Stránka 2 z 2

Napsal: 08 zář 2013, 12:32
od Biimbo
protože na západ od nás jsou to všechno náckové jako prase.
Jak skopčáci tak fratíci. Na český kamioňáky co jedou skrz
Německo v MANu nebo Mercedesu jsou policajti mírnější než
na ostatní značky a taky je nestaví tak často,na mladý kluky
ze zahraničí, co jedou v BMW při silniční kontrole taky
koukají divně, protože jak může nějakej mlaďas z východu
řídit jejich auto. A hlavně v korejci neuděláš dojem,na kterým tak lpí.
U nich se taky prodalo největší množství Passatu 3C ve 2.0 TDI PD
a kde krom BKP nebyl jediný motor co by fungoval a přitom
je to největší krám z koncernu po Touaregu a Q7..
Takový jsou hrdí Němci..

Napsal: 08 zář 2013, 13:32
od jericho-3
Andre, buď rád, ale když si někdo našetří , koupí krásné mladé auto a pak při první návštěvě servisu tam spadne za 50000 kč a je to jen začátek, a jelikož ten člověk auto potřebuje a je zvyklý jezdit místo toho, aby měl auto v servisu, není se co divit..Věř tomu, není to pověra, nikde jsem to nečetl, ani jen slyšel...Jde jen o to, že majitelé zvyklý na stabilní spolehlivost vozu, což třeba Passat 2002 byl, to těžce nesou...

Napsal: 08 zář 2013, 16:08
od JENDA T4
jo to teda byl,hlavně mněl bezva přední nápravu a 2,5tdi motory.

taky jsem mněl superba 2,5 a nebyl s nim problém
užíval jsem jej od 80 do 120t km cca

ale lidi si s nápravama a s dvaapulkama užily taky svý.

problémy s bxe jsou jen slabej odvárek.

Já osobně OII vychvaluju skoro donebe,v OI bych na dálkovou trasu nemněl nervy.
ten pokrok OI OII je obrovskej OI jsem nikdy nevlastnil a asi už bych doní nešel,zároven ale nejsem neakej zmlsanej frajírek.OII jsem překoupil desítky ks a
nejlépe sem se cejtil v otlučenejch OII s 400t km kdy mne něakej šrám od dementů na parkovišti obchodního domu nesere.

Napsal: 08 zář 2013, 21:02
od puci
moja mama má hyundai coupe 2003, riešil som tam už niekolko závad, napr, obidva motorčeky sťahovania okien KO, bežná vec u tohto modelu, náhradu sa kúpiť nedá, cena nového v hyundai 120,-€,
dalej otváranie kufra z miesta vodiča, to som vyriešiel svojpomocne skontrolovaním a vyčistením všetkých kontaktov.
ďalej dialkové ovládania centrálu, obidva odišli, tiež bežná vec u tohto modelu nové dialkové stojí tiež v hyundai cez 100,-€
a najnovšie povolila hadica klimy v spoji hliník-guma. nová hadica samozrejme len origo, cena cez 300,-€
to, že zadné brzdič sú vymenené obidva už nemá cenu ani debatovať a to má auto najazdené niečo cez 100 tis km.

Ešte jedná perla, ked vyšiel nový i40, známy zo servisu mi hovoril, že prišiel chlap s roztrhnutou manžetou na poloosy, riešenie opravy: nová poloos, pretože manžeta sa nemení, nieje......

j.bem také sračky korejske, hnoj

Napsal: 08 zář 2013, 21:32
od Tomas.cz
puci píše: Ešte jedná perla, ked vyšiel nový i40, známy zo servisu mi hovoril, že prišiel chlap s roztrhnutou manžetou na poloosy, riešenie opravy: nová poloos, pretože manžeta sa nemení, nieje......
:shock: :shock: :shock:

Napsal: 09 zář 2013, 17:34
od MirekX
Podle mě tou cílenou reklamou akorát naserou lidi. Udělat montážní linku v ČR a vydávat auto za české - asi korejci trochu nechápou, že to není jen sešroubovat a prodávat. Ale jak bylo řečeno, zaplaťpámbů za to, aspoň se trochu škodovka chytla za nos a musí na to reagovat.

