Zasr.... brzdy.. (Golf IV)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Neviem čo všeto si robil ked si menil tie kotuče ale nato aby kotuče nehadzali alebo aby sa Ti to nestalo znovu treba pri každej vymene kotuča ocistit poriadne dosadaciu plochu kotuča(naboj) najlepsie vrtačka drotena kefa a ides dokym do nebude bez vyčnelkov ,nakolko po starom hrdzavom kotuči Ti tam ostane kopec bordelu ktore Ti sposobia to že ked tam založis novy kotuč tak bude mat okamžite hadzavost,presne kvoli tomu bordelu ktory tam ostane a tym padom Ti kotuc na niektorych miestach nedosadne tak ako ma a tym padom si skončil.Takže treba sa sustredit hlavne na poriadne ocistenie dosdacej plochy a rozhybat poriadne valcek aspon 3x a vycistit aj dražky od hrdze v ktorych chodia platnicky či už pri predkoch alebo zadkoch je to otom istom.Ja čistim všetko aj dosadacie plochy srobov a spojov na strmeni atd aby som zaručil 100% rovne dosadnutie vsetkych dielov a tak totalne znižil možnost hadzania kotučov.Ak si toto urobil tak už potom možes mat problem niekde inde.Samozrejme ak das nove kotuče a platničky tak treba na nove brzdy opatrne daju sa odpalit za 10 minut ak im hned naložis kakao tak sa skrutia a je to vybavene ale tak snad to vies že treba 500-1000km brzdit opatrnejsie .?!A čo sa tyka smejd brzd tak to je tema sama o sebe.Ja davam vždy iba kotuce Brembo + Textar platne a 100% spokojnost a zaručeny brzdny ucinok.Cau
Tak jsem tam dneska dal stočený kotouče a je prozatím po problému. Počkám co se stane například po 2000 km. Pokud se zkroutěj je evidentní že je težkej předek na tak malý brzdy který nesnesou dlouhodobé brždění a zahřívání vlivem čehož se zkroutí. Pokud to bude dřív tak uznám že je problém v kotoučích nebo někde jinde.. Jestli se to stane tak budu uvažovat nad těhlicema ze 110kW a větší brzdy..
Naposledy upravil(a) Woko_O dne 11 srp 2013, 13:30, celkem upraveno 1 x.
Zasr.... brzdy.. (Golf IV)
Podívej se na axiální tyčky. U mě to byl celej problém. Taky dvakrát kotouče a nic.
u mě se třepání podařilo vyřešit takto.
měřením předních nábojů se zjistilo házení 5 stovek na jednom kole, 3 stovky na kole druhém. následovaly nová ložiska a náboje, kotouče stočit a když už to stálo na heveru tak jsem udělal zadní uložení, který nevypadalo nic moc. od té doby 4kkm klidek
měřením předních nábojů se zjistilo házení 5 stovek na jednom kole, 3 stovky na kole druhém. následovaly nová ložiska a náboje, kotouče stočit a když už to stálo na heveru tak jsem udělal zadní uložení, který nevypadalo nic moc. od té doby 4kkm klidek
GIV variant 66kW ALH -bez uprav