Kazdy auto ma svoje, my meli/mame ve firme:
Ford Mondeo (aktualni model) 2.0TDCI a 2.2TDCI
- 2.2TDCI vymena cerpadlo + vstriky
2.0TDCI v pohode
prubeh +- autobus 80 000km na kazdym
________________
Skodovka:
Fabie II 2009 1.4mpi - vracena s 150 000km, akorat silentbloky predni napravy (vrzala na retarderech)
jezdilo se s tim na prase (studeny nestudeny porad kotel na dalnici co to slo)
a pohoda
pak s tim kolega sundal velkyho divocaka na dalnici, tak vymenili pul predku

a uz to nebylo ono.
Postupne zacaly zlobit veci.
Fabie 2011 1.2TSI 77kw - jezdil s tim setrilek a ridil se radcem razeni

vysledek - po 30 000km vymena retezu, po startu vydaval hrozny zvuky
zhruba ve 40 000km to zacalo klepat na volnobeh - uvolneny trubky vedeni paliva
vracela se v 70 000km a jinak zadny problem nebyl
akorat kdyz se tomu dal kotel na dalnici tak to neskutecne zralo

) 11-12l /100km.
Fabie I. 2006 - 1.4 74kw - porad se neco sralo - zapalovani, imobilizer, posilovac rizeni atd. - ve vysokejch to jelo velmi slusne - dole mrtvola
vracela se v 120 000km (cca) a porad to bylo v servisu
Octa II BXE 1.9TDI 2x:
1) naprosto bez problemu, vracela se s 120 000km a zadna vaznejsi zavada (akorat to casto hlasilo prasklo zarovku a vzdycky to zase prestalo)
2) U druhy dobry den ojnice ven

asi ve 100 000km, dle kolega spechal na dalnici (nepriznal to ale jel pozde) pekne to prohnal a vyletela, musel jsem pro nej prijet.
Octa II MPI myslim ze 74kw jenom beznej servis jinak zadnej problem
Octa 2.0 FSI 4x4 - to samy jenom benzin (a ne malo

))
Rapid 4x vsechno 1.6 TDI 77kw
Krome meho vsechny velmi slusne rozboreny na predky

)
Kolega koukal na kozy a uz to bylo
druhej nedobrzdil
a treti pri vyjezdu z garazi najel do sloupku ze se mu pry smykla noha z brzdy
(vsechna auta naborena ve stejnem stari 3 mesicu

)))
Moje je z cervence a ted mam najeto 20 000km (cca) nezlobi zatim vubec nic, auto ze zacatku moc nejelo, ted se to rozhybalo, zere tak malo az se divim jak to v kombinace s DPF dokazali a uz to i docela jede.
Blby je, ze to ma hrozny neodelky.
Je to ta prvni verze nez to vychytali...
Muzu ovladat jen predni okna, i kdyz jsou i zadni v elektrice.
Silene tvrdej podvozek, jeste pritvrzenej 215/R16 gumama,
okynko u ridice musim pri zavirani drzet tlacitko, nevyjede to samo :-/
Jinak je auto v plny palbe a nemuzu si stezovat, mam z dlouhejch cest ale hrozne zniceny zada. Zlata Octavka v tomhle smeru.
VW Passat B6 1.9TDI BLS 77kw- vymena snad vseho myslitelnyho:-)
elektricka rucni brzda - nejak nesel ten mechanismus - meneno ve VW pozarucne - silena raketa
kapal vstrik - propalil pist - meneno ve VW -pozarucne - silena raketa
(motor,vstriky)
turbo odeslo - meneno ve VW -pozarucne - docela palka
pak uz jen "drobnosti".
Po skonceni leasingu bylo odprodano zamestnanci
Zacalo zlobit DPF - vymena v autorizaku, po urcite dobe mu vyletela ojnice a auto slo do sveta.
Subaru Legacy 2.0D (4x) -
1) hned od zacatku u jednoho kusu problemy s DPF.
Vsechny zerou docela dost olej
2) jedno zralo tolik olej ze mu zarucne menili motor - moc nepomohlo stale se doleva
3) u jednoho auta vymena vstriku
celkovy prubeh u vsech cca 100 000Km.
Toz tak
