[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje ? - Stránky 2
Stránka 2 z 4

Napsal: 22 zář 2013, 10:39
od Steelstorm
Hej hej tipujem to na ten filter, pretože ked som to lial tak sa mi to zdalo také kalné ako keby v tom nejaké mini čiastočky plávaly, ale že on to leje neprefiltrované do Mercedesu tak som to vyskúšal. Skúsim najskôr filter vymeniť, a potom uvidím či bude treba aj špičky oškrabovať alebo meniť žhaviče.

Napsal: 22 zář 2013, 10:49
od burton.b22
Tak rychle se žhavičky neupalí.

Napsal: 22 zář 2013, 16:30
od Stewa
burton.b22 píše:Tak rychle se žhavičky neupalí.
Pravdu díš :idea:
Na 99% ucpanej filtr

Napsal: 23 zář 2013, 18:29
od Steelstorm
Aktuálna situácia je nasledovná, v nádrži mi ostalo odhadom okolo 3-5l toho sajrajtu, tak som dotankoval 17 litrov nafty, kúpil som filter a vymenil ho. Konečne som aspon dokázal naštartovač na 4. pokus studený motor, no výkon je stále v prdeli, vôbec to nechce ísť do otáčok, aj na neutráli ked zošliapnem plyn na podlahu tak sa relatívne pomaly dvíha ručička otáčok oproti normálu, iba tak na 60% a takisto aj výkon je zhruba taký 60% ako predtým, na jednotke je problém sa rozbehnúť musím tam dať viac ako 3000ot aby mi to neskapalo, proste ten motor vôbec nemá silu. Ale je to o dosť lepšie ako predtým, predtým to šlo tak na 25% výkonu s tým starým filtrom. Pozeral som aj sitko v nádrži a je čisté. Najazdil som na tom cca 10km a velmi pomaly sa to zlepšuje mám taký pocit. Navyše to kúri na modro, a dosť kúdoly.

Napsal: 24 zář 2013, 18:55
od Steelstorm
Tak dnes ráno som zase nenaštartoval studený motor, takže test číslo jedna, skúsil som vopchať hadicu z čerpadla z nádrže do kanistru s čistou naftou, žiadna zmena, skúsil som vytiahnuť všetky žhavičky, všetky žhavili výborne ked som ich napojil napriamo na bateriu, skúsil som odpojiť jednu trubku od vstrekovača, či dáva čerpadlo naftu, a dáva naftu. Ako som písal filter je nový.

Takže auto som roztiahol a naštartoval tak, a kúrilo strašne do bledomodra, ale kúdoly úplné a celý motor klepal strašne, tak z obavy pred nejakým vážnejším poškodením som ho radšej vypol po pár sekundách.

Takže môj posledný tip - zakarbonované vstrekovače? Vytiahnuť a oškrábať, hej? Dám to mojmu známemu čo robí mechanika, pýta za demontáž a montáž vstrekovačov 40€, ževraj 4 hodiny práce.

Napsal: 26 zář 2013, 18:54
od Steelstorm
Tak síce nikto iný neprispieva, ale v buducnosti možno niekomu moje skusenosti pomôžu, tak sa podelím ešte o dnešný poznatok, vytiahli sme vstrekovače, a sú skoro úplne čisté, takže v karbonovaní problém nebol.

Zajtra ich idem dať ešte premerať či rozprašujú pod takým tlakom ako by mali. Ak to bude v poriadku, tak potom mi napadajú už len rozvody alebo čerpadlo, rozvody pri tom roztláčaní mohli preskočiť.

Čerpadlo sme testovali, a tlačí naftu na všetky valce, jediný problém tam snáď môže byť nedostatočný tlak paliva.

Napsal: 26 zář 2013, 19:08
od burton.b22
Jak to startuje studene/teple? Kouří to nějak na volnoběh? Chod motoru je dobrý?

Napsal: 26 zář 2013, 20:24
od slovacek.milos
dejnaftu z kanystru přímo do čerpadla hadičkou

zkoušet to hadicí někde u nádrže je blbost

a napiš s jakým ropákem bojuješ ;)

Napsal: 27 zář 2013, 15:10
od Steelstorm
Všetko som napísal v tom minulom príspevku.

Neštartuje absolutne za studena, ani ťuk. Kúri to aj na volnobeh a to dosť veľa, kúdoly úplné.

Chod motoru je so strašne silnými vibráciami.

Ako som písal aktuálne sú vstrekovacie trysky už vytiahnuté všetky 4. Dnes som ich bol dať otestovať, a natlačili sme cez ne 140 - 150 barov (alebo v akých jednotkách sa to merá nepamatám sa už) na tom špeciálnom meracom zariadení na trysky, a nafta striekala doslova bodovo, proste vôbec to nerozprašovalo ale iba jeden lúč striekal na jedno miesto. Takže sú v prdeli. A sranda, že z vonku sú neni vôbec zakarbonované ani nič podobné, musia byť zvnútra.

Akurát som objednal z druhovýroby z polska, za 13€ jednu trysku, kedže origo BOSCH stojí okolo 40-50€, tak dúfam že to sadne a bude to dobré.

A bojujem s ropákom Opel Vectra B 1.7TD ISUZU, nepriamy vstrek.

Napsal: 07 říj 2013, 15:51
od Steelstorm
Tak auto konečne pojazdné, vymenené všetky vstrekovače a šlape to. Všetky 4 ma nakoniec vyšli 36€.

Napsal: 07 říj 2013, 18:15
od Stewa
Steelstorm píše:Tak auto konečne pojazdné, vymenené všetky vstrekovače a šlape to. Všetky 4 ma nakoniec vyšli 36€.
Tak hlavně aby jezdilo i v zimě 8)

Napsal: 07 říj 2013, 20:18
od Steelstorm
No uvidíme, možno ho aj predám dovtedy, teraz mi zas odišlo čosi na alternátore, síce keby do toho investujem ešte tak 200€ tak je to top stav, ale mám také nutkanie na Passata stále, B5 TDI 81kW.

Napsal: 07 říj 2013, 22:12
od UchoTD
ja ako jazdím na friták a miestami hydraulický olej,tak som zácitil pocukávanie medzi 1500-1800ot..asi to chytilo už vstreky,síce už majú svoje najazdené ale uvidíme,najazdené vyše 300 000.

Napsal: 08 říj 2013, 06:33
od slovacek.milos
UchoTD píše:ja ako jazdím na friták a miestami hydraulický olej,tak som zácitil pocukávanie medzi 1500-1800ot..asi to chytilo už vstreky,síce už majú svoje najazdené ale uvidíme,najazdené vyše 300 000.
začni aditivovat

Napsal: 08 říj 2013, 17:35
od UchoTD
Vif? benzín ?