Octavia tdi 66kw ALH na volnobeh netopi - vsetko vyskusane

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vypláchni radiátor tam i zpět a to tak že ho odpojíš dáš si na vododvod 3/4 hadici a naplno otevřeš kohout uvidíš jak se radiátor probudí ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
matto331
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 pro 2011, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Sobrance, slovensko

Příspěvek od matto331 »

Problem je ten ze radiator je novy tak myslis ze aj v novom by bola nejaka necistota?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="1pavel"][quote="slovacek.milos"][quote="senioring1"] máš jedno neznám na autě expansku která by byla níž jak topení nebo cokoliv jiného
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ještě dotaz

včera jsem řešil berlu 1,4 občas se přehřála, občas se tratila voda, občas netopila, při zatížení lezla teplota, záhada, nic nebylo pravidlem,

majitel vyměnil půl auta problém přetrvával, na vině přetlaková zátka na chladiči

je v té ALH vůbec tlak v chladící soustavě??? jmenuje se to přetlakové oběžné chlazení!!!!!
HonzaGS
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 pro 2011, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od HonzaGS »

A ještě mě napadá jedna maličkost. Jaký radiátor jsi tam dal? Čínu nebo origo? Jsou v nich na první pohled neznatelné rozdíly. Originál má v kapilárách ještě plastové spirálky, aby oběh přibrzdily a voda mohla předat co největší množství tepla. U číňana je nehledej. Nejsou tam. Voda prostě proletí a nestihne zatopit. Řešili jsme to u otcovy felicie. Vyměnil radiátor, protože začal téct a od té doby se to chová stejně jak popisuješ ty. Dal tam tu čínu. A jinak stejné příznaky má i ta vodní pumpa, když má mrtvou vrtulku, ale jestli je nová, tak o možnost míň.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="HonzaGS"] Čínu nebo origo? Jsou v nich na první pohled neznatelné rozdíly. Originál má v kapilárách ještě plastové spirálky

na felicii i favority jsem namontoval x radiátorů vika a spol, nikdy v tom žádný plast nebyl protože jsem je rozebíral do kovošrotu, topí že tě pálí ruce a nikdy jsem na to neměl reklamaci,

pokud ti u feldy de na volnoběh po chvíli studený vzduch máš omleté lopatky ne čerpadle poznáš to v bandě přepad neplive vodu ;)
matto331
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 pro 2011, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Sobrance, slovensko

Příspěvek od matto331 »

Neviem aky radiator tam dali lebo som pritom nebol ale vymenil mi ho lebo stary s mini dierkou mi dal a bol to skutocne on lebo som si ho na vyvodoch poznacil aby ma neojeb.l. Nehovorim to stopercentne ze je nizsie ale aj keby nie.... hadice ktor vychadzaju z radiatora kurenia idu smerom dole a nie hore a chces mi povedat ze ten vzduch ktory tam je, ze mu rozkazes aby najprv siel dole kopcom a potom zas hore? nebud smiesny stale je to vzduch a ten stale chce ist len hore... take passaty sa musia riadne odvzdusnit a neviem preco tomu tak neni aj u octavie.... a mimo toho mne aa auto neprehrieva ani sa netrati voda ani nic ineho len proste na volnobehu netopi a pri jazde topi slabsie ako niekedy.... mam manualnu klimu a topenie musim mat stalenaplno aby som si mohol povedat ze mi je teplo a vtedy som to mal pri dlhsej jazde mozno niekde v prvej tretine.... a v okruhu tlak je lebo ked povolim viecko tak si solidne odfukne a voda vylezie v nadrzke vyssie.... este som rozmyslal ze stiahnem hadice z radiatora a zalejem ich doplna a aj radiator a skusim potom ci sa to nezmeni
matto331
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 pro 2011, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Sobrance, slovensko

Příspěvek od matto331 »

Ale zas som sa zamyslal aj nad tym ze odvdzusnit by sa to malo ked mu poriadne pridam lebo ten vzsuch sa premiesa s vodou a vznikne pena ktora pride do expanzky a tam sa vzduch oddeli od vody alebo neviem.... myslel som ze s tym mal niekto nieco podobne ale vidim ze asi mam vyberovy kus auta :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud mám teplotu třeba 9O a na volnoběh mi to přestává topit de už spíš chladný vzduch,


pohledem do bandy je hladina klidná a nic neplive,



pak přidám plyn na 25OO a začne teplý vzduch tak je to čerpadlem ;)
matto331
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 pro 2011, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Sobrance, slovensko

Příspěvek od matto331 »

Ja hladinu nemam kludnu ja mam nove cerpadlo mne voda cirkuluje krasne... a robilo mi to aj pred tym pri starej pumpe... sice mala uz aasi 95 tis km ale ked sa vybrala nebola pretocena aj lopatky boli voci novej skoro take iste takze chyba musi byt dakde inde....a vieckom by to nemohlo byt?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

matto331 píše:Ja hladinu nemam kludnu ja mam nove cerpadlo mne voda cirkuluje krasne... a robilo mi to aj pred tym pri starej pumpe... sice mala uz aasi 95 tis km ale ked sa vybrala nebola pretocena aj lopatky boli voci novej skoro take iste takze chyba musi byt dakde inde....a vieckom by to nemohlo byt?


zkus jestli si odfoukne jak zahřeješ motor
matto331
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 pro 2011, 00:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Sobrance, slovensko

Příspěvek od matto331 »

Odfukne si len neviem ci je to dobre alebo zle ale malo by to byt dobre lebo je to tlakova sustava ze?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33613
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

de to třeba že vytáhneš hadičku přepadunucpeš ji a pak s manometrem foukáš tlak do expansky, jak zače pískat, tlak na manometru by měl být v rozmezí 1,2 ař 1,5 pak je ok ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“