Stránka 2 z 3
Napsal: 15 dub 2015, 15:57
od Richi
A jak to dělaj na motorce? Nebo F1 nebo WRC?
Taky jako pomalu brzdit a zvolna zahřát aby se nekroutily? Nebo mají něco jinak? Nebo je vůbec něco jinak?

Napsal: 15 dub 2015, 16:03
od Biimbo
Ja je zahřívám na prudko. Nevidím důvod proč pozvolna. To jako že když na ně dupnu natvrdo pětkrát až po ujetí 200 km mi zaručí že se nezvlní? Brzdy musí fungovat hned od nova, ne až po nějakých x sto kilometrech
Napsal: 15 dub 2015, 16:50
od alni
Biimbo píše:Ja je zahřívám na prudko. Nevidím důvod proč pozvolna. To jako že když na ně dupnu natvrdo pětkrát až po ujetí 200 km mi zaručí že se nezvlní? Brzdy musí fungovat hned od nova, ne až po nějakých x sto kilometrech
jasne že nie 200km... len plynule zohriať a nie z 200 na 0 celou silou (kôli doštičkám)
Napsal: 15 dub 2015, 20:35
od Biimbo
ze 120 skoro na 0 úplně v klidu. Když to totiž někomu dáš nezajetý a nesedlý, tak na první křižovatce dobrzdí o metr dál a někdo mu ustřelí čumák.
Napsal: 16 dub 2015, 11:09
od šulda
Víc takovejch co to takhle dělají

Napsal: 16 dub 2015, 13:03
od slovacek.milos
2OO km se nemá intenzivně brzdit, při výrobě se používá pojivo které se z brzd potupně uvolnuje pokud se uvolní haráz a usadí se v horní verstvé snižuje to účinnost brzd
mi už se stalo že se z brzd napočtverté začlo hulit a napopáté už nebrzdili jen spomalovali

Napsal: 16 dub 2015, 13:10
od Biimbo
no jo Miloši, ale co to bylo za značku? Mě se to nestalo nikdy u TRW a Textaru. Nic jinýho nedávám, občas na zadek ABE(polsko-čínu) z intercaru.
Napsal: 16 dub 2015, 16:59
od šulda
jj, třeba Jára Cimmrmannů píše 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahřívání

Ale pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin, to je to postupný

Pěkná alchymie, a já proč má na tváři tu jizvu tvaru
T, asi při tom nebyl připoutanej

Dávám je na auta v rodinným okruhu kde jsou O I i O II (nejen ty), zahulím (pěknej popis od Biimbo

) je jak píšou a zatím bez problému

Napsal: 16 dub 2015, 19:43
od Golfisko
Jak píše Šulda, defakto po nasazení jim dát za uši a fungují bez problémů

Napsal: 18 dub 2015, 07:53
od pasik68
Myslím, že toto téma asi zajímá dost lidí (962 zhlednutí k dnešku), tak bych ocenil se vrátit k tématu. Zajímá mě, jaké máte zkušenosti s brzdovými kotouči a destičkami od různých výrobců. A můžete si klidně odpustit posměšné reakce jako ("a jé už je to tu zase") ty ze začátku odpovědí. Zkuste zadat do hledání "brzdové kotouče Octavia" tady na foru a moc témat nenajdete - to jen k těm posměšným odpovědím. Já se jen slušně ptám na moje konkrétní auto. Dík těm, co odpoví - poradí k tématu.
Napsal: 18 dub 2015, 08:23
od Bobanius
Když půjdeš do ověřených značek tak by to mělo být v pohodě. Můj názor už jsem ti napsal viz výše. Možná za úvahu by stály ještě Meyle PD. ale k těm nevím jaké desky. Napiš Petrovi na
hanza-autodily@seznam.cz, poradí co se k těmto kotoučům prodává.
Napsal: 18 dub 2015, 12:59
od Biimbo
Zadejte si tam vibrace, házení, hazivost, zvlněné atd.. K tématu, dejte tam Textary i s deskama a nezvlní se nic
Napsal: 18 dub 2015, 13:17
od alni
šulda píše: 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahřívání

Ale pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin,
práve toto som myslel tou postupnostou, a nie zabehať 200km..
postpnosť ešte neznamená 3hodiny jazdy... stačí pár min.
ak chcete, dám sem návod na doštičky ferodo racing(je to tiež dosť podobný: cca polovičnou silou s krátkýmy prestávkamy pribrzdievať)
ináč pri kúpe O1 kopaly pr. brzdy, vymenil som kotúče aj doštičky -potom pri možná 10min. jazde som ich dal do ružova a nikdy žiaden problém som nemal so zvlnenými kotúčmi(280mm)
Napsal: 18 dub 2015, 16:46
od šulda
pasik68 To není jen o konkrétním autě ale taky o tom jak se jezdí. Zkušenosti má každej jiný protože každej jinak jezdí a začíná to právě tím zajetím, pak záleží na tom jestli plyn brzda a potřebuješ aby to brzdilo zahřátý nebo brzdíš hodně motorem a chceš aby to dobře brzdilo studený nebo něco mezi tím. S tím souvisí i jestli městkej provoz nebo okresky či dálnice atd. Podle toho se vybírají desky a kotouče. Píšeš že kombinace kterou používáš je pro tebe OK. Pokud nechceš měnit jízdní styl tak proč měnit značku brzd?
Napsal: 19 dub 2015, 06:23
od pasik68
alni píše:šulda píše: 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahřívání

Ale pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin,
práve toto som myslel tou postupnostou, a nie zabehať 200km..
postpnosť ešte neznamená 3hodiny jazdy... stačí pár min.
ak chcete, dám sem návod na doštičky ferodo racing(je to tiež dosť podobný: cca polovičnou silou s krátkýmy prestávkamy pribrzdievať)
ináč pri kúpe O1 kopaly pr. brzdy, vymenil som kotúče aj doštičky -potom pri možná 10min. jazde som ich dal do ružova a nikdy žiaden problém som nemal so zvlnenými kotúčmi(280mm)
Dej sem ten návod. Dík