Stránka 2 z 7
Napsal: 04 říj 2014, 21:51
od origoš
Je to tak, jak jsem psal. Točíš šroubem a nevíš na co je. Když si pořádně přečteš popis u toho obrázku, tak tam ten regulační šroub najdeš,

Akorát to máš teď rozštelovaný a vůbec se nedivím, že to žere jako mlejn. Proč myslíš, že ten šroubek zaplombovali? Tím se vůbec hejbat nesmí.
Napsal: 04 říj 2014, 21:55
od 111triko
měni se tam nebo se vyklepává ta seřizovaci podložka..ale vuli jsem měl ok.
Napsal: 04 říj 2014, 22:02
od origoš
Já o voze a ...
Tak měň a vyklepávej.

Když tam jde moc nafty, tak je potřeba ubrat.
Napsal: 04 říj 2014, 22:29
od 111triko
nic zablombovanyho tam neni ani nebylo i na čerpadle 1 i 2..žadná blomba...proč bych to dělal když tu vuli na ventilech mám ok?nesmi tak to mám jezdit za 12litrů?když sem to dotahnul jezdim aspon za 10..proč by se stim jako nesmělo hejbat?když to uplně povolim tak to žere 14litru..jestli tomu nerozumiš a v životě si to neviděl a jen plácáš tak se prosim už dale nevyjadřuj..
děkuji
Napsal: 04 říj 2014, 23:05
od origoš
Těch čerpadel jsem měl na dílně a seřizoval seřizoval desítky a vždy úspěšně. Tahle auta po odborném seřízení jezdí cca za 5,5 L/100. Pokud to zaplombované nebylo, tak už to nějaký "odborník"utrhl. Tak buď hodně zdráv.
Napsal: 04 říj 2014, 23:23
od 111triko
na obouch čerpedlech to někdo utrhnul,a seřidil špatně ale uplně přesně špatně aby to žralo stejně zajimavá teorie na takové nahody nevěřim..hlavně znám borca kterej má to stejné auto i čerpadlo a dotahnul si to když jel do chorvacka a vzalu mu to 3,4littru,berec dřiv dělal ve vyskumaku bohužel naněj už nemám kontakt abych se zeptal proč mě to tolik žere..tu mi asi nikdo neporadi
Napsal: 05 říj 2014, 08:04
od pepe276
Co je to za kód motoru? Ventily podle mě samoštely nejsou. U starých komůrkových 1.8/1.9 D a TD se dávaly podložky pod zdvihátko, to znamená vačku ven. Ale je pravda, že ty ventily skoro nikdo neřešil, protože se moc nezaklepávaly. Samoštely mají až HDi a když se ti to potká, tak se ti přerazí jen pár vahadel a ne vačka, jako u komůrkáče.
Napsal: 05 říj 2014, 08:50
od dadaTD
sice to má podložky ale ventilama to nebude, to by za studena nechytalo na brnk, zkoušel jsi jiný vstřiky? pokud seš si jistej že ti ta nafta nikde neteče tak to nic jinyho než čerpadlo se vstřikama to byt nemuže.
Napsal: 05 říj 2014, 13:18
od 111triko
na obouch čerpedlech to někdo utrhnul,a seřidil špatně ale uplně přesně špatně aby to žralo stejně zajimavá teorie na takové nahody nevěřim..hlavně znám borca kterej má to stejné auto i čerpadlo a dotahnul si to když jel do chorvacka a vzalu mu to 3,4littru,berec dřiv dělal ve vyskumaku bohužel naněj už nemám kontakt abych se zeptal proč mě to tolik žere..tu mi asi nikdo neporadi
Napsal: 05 říj 2014, 13:51
od burton.b22
čerpadlo bosch seženeš do 500kč a je klid.
Napsal: 05 říj 2014, 19:47
od Ferrari1980
Napsal: 05 říj 2014, 20:08
od 111triko
neni lepší koupit celi motor i z čerpadlem?nemuže to byt nahodou erg ventil s tim turbem?
Napsal: 05 říj 2014, 20:14
od slovacek.milos
tak ještě jednou aetace značky
o jsi napsal
jaké byly u tvých rozodů a kde značky,

Napsal: 05 říj 2014, 20:14
od pepe276
Pokud je motor OK, tak je zbytečné kvůli EGRu kupovat nový motor
EGR se dá odpojit, nebo pod něj dát radši záslepku. Nebo zaslep díru v sání a výfukové svody si sežeň ze staršího 1.8TD, nebo 1.9TD ještě bez díry na EGR a úplně ho vyhoď.
Napsal: 05 říj 2014, 20:47
od 111triko
jen se ptám jestli to nemuže dělat něco s tohodle.motor nevim jestli je ok měnil ho majitle předemnou..důvod prej zadřeni motoru.!typ motoru mám dhy ventily se tma seřizuji podložkama ale jak jsem psal měl jsem to ok..začinám litovat že jsem semka vubec kdy něco napsal..dělate si z lidi jenom srandu a nic kloudnyho jsem se nedozveděl.