Stránka 2 z 3

Napsal: 30 kvě 2014, 16:55
od Shorty.
tak dneska sem si přivezl auto vykuchali katík, zaslepili EGR, auto jede líp nebo aspoň mi to příjde, syčení už není tak znatelný, ale pořád mi příjde, že ho slyším ne tak moc už. Technik říkal, že už neslyší nic špatného, že měli venku všechny hadice a kontrolovali je... Jinak jak zaslepili to EGR tak po ujetí pár metrů vyskočila hláška emise na dílnu, takže budu hledat jak omezit egr přes VAG

Napsal: 30 kvě 2014, 17:49
od marena tdi
nez ho kuchat tak bych tam dal jen trubku a když ti zaslepili EGR se divim ze jim nedoslo ze vyzkoci chybova hlaska emise do dilny . tak tam za nema zajet at ti to diagnosticky vypnou.

Napsal: 30 kvě 2014, 21:27
od Shorty.
no hned sem volal, a mechanik řekl, že bohužel teda tu záslepku bude muset vyndat... někde sem tu četl, že u těchto motoru to přes VAG jde max jen lehce omezit a že softem vypnout to jde jen nějak upravením řídící jednotky jo ?

Napsal: 31 kvě 2014, 21:36
od Kornout
Shorty. píše:tak dneska sem si přivezl auto vykuchali katík, zaslepili EGR, auto jede líp nebo aspoň mi to příjde, syčení už není tak znatelný, ale pořád mi příjde, že ho slyším ne tak moc už. Technik říkal, že už neslyší nic špatného, že měli venku všechny hadice a kontrolovali je... Jinak jak zaslepili to EGR tak po ujetí pár metrů vyskočila hláška emise na dílnu, takže budu hledat jak omezit egr přes VAG
asi dobrej servis, kurňa buď to funguje jak má, nebo je tam problém.

Napsal: 01 čer 2014, 10:32
od martinsidlo
Shorty. píše:já chápu, že od stolu se to říká blbě :D ale už sem to měl u dvou mechaniků a ani jeden nic nezjistil mě už ztoho přeskočí... mít garáž tak si to rozeberu do mrtě sám a kouknu hadice, ale dělat to na ulici nemůžu.
Vím, že zkoušeli hadici zmáčknout a při sešlápnutí jí to normálně nafouklo prej... zase říkal, že je odmastili a za 14 dní se máms tavit, že pokud je někde prdlá tak bude od oleje... ale všiml sem si, že zespod egr ventilu jak jsou ty šrouby je lehce od oleje což mi řekl mechanik, že je normální dokud to nechčije z těch dírek...
To myslíš,že v garáži by jsi to našel ? Když ani nevíš, co hledat? Já osobně garáž nemám a dělám !!!

Napsal: 01 čer 2014, 12:34
od Shorty.
martinsidlo: možná bych to nenašel, ale aspoň bych si ho mohl nechat rozdělaný, když bydlíš v centru města skoro na náměstí dělej něco na autě .) měj přes noc sundanej nárazník atd :D
v garáži bych to zamkl a nechal rozdělaný na další den, ale to je trošku offtopic mimo mísu :D

Napsal: 01 čer 2014, 19:17
od martinsidlo
Tak to si opravdu sežen pořádný servis. Já opravuji skoro na Václavském náměstí v Praze.

Napsal: 01 čer 2014, 19:23
od Shorty.
tak pořád mi to nedalo, chyba zatím umizela upravil sem hodnotu ve vagu a smazal chybu. Někde sem sice četl, že se to musí u PD vymazat přepsáním v řj, ale někde sem četl, že někdo to stáhl ve vagu, smazal chybu a od tý doby už nic. Tak uvidíme.
Dnes mi to nedalo, sice už to konečně jede, ale příjde mi, že tam pořád není takovej záběr od těch 1600-2000ot./min jak by mělo tak sem si vzal vag a dal zkušebníjízdy podle návodu. Kdyby byl někdo hodný a mrknul na to, nevím kterej log je správnej tak sem udělal tři

jízda jedna: http://ulozto.cz/xUbkzXPv/log-01-003-010-011-csv

jízda dvě: http://ulozto.cz/x8GvafAq/new-csv

jízda tři: http://ulozto.cz/xex97dqP/newzpet-csv

Napsal: 03 čer 2014, 09:57
od Shorty.
UP: tak mi to dnes nedalo a na ulici sem se koukl zase jak to vypadá odpojil tu gumovou hadici u egr abych viděl líp na tu červenou dole od turba, protáhl sem tam ruku a co sem zjistil dá se lehce povytáhnout a zase zasunout to by asi nemělo co ? další věc když sem zapojoval tu hadici k egr zpět tak to stejný ?

Napsal: 03 čer 2014, 10:23
od martinsidlo
To jistě ne.Nedrží ti zámky na hadicích,buď strhané nebo jen povolené ty zajišťovací pérka.

Napsal: 03 čer 2014, 10:30
od Shorty.
martinsidlo: já si to myslel, teď sem volal do servisu kde mi to dělali a řekl o těch hadicíh a frajer, že je to normální, že tam sou tlaky jak se to anfukuje atd, že to problém nemůže bejt.
Takže je dost možný, že příčina je tato hadice že netěsní a díky tomu není takový tlak ?

Napsal: 03 čer 2014, 11:12
od marena tdi
neni lepsi demontovat spodni kryt a zajet do jiného servisu ? nechat jim to tam na jedno odpoledne at ti to poradne zkontrolujou . Udelaji test tesnosti atd...
když ti vymlatili katalizator tak ti ho dali do krabice ?

Napsal: 03 čer 2014, 11:57
od Shorty.
bohužel nějak přestávám silně věřit servisům, nic sem nedostal od nich. Je tu u nás jeden servis co se zabývá přímo jen koncernem tak sem přemýšlel dát to tam přinejhorším. Stím, že bych chtěl zkouknout těsnosti hadic atd myslíš ?
Zatím sem se domluvil s kamarádem že u něj na dílně mrknem na tu hadici od turba a tu druhou u egr.

Napsal: 03 čer 2014, 12:44
od marena tdi
a kolik si zaplatil za vysekani katalizatoru ? u ARL je velky kat a vnitrnosti se prodavaji za cca 2000 kc mozna i vic . je divne ze to co ti vymeni na aute ti nedaji .

Napsal: 03 čer 2014, 12:46
od Vici
kontaktuj tohoto člena, jistě ti pomůže
http://dieselpower.cz/forum/profile.php ... le&u=10743