Stránka 2 z 2

Napsal: 01 kvě 2007, 15:41
od Jacko
bronislav chuchma píše:měl jsem doma pánové voyger 2,5 td a alfu 164 2,5 td zkloubil jsem je dohromady a teď mám živý prostorný Voyger se spotřebou průměr 6l na 100km.Dokonce,díky tomu ,že jsem tam nabouchal komplet motor i s agregáty, chladičem oleje atd. přestal se přehřívat a odpadl problém s věčně problémovou napínací kladkou na řemenu vodní pump. alternátor.Jestli je tu někdo kdo má taky takové problémy -vřele toto doporučuji jako levné řešení.Je ovšem potřeba koupit celou alfu 164 a dát si s tím trochu práce .moc místa pod kapotou není.
No kamoš má taký motor v Grand Cherokee a zatial mu ide,len neviem,či to tam dal komplet,alebo iba holý motor... :?

Napsal: 14 led 2011, 14:34
od PowerStroke
mbdiego píše:Pytaj sa. Mam Cummins 5.9 V6. Predtym to bol 7.3 PowerStroke V8.
V com si mal agregat T444E??? V F-ku alebo E-cko nejake?? Pripadne Excursion??Bol to DIT? 94-99? alebo uz 99-03 s intercoolerom?? Ked F-ko tak ake, 250/350?? 10. alebo 9. generacia??

Rad si s Tebou o tom pokecam, len odpis pls.

Re: Ameriky neřešit??!

Napsal: 14 led 2011, 15:27
od PowerStroke
Byrto píše:
monty píše::( tak koukám,že americký káry se tu moc neřešej co?? neni to špatný??
chcel by som vediet o neakom naftaku americkom


okrem traktora, buldozera atd..

JEEP Cherokee co ma CRDcka tak to je prakticky CDI od meďaku
Moj oblubeny od Navistaru a to T444E alebo Power Stroke 7.3 DIT,
dalej novsie PSD (powerstroke diesel) 6.0 uz nie tak poctivy, az 2005 vyssie, vtedy ho doladili. Alebo novsia 6.4 PSD, no a posledny PSD, vlastny motor Fordu (USA) ostatne PSD-cka mali od Fordu len soft. Kupovali ich od Navistar International corp.
Starsie diesle vo Fordoch (F seria a E seria) boli tiez motory International.
6.9 IDI, a 7.3 IDI (spomynane T444E-cko z kt. vzostupil POWERSTROKE)

Dodge vyuziva motory od svetoznameho Cummins-u. V pickupoch rady 6BT su to radove 6valce (R6) objemu 5.9 (360) a 12ventilova technologia (velmi poctiva, nesmrtelna kombinacia aj spolu s paliv. cerpadlom P7100.
Neskorsie ISB-cka, interact system B, palivovy system Bosch, injektory Bosch a cerpadlo VP44.
Mozem este spomenut radovy 4valec od cumminsu, 3.9l alebo novy najvacsi pouzity motor R6 v pickupoch Dodge, 6.7 Cummins.

Chevrolet/GMC montuje do svojej serie Silverado, Suburban, Sierra...a.i.
starsie Detroit Diesel motory. Ja osobne ich nepovazujem za take odolne a silne ako PSD alebo Cummins. Do novsej serie sa uz montuju Duramax (design-ISUZU, montaz GM)

Vela ludi je nazoru, ze amici nevedia vyrobit kvalitny diesel, ale ja hovorim ze oni svojim sposobom robia tie najlepsie...opakujem, svojim sposobom. Velke objemy, super krutiaci moment, pickupy...proste to dokopy robi Ameriku Amerikou. A maloobjemove si predsa zakupia nejaku europu.

Napsal: 16 led 2011, 17:48
od PowerStroke
otas píše:Co takhle V8 6,5td od Gm,montovaný do Hummer,nebo V8 6,2 Diesel, otec ho má v Chevy G20 a panové,nepochopili by jste ten zvuk,maras,maras. Jednu dobu montovali do Cadillacu 5,7 diesel. Aleje pravdou,že amici na naftu moc nejsou!!Ale vy by jste byli při jejich cenně benzínu a faktem,že průměrný američan si za jednu šichtu může koupit 400 litrů benzínů!!!To my by jsme se asi taky vykašlali na TDi a koupili si 5,7 V8 se spotřebou 15 litrů. Takže na amiky mi nesahejte,my můžeme poděkovat těm zas... komunistům (wallbash)
5,7 diesel? nemylis si to nahodou s 8 valcom 5.7 Vortec??
Diesel sa do Cadillacu nemontoval, tak ako sa nedaval cummins do Duranga.

Napsal: 16 led 2011, 23:20
od jericho-3
Ameriky řešit.....!Bohužel dieselů je tady v oběhu dost málo..Já zrovna dělám kolegovi Corwettu Stingray z roku 1968 a to je ještě benzinová pohádka z dob, která stvořila nejkrásnější auta..Má na ní výfuky Hooker a to je zpěv...Mají zvláštní,/ někdy k posrání /pojetí elektroinstalace a využití podtlaků k ovládání různách funkcí..,hold jiný kraj, jiný mrav.. :)
Kdo někdy dělal Volhy nebo Žuka, zjistí z čeho pochází...

Re: Ameriky neřešit??!

Napsal: 17 led 2011, 01:55
od lubomt
Byrto píše:
monty píše::( tak koukám,že americký káry se tu moc neřešej co?? neni to špatný??
chcel by som vediet o neakom naftaku americkom


okrem traktora, buldozera atd..

JEEP Cherokee co ma CRDcka tak to je prakticky CDI od meďaku
VETERAN Oldsmolbile 5,8l diesel V8 r.71, robili sme automat.prevodovku , je v B.Bystrici.Mozem dat obrazok (LOL)

Napsal: 23 led 2011, 18:12
od A6TDI
jo stingray je nálož , ten zvuk je excelentní , má ho jeden chlapík v humpolci , starej mechoš kterej dělá uš pouze tyhle starý káry

Napsal: 23 led 2011, 20:09
od jericho-3
Já se teď trápím se stěrači..systém jejich převodu v motoru je zážitek a když je zapneš, nejdřív podtlakem vyjede štít nad nimi a pak se stěrače rozběhnou..Když se štít nestačí zvednout, namotají se do něho stěrače... :)

Napsal: 30 led 2011, 03:55
od lubomt
VETERAN Oldsmolbile 5,8l benzin V8 cca r.68 3.st.automat

Obrázek
Obrázek

snad to majitelovi nebude vadit, je v MT

Napsal: 30 led 2011, 04:09
od lubomt
VETERAN Oldsmolbile 5,8l diesel V8 r.71 3.st.automat v B.Bystrici,robili sme automat. Co poviete na tie sedacky?



Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 led 2011, 04:16
od lubomt
Chevrolet Corvette 6,0benzin V8 4.st.automat r.2006, robili sme automat. neopísatelny zvuk z výfukov,nespútaný výkon,premietanie palubky na predne sklo...


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 led 2011, 09:54
od jericho-3
Lubomte a co říkáš na konstrukční provedení am. automatů..?

Napsal: 30 led 2011, 14:06
od lubomt
jericho-3 píše:Lubomte a co říkáš na konstrukční provedení am. automatů..?
boli sice prvi ale niektore typy su o nicom, malo vydrzia.Nemci ZF sa mi zdaju o dost lepsi