NEVÍTE NĚKDO ,KDE BY SE DALA SEHNAT STARŠÍ KOMPLETNÍ
LAMELOVKA HALDEX (TŘEBA I S DIFERENCIÁLEM) NA VW GOLF IV 4-MOTION 85kW ,R.V.:
2000 (JE TAM TYP HALDEX LSC0006.)
NEMŮŽOU JI MÍT NA NĚJAKÝM VRAKOVIŠTI
PŘÍPADNĚ ZA KOLIK BY SE TO DALO SEHNAT???
ked uz mas takyto problem tak by som hlavne vymenil filter na haldexe a olej. lebo neviem ako si mohol skontrolovat olej v haldexe ked tam je len vypustaci srob. kontrolny srob je len na diferaku.
Ahojda
Kontrolní šroub u téhle haldexky je.
Když stojíš pod autem a koukáš na haldexku směrem k zadku auta
pak je vidět na pravé straně nahoře (je to krátký robusní imbus asi 5MM s al podložkou).
Dole je pak vypouštěcí imbus . No a v levo nahoře je tak pěkně schovanej ten olejovej filtr na kterej teď "vyrábím" klíč abych ho mohl ještě před kompletní demontáží haldexu skusit vyměnit (kéž by to pomohlo).
Koukám ,že s Haldexama (opravama a porucham) má hodně málo kdo zkušenosti, tak se hold do toho s pomocí servisu (ne autorizovaného) a mých zkušeností elektro budu muset pustit sám.
Jinak to už nejde .Dost mi vadí ,že zadní náhon nefunguje.
Hold jediná možnost jak neskončit s prázdným ůčtem.
mám podobný problém se čtyřkolou ,mně zase strašně hučí ze zadu a mám takový dojem ,že mám Haldexu stále zapnutou ,oleje jsem kontroloval jen filtr jsem tedy nedělal ,olej tam byl sice málo a černý tak nevím. V pondělí jedu na počítač tak uvidím co bude hlásit ,má stímto problémem někdo nějaký zkušenosti ? Napište mi dík JIRKA
Chci se zeptat, jestli někdo neví: při každém rozjezdu, cca po 10 - 20 metrech se ozve jakoby se zapnul náhon na zadek - jak ten zvuk jen popsat - něco jako takové proklouznutí. Udělá to "wum" a potom už nic. Náhon na zadek asi funguje (onehdá sem projel pořádně rozbahněný terén jak s nějakým off-roadem), jen se občas ozval takový nezvyklý zvuk. Jestli to bylo zrovna připojení zadního náhonu nebo ne, netuším. Nemá někdo zkušenost s něčím podobným ? Mám v haldexu yměněný olej i filtr. Díky za případné info a názory
Včera jsem se konečně přišel na to proč mi haldexka nefunguje .
Z venku je na ní přišroubované dvěma imbusy elektrické olejové čerpadlo,které vytváří předtlak oleje v haldexu ( 4 Atm) a tímto předtlakem je udržovaná téměř nulová vůle pracovních pístů.Když tenhle předtlak ve spojce není jsou vůle těchto pracovních pístů tak velké ,že spojka nemůže pracovat a proto ani přítlačné pístky nemůžou spojit lamely. Všechno způsobil vypálený komutátor elektromotorku tohohle olejového čerpadla předtlaku(je úplně na dranc a proto se samozřejmě ani nemůže točit).
Teď mi nastala otázka co stím ???
Celé tělísko čerpadla s motorkem stojí ve VW cca 15000,-
což je hrůza
NEMÁTE NĚKDO MOŽNOST SEHNAT TOHLE ČERPADLO NEBO JENOM MOTOREK TŘEBA ZE STARÉHO HALDEXU ???
2 golf
... nevím, jak moc je ten tvůj komutátor vypálený, ale nešel by lehce stočit na soustruhu? Je to jen názor elektromodeláře - autíčkáře
Jinak převinout takový 12V motorek jde také doma na koleně... a v pohoóó
Dík moc za nabídky (třeba nějakou využiju).
Stočit komutátor by opravdu nešlo ,byl vyholenej ůplně na
ten izolit (nebo co to je) prostě žádná měď.
Včera jsem se pokusil vyměnit komutátor (vinutí bylo OK) zatím to
vypadá dobře ale jásat rači eště nebudu. Komutátor jsem vyštrachal ze starých zásob (bylo to štěstí).
Tak se ještě do vánoc pokusím to čerpadlo vrátit zpět do haldexu.
Dík moc za nabídky (třeba nějakou využiju).
Stočit komutátor by opravdu nešlo ,byl vyholenej ůplně na
ten izolit (nebo co to je) prostě žádná měď.
Včera jsem se pokusil vyměnit komutátor (vinutí bylo OK) zatím to
vypadá dobře ale jásat rači eště nebudu. Komutátor jsem vyštrachal ze starých zásob (bylo to štěstí).
Tak se ještě do vánoc pokusím to čerpadlo vrátit zpět do haldexu.
Zatím se mějte
A pěkný svátky
Jakub
-čágo kdyby si chtě mám to čerpadlo z octávky 2001 dám ti to za 2000 kč
Dík moc za nabídky (třeba nějakou využiju).
Stočit komutátor by opravdu nešlo ,byl vyholenej ůplně na
ten izolit (nebo co to je) prostě žádná měď.
Včera jsem se pokusil vyměnit komutátor (vinutí bylo OK) zatím to
vypadá dobře ale jásat rači eště nebudu. Komutátor jsem vyštrachal ze starých zásob (bylo to štěstí).
Tak se ještě do vánoc pokusím to čerpadlo vrátit zpět do haldexu.
Před Vánocema se mi podařilo zpravit elektromotorek toho čerpadla v haldexu (vyměnil jsem vypálený komutátor). Auto jsem pak zvednul celý do vzduchu a ejhle zadní kola se začali točit.
Haldex už mi zas konečně funguje (a je to znát !).
Tahle samooprava nakonec nestála skoro nic ,jen trochu toho času a hrabání na internetu abych zjistil jak přesně ta haldexka funguje.