Stránka 2 z 6

Napsal: 29 pro 2013, 21:30
od Driver_1.9D
prvy turnus pojdeme vo dvojke ale potom tie dalsie uz pojdem sam tak hadam za mesiac pridem do toho (LOL)

Napsal: 29 pro 2013, 22:33
od bombastiq
nuž hodně štěští budeš ho pořebovat
z urvanejch lízátek a schodů si nic nedělej
doufám že jdeš pro začátek na tandemovou soupravu
páč návěs bude hodně na hovno

hansbob : čoveče po tom co mě přišla výplata za říjen na 20X
a bylo mi zděleno že budu dělat střídače na stabice v Moldávii
tak sem šel radši pryč abych dělal a nevěděl za kolik ani kdy vlastně budu doma a furt mě nutili k porušování 561
prostě po roce a půl bez vlastního auta furt se k někomu stěhovat
bejt placenej od kilometru , prosit v servise at ti spraví auto že to firma zaplatí už ty nervy ruply , nehledě na to že s nižovaly normy na naftu
a platit to ze svýho (folmava 32tun souprava na přibrždovacím vleku krone - norma 31L
(noteeth) ) už prostě nééééé , tedka na jaře jdu zase jezdit
sem u známího na dílně vydělám si tošec mín ale co už
přece mi nestoji peníze za to abych se kvůli nim rozčiloval
pokud člověk není levej tak si práci vždycky najde

Napsal: 29 pro 2013, 22:50
od blacklight
Můžu se zeptat na co software MAC adress changer?

Napsal: 29 pro 2013, 23:18
od Driver_1.9D
bombastiq píše:nuž hodně štěští budeš ho pořebovat
z urvanejch lízátek a schodů si nic nedělej
doufám že jdeš pro začátek na tandemovou soupravu
páč návěs bude hodně na hovno
diky ale vysvetli mi ze preco je tandem lepsi ako tahac + naves? nie je to jedno ? este neviem nacom pojdem (LOL)

Napsal: 29 pro 2013, 23:44
od Jarda S.
jednak se vejde víc nákladu a druhak je snažší na ježdění když se láme v půlce ;)

Napsal: 30 pro 2013, 02:56
od bombastiq
tandem je bezpečnější , nezlomí se , líp se s ním couve , a líp zatáčí
s návěsem si furt musíš nadjíždět a nevotočíš se na pětikoruně když prejedeš odbočku






blacklight píše:Můžu se zeptat na co software MAC adress changer?
na asfinagu,agipu,omv, rastplatzech a některý mcdonaldy

když seš píchlej na wifi dýl jak 1 hodinu tak tě střihnou , tak si změníš mac adresu a jedeš dál hodinku :D

Napsal: 30 pro 2013, 14:42
od jericho-3
Otázka - co to je tandem?/když se neláme/ :)

Napsal: 30 pro 2013, 14:48
od Thomy
Sorry za OT, ale tohle je dobrej topic, skoro jako kdybych četl dobrodružnou knihu :) :D

Napsal: 30 pro 2013, 15:28
od Slavkov
Jo tandem... to je dneska sranda... dlouhá oj a točí se to kolem jednoho bodu... ne jako v minulosti, když si měl na přívěsu točnou přední nápravu 8)
... ani toho návěsu se neboj... musíš si trošku víc nadjíždět... jako s žebřiňákem (noteeth)

Napsal: 30 pro 2013, 17:05
od bombastiq
tady to máš :

návěs klasika -

napiču se otáčí
hodně se najiždí ,
napiču se couve
musíš dávat bacha při jizdě do kopce aby se nesecvakl tahač s násem , musíš mazat točnu
dobře se jede po dálnici
při nákledce lehčí práce

Obrázek


tandem - vzducholoď

vlek je délší než auto
v zátáčce lepší jak návěs
lip se couve
náchylná ny boční vítr
pokud je špatně naloženej vlek tak se s tim nedá jet
při rampování rozpřahaváš
všechno děláš 2x
zpravidla na vleku sou bubnový brzdy

Obrázek



tandem klasika ,
stejně dlouhej vlek jak auto
výměný nádstavby
38 euro palet
na jizdu a couvání super
min najiždíš
nejbezpečnější souprava defakto blbuvzdorná



Obrázek



točna
na jizdu super nemlátí tolik na dírách
výměná nadstavba
na couvání PEKLO !!!
zpravidla agro použití

Obrázek

Napsal: 30 pro 2013, 17:13
od bombastiq
u tandemu je ještě rozdělení na pevnou nebo brejkovou nádstavbu
hodně se mění v německu
prostě sundáš bedny z nadstavby (naložený )
a odjedeš s vlekem

na rovině to jde
pokud to dělaš na špatným terénu
se zarezlejma nohama tak je to horor
zakladní nařadí při výměně je grafitová vazelina a obrovský kladivo
průsek je když se ti brick propadne do asfaltu
to je konečná
couve se do nádstavby , máš asi 5cm na každou stranu , takže hodně na přesno , je to hráníčko se vzduchem abys dobře najel
ta zvuky při nahazování taky stojej za to

Obrázek ;)

Napsal: 30 pro 2013, 20:15
od optimista
napis pre aku firmu a ktore staty budes jazdit poradim ti urcite viac hoc cez ss este tyzden som doma tak kludne pis

Napsal: 30 pro 2013, 21:28
od peeeetr
Hoši vy jste bejci. Klobou dolu. Me se to libi ale koule bych na to nemel abych si do toho sednul a jel na mesic do prdele. Fakt vas obdivuju ;)

Napsal: 30 pro 2013, 21:41
od luke.bean
dnešní stroje jsou o ničem , 10 let jezdím s tímhle , to je teprve každodení dobrodružství :D :D :D

Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 pro 2013, 22:23
od Slavkov
luke.bean
... půlky máš, turbo máš, špéru máš, servo máš... na bezdušákách jezdíš... to už je také o ničem 8)
Schválně, kolikrát do roka děláte defekt? Si tipněte kolikrát do roka se dělal defekt za totáče na Volvech na skvělých dušových Barum "bum - bum", když se točilo v létě Španělsko...
Ostatně i na autobusech po revoluci se vždycky v Benátkách či San Marinu na parkovišti handlovaly rezervy a duše...
... jo, kdyby si vodil Tatru 111 a za tím měl na podvalu T-34... to by byla jiná liga :D ... někde ve vojenském archivu jsem viděl video, jak s tím dávali v rámci testů Sněžku :o