Stránka 2 z 2
Napsal: 23 kvě 2014, 22:16
od Fulltank
ale je to tak, bez egr se o trochu hur ohriva motor. U novejsich motoru kde je chladic spalin, to je znat o dost vic

Napsal: 24 kvě 2014, 11:14
od kiklop32
A ten rozdíl je v realu kolik?
Napsal: 24 kvě 2014, 17:24
od Fulltank
Tolik, ze to poznas

presny cisla ti nereknu
Napsal: 01 čer 2014, 20:39
od SonyxMac
Ja som na mojom passate riesil egr cely vikend a rozhodol som sa tam nechat egr a len zablendovat spaliny uz som tam mal nahodeny kit len som mal nahodene podtlakove hadicky zle
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=133780
Napsal: 11 čer 2014, 22:49
od Golf MK2 TDI
ja som to mal ties na 1.9 tdi 81 kw asv a dal som si tam sanie zo 130 a namiesto scipaku som si privaril rurku prepojil hadicky a bolo to vpohode az kym mi neodislo turbo:-) treba nato dat bacha a dobre:-)