Zase mi to nejede jak má, když je vedro

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

shrekPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 06:27
Bydliště: Pardubice - Brno

Příspěvek od shrekPce »

Nezkoušeli ste koukat na čidlo G81, kolik ukazuje teplotu paliva? Taky to teďka řeším na G3 1Z a když sem dělal minule s VAGem, tak sem tam měl okolo -5°C...(debila mě to netrklo)

A mám za to, že podle teploty paliva (G81 je pod krytem čerpadla) se řídí předvstřik a množství paliva...když je palivo rozehřáté, musí se ho tam dávat víc. Ptž si ŘJ myslí, že je palivo podchlazené, dává ho tam méně a auto "nejede".

Potřebuju tuhle doměnku potvrdit/vyvrátit :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nieje tam dáky powerbox?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
shrekPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 06:27
Bydliště: Pardubice - Brno

Příspěvek od shrekPce »

Nein, keine powerbox.
Je to cista serie, jen EGR off, novy podtlakovky, prepady, filtr a cisteny kos v nadrzi.

Mel sem taky zasranou vahu vzduchu, vycistil sem a trosku pomohlo. A jak zacly ty vedra, tak to jede jako plochej diesel. Spotrebu to ma snad jen 4L/100 a to jezdim nalozenej. Podle meho to proste vlivem spatnych cidel dava malo nafty.

Musim udelat log. Jenze neni nejak cas ted :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“