2.0 tdi cfgb 125 kw 4x4 kouří,ale....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2013, 21:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od veksll »

něco podobného se dělo šefovi na galaxy 2.0 tdci začala se pořad spouštět regenerace malinkato přibýval olej a hlasilo to výměnu snad po 5000 km až to nakonec totálně ucpalo dpf, Ten jsme odstranily, auto jezdilo jestě asi dva tisíce kilometru a pak se motor za jízdy roztočil jak když turbo chytne olej. No nakonec se samozřejmě zastavil ale to už byla voda venku a motor kaput. po vyndáni svíčky které půlka chyběla na prostředních valcích tlak 2 bary po rozebrání roztekli písty ale motor olej měl (takže turbo ho nevzalo) sice podle smradu už dost přepálenej ale měl. ukápli i špičky vstřiků takže si dodnes myslím že hold vstřiky začaly ukapávat až to došlo takhle daleko. Nebo máte jiný nazor?
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

ještě jsem zapomněl dodat, že v řídící jednotce motoru byla několikrát zaznamenaná závada 008598 - řada válců 1 - sonda 1 - signál příliš vysoký. Vyměnil jsem lambda sondu a od té doby se tahle závada neobjevila, ale stejně mi to začalo minulý týden kouřit. Po nalití aditiva na čištění DPF a projetí po dálnici to skoro už týden nekouří. Asi by to tedy mělo být fitrem DPF, nebo se mýlím?
all-in
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 bře 2014, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od all-in »

Další pokus: Vymazal jsem chip a vrátil do původního nastavení. Žádná změna,hulí při regeneraci pořád. Zaměřil jsem se na čidla kolem dpf a vypočtená hodnota popílku se hodně rozcházela se skutečnou kterou měří teplotní čidlo za filtrem jak tady psal rotti .Čidlo jsem vyměnil a nepomohlo to kouří to pořád. po načtení dat se regenerace trochu oddálily na zhruba 380 až 450 km.Na čidle byli otisky zubů asi od kuny ale problém to nevyřešilo. Kouřím dál. Na vstřiky mi to nepřijde, kdyby mi ukapával střik kouřilo by to přeci pořád a ne jen při regeneraci. :?
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj, mně už to 14 dní nekouří. Ale nechci to zakřiknout! Milan
all-in
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 bře 2014, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od all-in »

dělal si s tím něco nebo pomohlo to aditivum ?
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Koupil jsem aditivum DPF Super Clean. Před tankováním jsem nalil aditivum (zhruba půlku) a dotankoval doplna, pak jsem vypálil filtr na dálnici. Kouření přestalo ale po 10 dnech začalo na novo. Tak jsem vylil zbytek aditiva a zas dotankoval doplna a vypálil filtr na dálnici a od té doby pokoj. Už jsem mezi tím tankoval doplna bez přidání aditiva a jel 2x znovu po dálnici. Od čtvrtka 3.4. mám od kouření pokoj. Raději jsem si objednal přes internet další aditivum. Ale zatím ho, pokud auto nezačne kouřit, nehodlám použít. Milan
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Koupil jsem aditivum DPF Super Clean. Před tankováním jsem nalil aditivum (zhruba půlku) a dotankoval doplna, pak jsem vypálil filtr na dálnici. Kouření přestalo ale po 10 dnech začalo na novo. Tak jsem vylil zbytek aditiva a zas dotankoval doplna a vypálil filtr na dálnici a od té doby pokoj. Už jsem mezi tím tankoval doplna bez přidání aditiva a jel 2x znovu po dálnici. Od čtvrtka 3.4. mám od kouření pokoj. Raději jsem si objednal přes internet další aditivum. Ale zatím ho, pokud auto nezačne kouřit, nehodlám použít. Milan
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Koupil jsem aditivum DPF Super Clean. Před tankováním jsem nalil aditivum (zhruba půlku) a dotankoval doplna, pak jsem vypálil filtr na dálnici. Kouření přestalo ale po 10 dnech začalo na novo. Tak jsem vylil zbytek aditiva a zas dotankoval doplna a vypálil filtr na dálnici a od té doby pokoj. Už jsem mezi tím tankoval doplna bez přidání aditiva a jel 2x znovu po dálnici. Od čtvrtka 3.4. mám od kouření pokoj. Raději jsem si objednal přes internet další aditivum. Ale zatím ho, pokud auto nezačne kouřit, nehodlám použít. Milan
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Koupil jsem aditivum DPF Super Clean. Před tankováním jsem nalil aditivum (zhruba půlku) a dotankoval doplna, pak jsem vypálil filtr na dálnici. Kouření přestalo ale po 10 dnech začalo na novo. Tak jsem vylil zbytek aditiva a zas dotankoval doplna a vypálil filtr na dálnici a od té doby pokoj. Už jsem mezi tím tankoval doplna bez přidání aditiva a jel 2x znovu po dálnici. Od čtvrtka 3.4. mám od kouření pokoj. Raději jsem si objednal přes internet další aditivum. Ale zatím ho, pokud auto nezačne kouřit, nehodlám použít. Milan
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Nikdo nezkousel resit s autorizakem?? Treba je na to update. Nejak spatne namapovane postinjection, vuci opotrebenym tryskam nebo neco...
teorie je, ze pri regeneraci tryska pri postinjection dava malou davku a treba uchcije a pak to vyleti filtrem spatne spaleno. Co jineho, olej nemizne, dela to pri regeneraci?? Dela to palivo. Nespalena nafta kouri sedy, modry kour. Aby to pak ten filtr neznicilo uplne.
Resil jsem takovou A6 3.0 kdy po zastaveni zacalo hulit pri rozjezdu kour a pak ok. Auto nemelo DPF, byly to dva vstriky. Pritom startovalo a bezelo ok, ani neslo na diag presne urcit zavadu vstriku. Po testu na masine se to zjistilo, vymena vstriku a litr dolu kour zadnej.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Omlouvám se za 4-násobné vložení příspěvku.;-) K těm tryskám bych měl dotaz. Dají se repasovat, nebo je nutné dát nové? Kolik výjde jedna tryska, popř. její oprava?
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Ted sem delal hlavu na passatu BKP tento vergl ma vstrikovace siemens a nesehnal sem na ne opravnou sadu ani v autorizaku,tak se musely dat zpet...Potom se jen prejelo do autorizaku na vymenu vsech vstriku ZDARMA.Je to servisni akce.Navic podotykam,ze na tyhle vstrikovace je potreba specialni momentak,dotahuji se totiz na 3Nm a 180 stupnu (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

BKP je trošku jiné než CR ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Jasan jen sem hodil info
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

(LOL) špesl momenták keď pukne v lakti
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“