race 520, životnosť + tlaky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Tak som si dal tú námahu aj keď samozrejme, niektoré veci tu nemuseli byť, ako diodové svetlá, sedadlá a podobné dristy, no netušil som, že sa to bude stále kurviť.....nový zotrvák 150€, spojka + ložisko ATD s preobložením - 200€,EGR + sanie z ARL + EWT prevodovka - 470€, IC-461€, VB Turbo -554€, spoiler rieger 190€, hadice-86€, vnútorné plast blatníky 63,00€,RACE 520 - 400€, 3x softvér - cca 350€,koberce R32- 120€,pružná spojka - 15€,hydra - 150€,silentbloky motora - 130€,baterka - 80€,napinacia klatka + voľnobežka 100€,štartér - 120€,výbrus hlava, zvody, náplň + práca-325€,sedadlá - 300€,zadný nárazník 300€,zadné diodové svetlá 150€,RS brzdy 312mm - 170€/ výmena séria+doplatok/ 16elektrony zimne - 320€, 17 elektrony 350€, RJ ventilácie-50€, rozvody,vymeník tepla,tlmiče, vrchné uloženia tlmičov,čapy, zadné puky, ložiská, obloženia, nové kotúče... atď...nehovoriac čas, cena práce a som pri cene cez 6000€ a veľa vecí nemám v svojej serviske... (offtopic)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Pocitat to nejde. Jsi fanda a udelal si to auto podle sebe tim ze jsi vylepsis vzhled a jizdni vlastnosti.S tim jsi do toho sel ze investovat budes. To ze motor zere olej a ze ma problem je vec pristupu. Na motoru a vlastne na nicem nejde nic ojebat protoze se ti to vymsti. Jinak ja na svojem motoru najel 34 tkm na 260 ps bez vady .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

A co kdyz uz je ohla ojnice? Taky zacina pomalu a ztraci tlaky, pak uz jen otazka kdy vybehne a veme jeste neco s sebou...
Treba chce jen PD spodek a je klid
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

marena tdi píše:Pocitat to nejde. Jsi fanda a udelal si to auto podle sebe tim ze jsi vylepsis vzhled a jizdni vlastnosti.S tim jsi do toho sel ze investovat budes. To ze motor zere olej a ze ma problem je vec pristupu. Na motoru a vlastne na nicem nejde nic ojebat protoze se ti to vymsti. Jinak ja na svojem motoru najel 34 tkm na 260 ps bez vady .
jj jasné, ide o pincíp. Oktu mám od nova a som max spokojný - dúfam, že nezarieknem. Už som sa ukľudnil, pôjde tam uloženka motor, ktorý mám v garáži . ;) , no myslím si, že keď som tratil vodu a hlava išla na magnet. brúsku, mali pred demontovaním odkontrolovať tlaky vo valcoch ...môj názor, že to mohla spôsobiť voda....Sere ma to dvojité platenie, čo viem urobiť sám tak si to robím pomaly, resp. z brankárom, no možno sa raz pustím aj do vnútra, keď som zvládal generálky Š1000MB a to je predsa koncern (LOL) (LOL) (LOL)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“