Stránka 2 z 2

Napsal: 12 čer 2007, 06:34
od waqw
Já jsem měl v autě filtr z vw golf II - je to samostatný filtr včetně vývodů - nepotřebuješ držák filtr má na sobě přímo vývody a stojí cca 250,-

Napsal: 30 říj 2007, 23:27
od brutar68
Používáte někdo ohřívaný palivový filtr???Já koupil na vrakáčí filtr+držák z nějakýho francouze, který má ruční pumpu na odvzdušnění a přívod+odvod na vodu z chladiče. tudíž to funguje i jako ohřívadlo oleje. Zatim to mám rozdělaný v dílně, páč to někde netěsní a saje to vzduch, ale zdá se mi to jako sqělí nápad :)

Napsal: 31 říj 2007, 18:32
od SLÁDEK
A určitě se těma druhejma trubkama má hnát voda?

Napsal: 31 říj 2007, 20:10
od truck
jedná se o palivový filtr z vozu renault 2.1 D výborná věc těleso vespod je skutečně ohříváno vodou z motoru. Navíc v jednom holendru je takový minitermostat a ten pouští po dosažení určité teploty vodu do oběhu, ale teď nevím jestli na vstupu nebo výstupu. Vložka filtru jednoduše vyměnitelná a navíc na horním dílu ruční pumpička. Na osobák nebo dodávku výborná věc. ;)

Napsal: 31 říj 2007, 20:54
od brutar68
JJ, přesně jak řiká truck. Jen ten minitermostat sem tam jaksi nenašel :) Zlobí mě to těsnění uvnitř okolo toho dlouhýho šroubu, je jaksi zdeformovaný a neplní svoji funkci, nevíte někdo, dá li se sehnat? U nás v obchodě sem nepochodil, nebo alespoň poraďte (prosím, prosím) z jakýho to je tipu??

Napsal: 31 říj 2007, 21:21
od SLÁDEK
Byla by možná fotka?

Napsal: 01 lis 2007, 16:16
od brutar68
Nemám foták, snad z mobilu, ale jak sem tu fotku dostanu? Nebo mi pošli emila na SZ a já to tam pošlu.

Napsal: 01 lis 2007, 18:37
od truck
Jsem tu psal že je to z osobního vozu RENAULT 2,1 D takže hurá do renault servisu tam to gumové těsnění určitě koupíš. Jinak ten minitermostat je v hadičníku a je namontován na tom tělese, ale asi to máš už bez toho ( holt vrakoviště ). ;)

Napsal: 03 lis 2007, 21:04
od brutar68
Namontováno. Je to na místě původního filtru, krásně se to do moji Fiesty 1.8D vešlo a vodu šlo zapojit do zpátečky z radiátoru-jako by to tam čekalo na připojení-ale dlouho to trvá než se to prohřeje.Je možný, že je zavzdušněný chladící systém? Jak se to odvzdušňuje?

Napsal: 04 lis 2007, 08:50
od SLÁDEK
A topení ti topí normálně?
Pokud ano, tak to vylepšíš jedině tak, že filtr nezapojíš s topením sériově - tak jak to máš, ale paralelně.

Napsal: 04 lis 2007, 13:17
od radluk
(LOL)

Napsal: 05 lis 2007, 11:38
od ozi
SLÁDEK píše:Byla by možná fotka?
tu je fotka

Obrázek

vidite tam aj ten "minitermostat" nalavo je namontovany a jeden lezi na handre v hornej casti....pumpicka je funkcna na pravom exemplari

Napsal: 06 lis 2007, 15:25
od brutar68
To je přesně ono. Mám ale problém, dnes se mi protrhla membrána na ruční pumpě a v Renault servisu samotnou neprodávájí, jedině komplet pumpu za 4000kč :x Prosím, prosím poraďte. :worthy:
Zatim jsem to nouzově vyřešil duší ze stavebního kolečka.

Napsal: 07 lis 2007, 18:11
od brutar68
SLÁDEK píše:A topení ti topí normálně?
Pokud ano, tak to vylepšíš jedině tak, že filtr nezapojíš s topením sériově - tak jak to máš, ale paralelně.
Vyřešeno. Sem nevěděl.že ten holendr je minitermostat. Má být asi na vstupu,pač obráceně nepouštěl vodu. Rozdělat nešel, tak sem ho prohulil vrtákem a je po problému, hřeje to bezva. Akorát ta protržená membrána :( nemůžu ji nikde sehnat.
PS diky ozi za tu fotku, takhle bych to odvzdušňoval do jara. Tady na foru jsem se dočetl, že se dobře odvzdušňuje pokud je auto předkem do kopce-páni kam já všude vyjížděl (wallbash) a nic.