenie mi príde že nahodím hlavu poskladám rozvod a ešte nejaké prkotinky a bude to
a dúfam že to nebude klepať...
No hadam nie...kua...ved to by ta potom mohli rovno odviezt na psychiatriu
Audi A4 Avant 1.8 5V
Rozdiel tam je v gramazi...rozmerovo je to to iste.Neni davno som to vazil....kupil som piesty z ojnicami z ARL 2001 a tie mali inu hmotnost ako diely z mojho ARL 2003.Ak ojnice tak tusim aj piesty...
Ojnice mali rozdiel cca 30gramov...piesty si uz nepamatam lebo tie ma nezaujimali.
Toto je jeden typ ojnic,kde je spodok neobrobeny-Model 2001

A toto druhy:

Ojnice mali rozdiel cca 30gramov...piesty si uz nepamatam lebo tie ma nezaujimali.
Toto je jeden typ ojnic,kde je spodok neobrobeny-Model 2001

A toto druhy:

Audi A4 Avant 1.8 5V
No dnes som mal dole vanu a zobral som malinke zrkadlo a primontoval na drot.Piesty trocha trcia z bloku asi 1cm.Svieil som aj do vloziek a vidno na nich este opracovanie .Nepripadalo mi to mazle.4ty pies sa mi zdal najhorsi asi.Vycital som aj ze mam piesty mahle 79L46 a tie co mam doma su tiez mahle 79L46 iba ze maju na sebe grafitovu upravu.
A ano dlho som necital tu temu...uz som ju docital.No co ti poviem...je to divne spravanie sa ...niekedy to odide tak ako Radovi a niekedy to klepe desattisice km tak isto bez vedl. priznakov.Kazdopadne klepe asi piest vo valci...minuly rok som robil jedno ASV-cko a po vymene trysiek to nechcelo chytit...tak som mu fukol start sprej a motor zachvilu chytil.
Samozrejme ale zacal aj klepat co pred vymenou nerobil....tak sme blbli s tryskami,zdvihatkami a vsetkym moznym a odvtedy klepe az do dnes.Cca 50tis.km....nic nepomohlo ani aditiva do oleja,do nafty proste nic...
Je jasne ze klepe v motore ako mechanik to pocujem...bohuzial majitel je proti otvaraniu motora-povedal ze on to ani nepocuje-este stastie ze pije ako duha.
Ja fakt netusim preco sa to stane...jedine nejaky problem s chladenim v minulosti,alebo nedostatocne mazanie.
Teraz som tu riesil jedno TDI PD kde bol pokazeny zavit v hlave a ten klepal tak isto ale menej...motor mal udajne 240 tis.km.
Cize si nemyslim ze je to len na ASV...na tvojom mieste by som rozoberal motor a meral iba keby to doslo do stadia ako u Rada...ked uz to zacina byt vazne.To sa ale moze stat zo dna na den takze take auto je na hovno,to je potom casovana bomba...len nevies kedy exploduje...
Samozrejme ale zacal aj klepat co pred vymenou nerobil....tak sme blbli s tryskami,zdvihatkami a vsetkym moznym a odvtedy klepe az do dnes.Cca 50tis.km....nic nepomohlo ani aditiva do oleja,do nafty proste nic...
Je jasne ze klepe v motore ako mechanik to pocujem...bohuzial majitel je proti otvaraniu motora-povedal ze on to ani nepocuje-este stastie ze pije ako duha.
Ja fakt netusim preco sa to stane...jedine nejaky problem s chladenim v minulosti,alebo nedostatocne mazanie.
Teraz som tu riesil jedno TDI PD kde bol pokazeny zavit v hlave a ten klepal tak isto ale menej...motor mal udajne 240 tis.km.
Cize si nemyslim ze je to len na ASV...na tvojom mieste by som rozoberal motor a meral iba keby to doslo do stadia ako u Rada...ked uz to zacina byt vazne.To sa ale moze stat zo dna na den takze take auto je na hovno,to je potom casovana bomba...len nevies kedy exploduje...
Audi A4 Avant 1.8 5V
Jasne....ale ved piesty zozenies za babku...len aby nebol valec v hajzli lebo potom je problem...a kure...ky problem...hlavne pre penazenku
ved uvidime ako dopadne Radko...chudaka ho normalne lutujem...clovek si kupi stare TDI kvoli spolahlivosti a taketo neduhy vylezu s toho...by ma asi drblo,normalne.
Uplne mi staci ze ma caka vymena 20-tich gufier na ventiloch.
ved uvidime ako dopadne Radko...chudaka ho normalne lutujem...clovek si kupi stare TDI kvoli spolahlivosti a taketo neduhy vylezu s toho...by ma asi drblo,normalne.
Uplne mi staci ze ma caka vymena 20-tich gufier na ventiloch.
Audi A4 Avant 1.8 5V
Valec urcite nie,Lebo som videl zospoda ked som mal dole vanu tak som mal male zrkadielko na drote a vysiel som snim az pod piest a viel som este opracovanie valca a uplne malinke drazky ako ked po zabehu.Blbo sa tam dostat,a bolo to velmi obtiazne.olej mi kvapkal na tvar.Ono sa to uvidi poriadne ked to bude rozobrate a hlavne piest.No a piest stoji medzi 200 a 300e,Tak neviem ci to je za babku
Naposledy upravil(a) peto20400 dne 27 kvě 2013, 15:56, celkem upraveno 1 x.