Stránka 2 z 2
Napsal: 31 říj 2013, 20:50
od Woko_O
co spodní vzpěra motoru? Jak je na tom?
Napsal: 31 říj 2013, 21:01
od Huml
tak jako nejlevnější řešení vidím prohodit a promazat vnitřní klouby levej za pravej, když to dělá jen za jízdy vypadá to spíš na poloosy
Napsal: 31 říj 2013, 21:08
od bandbula
spodni vzpera motoru vypada dobre (bylo by to znat na hybani motoru treba na miste pri otevrene kapote a plnej knedlik na akceleraci. normalka. zkousel sem s tim hybat na miste a lehke pruzeni tam je znat ale to je asi cajk

vzpera tohle nedela

je to pohyb ze strany na stranu (kdyz se na to fakt zamerim na tu palubku, hlavne musim i sledovat kam jedu ze )

tak urcite kloub bude quest cislo 1
Napsal: 31 říj 2013, 22:37
od Franciktdi
to je kloub
Napsal: 31 říj 2013, 22:46
od Leon/kissiakos
robil mi to iste vnutorny klb .. nepodarilo sa mi ale zistit ktory.. tak som vymenil obe poloosy a mam pokoj..

Napsal: 13 kvě 2014, 18:35
od bandbula
Napsal: 13 kvě 2014, 18:43
od Hromy22
Také mě vibrovalo auto při akceleraci. Měl jsem vymlácené simeblloky spodního ramene u předního kola. Taky doporučuju zkontrolovat. Jak auto začalo akcelerovat a přenášelo výkon na kola tak se ty silembloky rozvibrovali a tím pádem celý auto.
Napsal: 13 kvě 2014, 19:49
od bandbula
jasné, ty silentbloky jdou ale poznat i při brzdění že auto sjíždí k jedné straně třeba nebo při stojícím odbrzděném autě uchopit kolo a zkusit s ním pootočit, jestli se hne dopředu nebo dozadu, nebo rány při nerovnostech né ?

Napsal: 13 kvě 2014, 20:00
od Hromy22
Auto mě netáhlo nikam při brždění a kolo mělo vůli směrem od předního narázníku k prahu. Nemělo vůli směrem ke mě ale do stran z předního podledu. Jako od narazníku ke dvěřím. Měl jsem na levým i pravým kole ty silembloky v prdeli a to auto vybrovalo jako prase.
Napsal: 13 kvě 2014, 20:03
od bandbula
však ano od nárazníku k prahu

vlákno se může zavřít
