Stránka 2 z 2

Napsal: 12 bře 2014, 13:32
od tovog
Omlouvám se, splet jsem to ještě více. Je řeč o N75 (ventil pro omezení plnícího tlaku) , ale já měl vytažený ventil recirkulace spalin (1HO906627)... se stále něco učím.http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... iagram.jpg

Napsal: 16 bře 2014, 14:33
od bojuš
Vyřešil jsi to? Taky mám AHU motor a jel tak všelijak, jednou turbo tlačilo odspodu a pořád, jednou zas nic a pak nakoplo, ale do nouzáku nepadal. Vyměnil jsem N75 a jede jak má.

Napsal: 16 bře 2014, 15:26
od tovog
Tak bohužel.
Když už jsem konečně zjistil, co je ten N75 - koupil jsem nový, vyměnil a žádná změna. :?
Připadá mi, že to dělá čím dál častěji a spíše když je hezky a teplo. Když je zima, škaredě, jede dobře. Tak se mi to jeví (crazy)

Napsal: 18 dub 2014, 16:44
od bojuš
Všude se dočítám jak zapojit hadičky na N75. Ale věděl by kdo jaké barevné označení mají drátky, které k němu vedou? Na motoru AHU 1,9TDI, 66Kw.
Nevím jestli náhodou nemám prohozené konektory mezi N75 a čidlem co je za intercoolerem. Jdou mezi sebou prohodit a tím pádem zaměnit.
N75 ventil je uchycen kousek od čidla a oba konektory k nim mají totožnou délku. Možná pomůže barva konektoru....., mám jeden hnědý a druhý černý, ale který patří kam? Dva dny prosezené na netu a nenašel jsem nic.

Psal jsem tady i do jiného tématu, ale nedostalo se mi odpovědi.
Věděl by někdo?

Napsal: 05 kvě 2014, 19:01
od tovog
Servisák udělal další servisní zásah a vrátil mi auto na další dlouhodobé testování - údajně se elektrikářům nezdálo něco na váze vzduchu (měřili ji). Něco s ní udělali a už po měření byla OK.
Když jsem auto převzal, opravdu se zdálo, že to přestalo padat do nouzáku. Bohužel jen krátce, je to tu zas.
Diagnostika nic nevidí.

Napsal: 05 kvě 2014, 19:02
od tovog
Právě jsem se dozvěděl, že kámošovi to na Golfovi s tímtéž motorem padalo taky a prý za to může dosluhující regulace ERG. Servisák mu zaslepil jakousi hadičku. Sice se mu asi zvýšily emise, ale motor jede jak má. Nevíte někdo něco o tom?

Napsal: 07 kvě 2014, 19:11
od bojuš
Tak já mám vyřešeno! Celou dobu byly prohozené konektory!
Černý patří na N75 a hnědý na čidlo. Motor už jede jak má.