Stránka 2 z 3
Napsal: 27 bře 2014, 21:30
od beton
tak ako pisem... Egr, skrtiaca klapka, banka turba... pri poruche treba vymenit za nove. na banku existuje opravna sada.
pri cbab,cbbb odchadzaju aj virive klapky v sani, meni sa cele sanie
pohladaj temy pre "cbab"
Napsal: 31 bře 2014, 22:02
od Marek_A4
Takže tri kurvítka, z toho jedno ešte opraviteľné
Sú tie klapky aj v Audi motoroch..?
Na čo sa zamerať pri kúpe jazdenky..aby sa človek vyhol zbytočným problémom..?
Napsal: 12 dub 2014, 23:23
od Marek_A4
Čo poviete na kombináciu CAGA 105kW, manuál a quattro..?
Napsal: 13 dub 2014, 08:52
od dhfool
Marek_A4 píše:Čo poviete na kombináciu CAGA 105kW, manuál a quattro..?
Za 150.000km, kromě snímače dif. tlaku, bez problému. Akorát to teda na ten výkon moc nejede...
Napsal: 13 dub 2014, 14:06
od Marek_A4
dhfool píše:
Za 150.000km, kromě snímače dif. tlaku, bez problému. Akorát to teda na ten výkon moc nejede...
105kW je malo na quattro..? Pomohol by tomu chip..? Je taka uprava este bezpecna pre komponenty..?
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 3&motor=86
Apropo...aky je hardverovy rozdiel medzi 105kW CAGA a 125kW CAHA..?
Napsal: 13 dub 2014, 17:45
od Aiworry
Jinak pro upresneni mam Motor caga 105 KW ale manual, ne to blato multitronic.
Napsal: 15 dub 2014, 20:24
od Marek_A4
dhfool píše:
Za 150.000km, kromě snímače dif. tlaku, bez problému. Akorát to teda na ten výkon moc nejede...
105kW je malo na quattro..? Pomohol by tomu chip..? Je taka uprava este bezpecna pre komponenty..?
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 3&motor=86
Apropo...aky je hardverovy rozdiel medzi 105kW CAGA a 125kW CAHA..?

Napsal: 15 dub 2014, 20:31
od Sayllo
Napsal: 15 dub 2014, 20:49
od Marek_A4
mylsim ze na toto som sa nepytal....dakujem za

Napsal: 15 dub 2014, 20:57
od Sayllo
Marek_A4 píše:mylsim ze na toto som sa nepytal....dakujem za


ja si myslis ze ta konzumacia oleja nieje vobec
Nazov znel: Skúsenosti s VW commonrail 2.0tdi 105kW
Tak moja vcerajsie je to co som pisal.
Napsal: 15 dub 2014, 22:56
od Marek_A4
Myslel osobnú skúsenosť, niekoho kto na takom aute robil nejaký servis, alebo opravu...skúsenosť niekoho, kto sa trochu vyzná...nie nejakého taxikára, ktorý ktovie ako na tom jazdí.

Napsal: 15 dub 2014, 23:16
od Sayllo
Marek_A4 píše:Myslel osobnú skúsenosť, niekoho kto na takom aute robil nejaký servis, alebo opravu...skúsenosť niekoho, kto sa trochu vyzná...nie nejakého taxikára, ktorý ktovie ako na tom jazdí.

Vtom pripade moje osobne skusenosti su celkom dobre. Jedine co je horsiem ze pomerne velakrat chodia ludia a maju problem s DPF. Ale podla vsetkoho ich dlzka a stym jazdy neumoznuje moc ,,prirodzenu regeneraciu,,. Nedavno som mal jeden na servise, robil som rozvody a reviziu. Do tejto doby na aute nebol ziadny zasah. Motor suchy, olej NECHYBAL, nic neklepe, nedymi, nesmrdi..No atd...
Napsal: 16 dub 2014, 08:46
od Marek_A4
Ten stav DPF zrejme naozaj zalezi na štýle jazdy a casu jednotlivých trás, ci sa podari RJ začatú regeneráciu aj dokončiť...
A aký je hardverovy rozdiel medzi 105kW a 125kW...
Ine vstreky a turbo + soft..? Alebo iba vstreky + soft.? Ci aj ine rozdiely..?
Napsal: 03 kvě 2014, 18:26
od Marek_A4
nikto nevie povedat, aky je tam rozdiel..?!
Napsal: 03 kvě 2014, 18:30
od TDIfun
Turbo a soft