Stránka 2 z 2
Napsal: 30 čer 2013, 16:55
od Sayllo
Ja by som do HDI ani necvrkol respektive do PSA alebo nedajboze Renault. Tie motory sa rozpadaju za beznych podmienok. Uz ako nove to ide celkom napicu.
Riskujes tam uz aj chipovanim. Ci to upravis doma alebo profik, vysledok je neisty.
Napsal: 30 čer 2013, 17:26
od mohy
Sayllo:
a prosím tě máš něčím podloženo to co jsi právě napsal nebo jsi jen 18 letej "VW fun" a vše ostatni je "shit"?
protoze to cos napsal jen potvrzuje to co jsem já napsal výše, asi jsi v zadnem modernim PSA autě neseděl, natož řídit ...

Neboj, do toho dorosteš a zjistíš že existují i jině automobilky než VW
GEO:
vím o tom že turbíny jsou "2 v 1"
Od ladění jsem odstoupil, kašlu na to

Napsal: 30 čer 2013, 18:12
od Sayllo
mohy píše:Sayllo:
a prosím tě máš něčím podloženo to co jsi právě napsal nebo jsi jen 18 letej "VW fun" a vše ostatni je "shit"?
protoze to cos napsal jen potvrzuje to co jsem já napsal výše, asi jsi v zadnem modernim PSA autě neseděl, natož řídit ...

Neboj, do toho dorosteš a zjistíš že existují i jině automobilky než VW
GEO:
vím o tom že turbíny jsou "2 v 1"
Od ladění jsem odstoupil, kašlu na to

No tak stebou teda je skoda reci. Nebudem sa ktomu dalej vyjadrovat. A pokial ti prejde denne 20-30 psa cez ruky, potom mi mozes napisat. Netusis kde je realita. Co tak ty tusich u tych modernych frankovkach? To ze sa stym neda ist ani korektne 150 podialnici? Ty mne tu ides hovoris ci som nieco nesoferoval? tak si sadni do C4 a chod stym po dialni. Kurva, jak balerinka. Nebyt tych crepov, bolo by malo love...

Napsal: 30 čer 2013, 18:23
od Sayllo
A najsamviac sa potom budem smiat ked sa dovalis stym cool 3,0 HDI, najlepsie C6 kde uz sice budu svietit vsetky kontrolky, a nepohnes sa zmiesta koli podrbanej ,,Frama Electrique,, ale pohoda...to sak nejak zladi. Len ked budes cumet pod auto, sakra, co to kvapka? Chladiaca? ajaj, zeby von motor?
To bude happy and potom.
Napsal: 30 čer 2013, 22:16
od jericho-3
Včera jsem byl u dávného "známého"a ten měl plnou velkou místnost motorů MB, rozebrané, kompletní , no různě..hlavně poslední modely a já se ho ptám, máš tady taky něco jiného než MB? A on došel jsem k názoru, že se věnuji jen Medvědům, vše ostatní je sračka...A živí se patrně tím, že prodává díly z těch motorů, hlavně písty, ojnice, vstřiky apod..Je to prostě věc názoru..řekl bych, že jsou to dnes sráče "všechno"..Ale taky je to jen můj názor..

Napsal: 04 črc 2013, 12:21
od Sayllo
jericho-3 píše:Včera jsem byl u dávného "známého"a ten měl plnou velkou místnost motorů MB, rozebrané, kompletní , no různě..hlavně poslední modely a já se ho ptám, máš tady taky něco jiného než MB? A on došel jsem k názoru, že se věnuji jen Medvědům, vše ostatní je sračka...A živí se patrně tím, že prodává díly z těch motorů, hlavně písty, ojnice, vstřiky apod..Je to prostě věc názoru..řekl bych, že jsou to dnes sráče "všechno"..Ale taky je to jen můj názor..

Je to aj o ludoch. Aj najhorsie moze relativne ist. MB a kluky je celkom zname... Ale nemam tolko prachov aby som si mohol dovolit nejaky zazrak s PSA

Napsal: 04 črc 2013, 23:39
od mirdasR32
taky nevim vo tom kdo by tenhle motor ladil. osobně neladit a šel bych do 3.0 hdi. V C5 má hodně ubráno kvůli automatu. takže potenciál je tam dostatečný
Napsal: 05 črc 2013, 21:44
od Sayllo
mirdasR32 píše:taky nevim vo tom kdo by tenhle motor ladil. osobně neladit a šel bych do 3.0 hdi. V C5 má hodně ubráno kvůli automatu. takže potenciál je tam dostatečný
A co urobis potom ked ti to usmazi tu prevodovku? Budes mat tak vysokootackovy potencial s velkou dymivostou v tahu naprazdno
