Stránka 2 z 3

Napsal: 24 bře 2015, 19:12
od slovacek.milos
dreizig5 píše:a nerozpadl se ti při výměně oil filtru ten prostředek na kterej nasouváš oil filtr?
a ten řeší tlak nebo že ti kontrolka nezhasne hned neo až po čase :?

Napsal: 24 bře 2015, 19:13
od 3copsi3
slovacek.milos píše:je promin, nalej něco hustého co je třeba do motorek 2OW5O, nebo superturbo, čidlo vyřad aby neotravovalo a nech to tak dojezdit, můžeš měnit čerpadlo, celý ten bazmek nad filtrem, szkusit to bez vany a čumět kde to nejíc teče a výledek je štěstí nebo nula od nuly pošla,

když se ohlídneš do minula tak třeba některý fiat měl budík, nastartovalb8s a byly tam tři po dvaceti km O a furt to jelo do bodu kdy to nejelo, ;)
A nieco rozumne poradit nevies pretoze hned menit motor sa mi zda hlupe odite ti sviecka a menis motor

Napsal: 24 bře 2015, 19:16
od dreizig5
dreizig5 napsal:
a nerozpadl se ti při výměně oil filtru ten prostředek na kterej nasouváš oil filtr?


a ten řeší tlak nebo že ti kontrolka nezhasne hned neo až po čase Zmatený


jj jednou se mě to stalo.svítíla kontrolka mazání a bylo to nějak dojebaný a mělo to malej tlak.po rozdělaní a znovu poskladání ok.

s

Napsal: 24 bře 2015, 19:16
od 3copsi3
dreizig5 píše:jj jednou se mě to stalo.svítíla kontrolka mazání a bylo to nějak dojebaný a mělo to malej tlak.po rozdělaní a znovu poskladání ok.
Myslel som ale nic stale to iste

Napsal: 24 bře 2015, 19:25
od slovacek.milos
uvivídíš sám prováděj kdejaké hlůposti a sám poznáš výsledky, sem tam se ti možná něco povede,

ta blbá krabička co je v místě kde je motor, je protě taková od výroby velmi rozporuplná, v návodech na opravu podivná, co se týče GO motoru třeba z důvodu mazání je to jedno velké tajemství a až pochopíš co to všehno vjde a koli stojí hatapák na dojetí

tak ti přeju mnoho štěstí

;)

Napsal: 24 bře 2015, 19:28
od 3copsi3
slovacek.milos píše:uvivídíš sám prováděj kdejaké hlůposti a sám poznáš výsledky, sem tam se ti možná něco povede,

ta blbá krabička co je v místě kde je motor, je protě taková od výroby velmi rozporuplná, v návodech na opravu podivná, co se týče GO motoru třeba z důvodu mazání je to jedno velké tajemství a až pochopíš co to všehno vjde a koli stojí hatapák na dojetí

tak ti přeju mnoho štěstí

;)
Chapemco chces povedat ale ta urcite sa to musidat aj inaksie nie hnedmotor menit mozno ty si mal stym skusenost ale riesil si to dakedy okrem vymeny motora hmmm ak hej tak coje na chybe

Napsal: 24 bře 2015, 19:31
od slovacek.milos
dreizig5 píše:dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění


zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?

Napsal: 24 bře 2015, 19:38
od 3copsi3
slovacek.milos píše:
dreizig5 píše:dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.
zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění


zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?
Takze aka je chyba

Napsal: 24 bře 2015, 19:40
od dreizig5
dreizig5 napsal:
dreizig5 napsal:
po rozdělaní a znovu poskladání ok.


zajímavé mi právě nenapadá kde by se ten tlak u obyčejné vložky kam ztrácel jak bude HTP mrknu a napíšu, že to valí jedou dírou do filtru a druhou z filtru, a když to dáš bez filtru nic se nemění


zkus to dát někdy bez filtru a zjistíš že podle mě nic, nebo mluvíme každý o něčem jiném?


taky mě to nejde moc do palice ale vyděl sem to navlastní oči.prostě to bylo rozpadlí a oil špatně cirkuloval.a svítilo mazaní.

Napsal: 24 bře 2015, 19:42
od 3copsi3
dreizig5 píše:taky mě to nejde moc do palice ale vyděl sem to navlastní oči.prostě to bylo rozpadlí a oil špatně cirkuloval.a svítilo mazaní.
Ale mne po nastartovani mazanie zhasne az ked sa motor zohreje zasvieti mazanie zapipa a potom zasa zhasne a zasa nic dlhu dobu

Napsal: 24 bře 2015, 19:45
od dreizig5
a je rozdíl tlaku mazání když svítí kontrolka a když nesvítí?

Napsal: 24 bře 2015, 19:45
od UchoTD
Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)

Napsal: 24 bře 2015, 19:58
od 3copsi3
UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
No presne toto iste mam nezistoval si vobec co to bolo za chybu

Napsal: 24 bře 2015, 19:59
od slovacek.milos
UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
rozumné, pro běžného opraváře nejsou manuály, co a jak přesně změřit co utáhnout,

bud se tomu věnuješ jak bubert a něco o tom víš


nebo vtom prostě plaveš ;)

Napsal: 24 bře 2015, 20:01
od svitko
3copsi3 píše:
UchoTD píše:Robilo nam to isté po oprave hlavy, nic nepomohlo, raz blikalo raz nie, tlak oleja na cidle svietil 0 v otackach bol max 1bar,motor behal bez problemu.. Skoncilo to vymenou motora, doteraz nezistena zavada (komplet motor stal 200€)
No presne toto iste mam nezistoval si vobec co to bolo za chybu
"Chyba motora" 8-) mali to radšej montovať do kosačiek (noteeth)
sorry za OT...