Stránka 2 z 2

Napsal: 18 bře 2015, 20:37
od erikfrog
Tiez rovnaky problem trisky ko vymenene ale obcasne chcipnutie v krizovatke. Pomohlo vycistit nadrz a dal sa novy drziak pal. Filtra plus filter odvtedy pokoj. Na otestovanie staci bandaska plus nejaky palivak 2 vyvodovy a par hadiciek.
Niekde to chytalo falosny vzduch.

Napsal: 19 bře 2015, 09:06
od Pidiluke
erikfrog píše:Tiez rovnaky problem trisky ko vymenene ale obcasne chcipnutie v krizovatke. Pomohlo vycistit nadrz a dal sa novy drziak pal. Filtra plus filter odvtedy pokoj. Na otestovanie staci bandaska plus nejaky palivak 2 vyvodovy a par hadiciek.
Niekde to chytalo falosny vzduch.
právě si myslím, že to chytá falešný vzduch od toho přepadu na vstřiku, ale je to jen můj osobní dojem :/

Napsal: 20 bře 2015, 20:05
od Radekn
Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .

Napsal: 20 bře 2015, 20:05
od Radekn
Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .

Napsal: 21 bře 2015, 18:25
od Pidiluke
Radekn píše:Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Rok to je 2007. Dal jsem nastavit, vše co mi šlo. Jedinné co mi nešlo bylo čerpadlo.

Napsal: 21 bře 2015, 18:35
od Pidiluke
Pidiluke píše:
Radekn píše:Není patrno o jaký rok se jedná , ale předpokládám , že 06 nahoru EURO 4 , EURO 5 je už řešené jinak .Pokud je to EURO 4 tak přehrát novou kalibrací PCM a učení čerpadla a vstřiků , odstraní to i ty ostatní hlášky , ale ne to žhavení . To obyčejně dělá pojistka v pojistkovce v prostoru motoru . Problém může být i v elektroinstalaci , ale není to tak časté . Pokud se jedná o EURO 5 , tak také novou kalibraci , tam už se učení čerpadla a vstřiků nedělá. Hlášku vody dělá čidlo na palivovém filtru a žhavení může dělat žhavící modul , je na řídící jednotce PCM .
Rok to je 2007. Dal jsem nastavit, vše co mi šlo. Jedinné co mi nešlo bylo čerpadlo.
Jinak to žhavení jsem už vyřešil ;) Auto už žhaví a chybu nehlásí. A ta voda v palivu, hlásí, protože to má čidlo, které není zapojené v palivovém filtru a má to jen protikus jako záslepku. Jinak je ten motor v pořádku. Ale nejde mi do hlavy proč to chcípá. Ještě jsem vypozoroval, že to dělá až se motor prohřeje a hlavně když nešlapu na plyn a jen podřazuji. Např když jedu s kopce a vůbec nepřidávám, tak si prostě chcípne a musím nastartovat, je to tak akorát na rozbití huby. Příjde mi to jakoby to z ničeho nic odstavilo naftu. Jsem už bezradný :/

Napsal: 21 bře 2015, 19:17
od geo
Už jsem ti to psal na začátku aktualizace sw a pak komplet naučit bez toho to prostě nefunguje další problém je pojistnej ventil kterej musí tesnit ale to by někdo musel znát tenhle sistém nebo si stáhnout manuál a něco si o tom přečíst.

Napsal: 25 bře 2015, 01:09
od JNCM
dobra, mate nekdo tip kdo tento problem dokaze resit treba tou aktualizaci /nastaveni .aby to nechcipalo .klidne nekam prijedu :(

Napsal: 11 říj 2015, 16:45
od Toncek
došli jste k nějakemu závěru,mam tu to samé,chcípá sporadicky,stejne auto tejný motor,dal se druhý egr,diagnostika ho vypisovala a zdechá stejně

Napsal: 07 lis 2019, 19:41
od rami
Jak jste to vyresili ?

Re: Ford Transit - Chcípá na volnoběh

Napsal: 25 lis 2024, 10:06
od Martynek95
Vyřešil to někdo ? Mám stejný problém