Stránka 2 z 2

Napsal: 23 dub 2014, 22:38
od Janec
co vim tak jediny rozdil mezi motorem TD a D je pistni cep o dva nebo tri mm mensi. jinak by to mel byt stejny motor... takze co s pistama?

Napsal: 21 zář 2014, 19:15
od mvolesko2
Obrázek

pridano male turbo mereno na vyjety olej

Napsal: 21 zář 2014, 20:20
od r.martinec
kolik to točíš Pepo (LOL)

Napsal: 22 zář 2014, 06:58
od dawe2706
6600 otáček :?

Napsal: 22 zář 2014, 08:44
od mvolesko2
na naftu by to tocilo pres 7000 , mereny to je na trojku

Napsal: 22 zář 2014, 12:08
od Andre
Sice se obávám, že můj dotaz bude chápán negativně, ale nemůžu si pomoct: Co tímto grafem chtěl básník říci?

Pokud to, že nemá smysl točit ten motor do víc jak 4500rpm, pak je to v pořádku a budiž to příkladem ostatním.

Nebo mi něco uniklo?

Napsal: 22 zář 2014, 20:43
od nejsem-naivka
Já bych v tom nehledal nic hlubšího. Prostě jen graf zpuchlý oturbený naftový filcky co jezdí na vyjeťák a různý jiný mastnoty. Jo a děkuju Míšovi za korektní měření zdarma ;-)

Napsal: 23 zář 2014, 07:32
od Andre
Právě že ten hlubší smysl to má, aneb výkon otáčkama u nafty nedohoníš...

Napsal: 23 zář 2014, 13:30
od Ladas
no u tohohle stroje ne ale někde jsem viděl rotačkuv G4 s řadovým čerpadlem a docela to chapec točil

Napsal: 23 zář 2014, 13:39
od Thomy

Napsal: 23 zář 2014, 18:02
od Ladas
jo to je ono asi to nestavěl kvůli výkonu.... ;)

Napsal: 23 zář 2014, 19:06
od Thomy
Změřte to i na naftu, konečně nějaká zajímavá "optimalizace" (noteeth)