Napsal: 09 zář 2013, 20:18
od Biimbo
To že se někomu kazí na autě všechno nemusí být zrovna značkou, zmetka vyrobí kdokoliv. Třeba:

Chlap v ulici. Nový Touran 2.OTdi AZV 100kW. Už nikdy si nekoupí koncern, protože to co ho stálo za rok po záruce, to by si mohl koupit pomalu dalšího tourana.
A v záruce měl každý měsíc náhradní auto. Od tý doby neměl koncern..

Náš výrobní ředitel. Touareg 2,5 R5. Došlo až na soud s importérem,ale prd platný. Pak Q7 3.0tdi. Ta byla o něco lepší, ale opravy ranec a každou chvíli něco. Každý dva měsíce náhradní auto v obou případech, u Touarega třeba měsíc v kuse, Radši to firma prodala,protože to nebylo únosný to provozovat. Pak měl Subaru Tribeca benzín,kolega mu to zbořil na totálku ale jinak spokojenost. Teď Hyundai iX55 CRDI asi tři roky. Za poloviční cenu co dva favoriti nahoře a nechce už nic jinýho, a člověk to je náročnej.

Generální ředitel. A6 quattro 3.0i, maximální výbava. Neskutečná kasička.
Nyní Subaru Outback benzín už asi 5 let. Nejvíc spokojenej člověk.
Oba autům fandí, takže sem tam pokecáme..

Neříkám že Korea je zázrak, pořád to funguje jak jsem psal spíš po americku, kde stojí celá poloosa např na Passata B5.5 stejně jako u nás dvě manžety. Takže tam to nikdo při ceně práce automechanika neřeší a lupou se tam nový díly.

Napsal: 10 zář 2013, 18:11
od jaykay
Je vubec neco (krome kapitalu) na zde prodavanych kiich a hnujdajich korejskeho? Montuje se to tady a na SVK, subdodavatele take v EU a engeneering v nemecku ne?

Napsal: 10 zář 2013, 21:12
od vilozx6
[quote="Biimbo"] súhlas, úplne podobné problémy mali kamaráti s Q7 a Touareg mal kámoš od nova a nikdy viac.
(crazy)

Napsal: 12 zář 2013, 14:36
od jarda_b
zkoušel jsem i30 na své oblíbené testovací trati do Suchého vrchu, ale po pár zatáčkách jserm to nasranej otočil - to se nedalo, nízky, měkký, gumový, nejelo to :(

Napsal: 12 zář 2013, 16:15
od Biimbo
Já ale stejně nechápu proč tady mechanikům vadí, že se dnešní auta sypou..
Já říkám zaplať pánbůh za to, aspoň je co dělat :-) A dokud v ČR lidi chtějí image, tak ať platí :-)
A nezbývá mi nic jinýho než poděkovat koncernu VW,že ty svoje produkty umí prodat v tak velkém množství a tím mi vlstně dává práci, protože se vrtám jenom v tom a přemýšlím že už to nebudu dělat jenom po práci, ale pustím se do toho naplno :-)

Napsal: 29 zář 2013, 18:42
od batoo
Kazdy auto ma svoje, my meli/mame ve firme:

Ford Mondeo (aktualni model) 2.0TDCI a 2.2TDCI
- 2.2TDCI vymena cerpadlo + vstriky
2.0TDCI v pohode

prubeh +- autobus 80 000km na kazdym
________________
Skodovka:
Fabie II 2009 1.4mpi - vracena s 150 000km, akorat silentbloky predni napravy (vrzala na retarderech)
jezdilo se s tim na prase (studeny nestudeny porad kotel na dalnici co to slo)
a pohoda
pak s tim kolega sundal velkyho divocaka na dalnici, tak vymenili pul predku :) a uz to nebylo ono.
Postupne zacaly zlobit veci.

