1,9TDI ALH zvýšení výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

mam 1756vk bez svodů, jinak 11mm hlavu má tuším každý automat u octavie 1 takže nejlepší měnit celé čerpadlo
g4 1.9tdi variant PD85kw-swap 96kw komplet se vším,HDS57, 2xoff váha on, 130kw, předek 312/zadek280mm
djzeik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2014, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od djzeik »

bez svodů? jako jen ten střed? zas tak se v tom nevyznám :D
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

potřebuješ k tomu svody z agr a redukci na montáž http://www.turbosport.cz/1747-tsp-2.htm ... 2564_2.jpg[/img]
Naposledy upravil(a) spojkař dne 15 lis 2014, 21:34, celkem upraveno 2 x.
g4 1.9tdi variant PD85kw-swap 96kw komplet se vším,HDS57, 2xoff váha on, 130kw, předek 312/zadek280mm
djzeik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2014, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od djzeik »

ten hybrid se mi zamlová :D tak od toho bych začal, a teď teda k tomu ty vstřikovače 520. spojka je jasná, čerpadlo teda jiné, nebo ne? a ic je taky jasný.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4305
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

spojkař píše:mam 1756vk bez svodů, jinak 11mm hlavu má tuším každý automat u octavie 1 takže nejlepší měnit celé čerpadlo
nebo renault 1.9 dti (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
djzeik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2014, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od djzeik »

a můžu tam dát třeba ic z dvojkové oktávky? http://auto.bazos.cz/inzerat/40915703/i ... UDI-20.php nebo je to slabé?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4305
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pokud ho budeš schopnej napasovat ...
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
djzeik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2014, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od djzeik »

nebo spíš tenhle, má oby vývody dolů http://www.seryauto.cz/chladic-nasavane ... ntercooler
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

na race 520 by som uz dal radsej 12mm hlavu, s 11mm hlavou z DTi nemam dobre skusenosti
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4305
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

toefuk píše:na race 520 by som uz dal radsej 12mm hlavu, s 11mm hlavou z DTi nemam dobre skusenosti
sám tdifun mi radil na 180hp 11mm ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

jako povies ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4305
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

osobně bych dal 12mm a 1756 když kupuješ nový rozdíl je mizivej ale potenciál je o 40hp větší (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
djzeik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2014, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od djzeik »

tak jo, už se nám to blíží do cíle, skoro všechno by bylo až na tu 12mm hlavu, tu seženu kde?
djzeik
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2014, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od djzeik »

takže malé shrnutí, trysky SPRINT 520, turbo 1756vk s redukcí a svodama agr, hlava 12mm, a intercooler dejme tomu z té dvojkové oktávky, píšou až 147kW tak by mohl stačit, no a na začátku ste se tu bavili o Cčkovém čidle, to nejspíš taky. a spojka ta je jasná. napadá mě otázka, vzduchový filtr postačí originál, asi ne že :D zapoměl sem na něco?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

RACE 520
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“