Fabie 2011 1.2TSI 77kw - jezdil s tim setrilek a ridil se radcem razeni :) vysledek - po 30 000km vymena retezu, po startu vydaval hrozny zvuky
zhruba ve 40 000km to zacalo klepat na volnobeh - uvolneny trubky vedeni paliva
vracela se v 70 000km a jinak zadny problem nebyl
akorat kdyz se tomu dal kotel na dalnici tak to neskutecne zralo :)) 11-12l /100km.

Fabie I. 2006 - 1.4 74kw - porad se neco sralo - zapalovani, imobilizer, posilovac rizeni atd. - ve vysokejch to jelo velmi slusne - dole mrtvola
vracela se v 120 000km (cca) a porad to bylo v servisu

Octa II BXE 1.9TDI 2x:
1) naprosto bez problemu, vracela se s 120 000km a zadna vaznejsi zavada (akorat to casto hlasilo prasklo zarovku a vzdycky to zase prestalo)
2) U druhy dobry den ojnice ven :) asi ve 100 000km, dle kolega spechal na dalnici (nepriznal to ale jel pozde) pekne to prohnal a vyletela, musel jsem pro nej prijet.
Octa II MPI myslim ze 74kw jenom beznej servis jinak zadnej problem

Octa 2.0 FSI 4x4 - to samy jenom benzin (a ne malo :)))

Rapid 4x vsechno 1.6 TDI 77kw
Krome meho vsechny velmi slusne rozboreny na predky :))
Kolega koukal na kozy a uz to bylo
druhej nedobrzdil
a treti pri vyjezdu z garazi najel do sloupku ze se mu pry smykla noha z brzdy
(vsechna auta naborena ve stejnem stari 3 mesicu :))))
Moje je z cervence a ted mam najeto 20 000km (cca) nezlobi zatim vubec nic, auto ze zacatku moc nejelo, ted se to rozhybalo, zere tak malo az se divim jak to v kombinace s DPF dokazali a uz to i docela jede.
Blby je, ze to ma hrozny neodelky.
Je to ta prvni verze nez to vychytali...
Muzu ovladat jen predni okna, i kdyz jsou i zadni v elektrice.
Silene tvrdej podvozek, jeste pritvrzenej 215/R16 gumama,
okynko u ridice musim pri zavirani drzet tlacitko, nevyjede to samo :-/
Jinak je auto v plny palbe a nemuzu si stezovat, mam z dlouhejch cest ale hrozne zniceny zada. Zlata Octavka v tomhle smeru.

VW Passat B6 1.9TDI BLS 77kw- vymena snad vseho myslitelnyho:-)
elektricka rucni brzda - nejak nesel ten mechanismus - meneno ve VW pozarucne - silena raketa
kapal vstrik - propalil pist - meneno ve VW -pozarucne - silena raketa
(motor,vstriky)
turbo odeslo - meneno ve VW -pozarucne - docela palka
pak uz jen "drobnosti".
Po skonceni leasingu bylo odprodano zamestnanci
Zacalo zlobit DPF - vymena v autorizaku, po urcite dobe mu vyletela ojnice a auto slo do sveta.

Subaru Legacy 2.0D (4x) -
1) hned od zacatku u jednoho kusu problemy s DPF.
Vsechny zerou docela dost olej
2) jedno zralo tolik olej ze mu zarucne menili motor - moc nepomohlo stale se doleva
3) u jednoho auta vymena vstriku
celkovy prubeh u vsech cca 100 000Km.

Toz tak :)

Napsal: 30 zář 2013, 07:53
od jericho-3
Biimbo-máš v tomhle pravdu, že je dobře, že je práce, ale mě osobně sere ten šlendrián. Já bych ani nemohl být zaměstnancem s nápisem na montérkách, protože bych se styděl.A dělat pořád dokola stejné věci je otrava, hlavně pokud někdo dělá pořád stejné typy a modely. Sice je to rutina, ale jít ráno do práce a vědět, tak zas budu měnit spojku, dvouhmoťák nebo vyndavat turbo je spíš opičárna než činnost "která šlechtí člověka", což už Lenin tvrdil ve svých spiscích... :)